ik zou ook een alternatieve route zoeken dan. Kan je de auto niet meenemen naar een PR Dees? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) vandaag niet reed , maar echt alleen die trein en ik moest net die hebben
. Achja er zijn ergere dingen Inoterry schreef:Een trein zal echt geen 10 minuten te vroeg wegrijden. Dat zal eerder een trein met 20 minuten vertraging zijn.
Van de week heb ik een half uur staan wachten voordat ‘ie kwam, je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Met een bus die een groot deel van de dag 1x per uur rijdt is dat best vervelend.
vallen er nog meer treinen uit. Had vandaag eigenlijk geen auto beschikbaar maar mijn trein reed niet en de volgende ook al niet. Tja dan gaan er hele grote gaten in mijn geplande dienst vallen
. Dus gelukkkg toch de auto kunnen pakken, vol geladen met gestrande reizigers en op naar het eerstvolgende knooppunt waar wel weer iets rijdt. Mijn vriend moet vanavond met de trein de auto weer op gaan halen en doorrijden om de kinderen op te pikken. Logistieke nachtmerrie thuis
Warboel schreef:Het grootste probleem is dat er gewoon niks meer over is van de dienstregelingVan de week heb ik een half uur staan wachten voordat ‘ie kwam, je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Met een bus die een groot deel van de dag 1x per uur rijdt is dat best vervelend.
Alternatieve route is via Den Haag, dat ga ik morgen doen. Terug zou ik over Gouda kunnen, helaas komt die bus uit Leiden dus heb je alsnog hetzelfde![]()
Haringen in een ton is idd vervelend als je slecht ter been bent zoals ik
Nayomie schreef:Gianti schreef:Als mensen in het bushokje roken... lucht en rook blijft gigantisch hangen..
Ik rook wel in bushokjes, maar dan sta ik er eerst alleen. Als iemand anders erbij komt staan is dat niet mijn probleem. Ze zien dat ik rook
Gloa schreef:Ook handig als het eigen personeel niet op het werk kan komenvallen er nog meer treinen uit. Had vandaag eigenlijk geen auto beschikbaar maar mijn trein reed niet en de volgende ook al niet. Tja dan gaan er hele grote gaten in mijn geplande dienst vallen
. Dus gelukkkg toch de auto kunnen pakken, vol geladen met gestrande reizigers en op naar het eerstvolgende knooppunt waar wel weer iets rijdt. Mijn vriend moet vanavond met de trein de auto weer op gaan halen en doorrijden om de kinderen op te pikken. Logistieke nachtmerrie thuis
Willl65 schreef:Nayomie schreef:Ik rook wel in bushokjes, maar dan sta ik er eerst alleen. Als iemand anders erbij komt staan is dat niet mijn probleem. Ze zien dat ik rook
Ik rook ook maar ik probeer toch echt ergens te staan waar ik geen rookwaar veroorzaak.
Voel ik mij gewoon niet prettig bij. Ik loop ook even van terras af als ik wil roken
Shadow0 schreef:Nayomie schreef:Mensen die erbij komen zien dat ik rook, dus dat is dan de keuze die ze maken.
De keuze om nat te worden, niet te kunnen zitten of niet uit de wind te staan, omdat ze geen zin hebben in meeroken?
hier wordt in mijn kennissenkring ook wel eens in zo'n hokje gerookt maar als er iemand bij komt loopt men het hokje uit of vraagt op z'n minst even of de persoon er last van heeft/het erg vindt. fohadie schreef:Gloa schreef:Ook handig als het eigen personeel niet op het werk kan komenvallen er nog meer treinen uit. Had vandaag eigenlijk geen auto beschikbaar maar mijn trein reed niet en de volgende ook al niet. Tja dan gaan er hele grote gaten in mijn geplande dienst vallen
. Dus gelukkkg toch de auto kunnen pakken, vol geladen met gestrande reizigers en op naar het eerstvolgende knooppunt waar wel weer iets rijdt. Mijn vriend moet vanavond met de trein de auto weer op gaan halen en doorrijden om de kinderen op te pikken. Logistieke nachtmerrie thuis
Dat vraag ik mjj idd wel eens af: wat als het treinpersoneel geen auto tot beschikking heeft, hoe komen zij dan op het station waar de trein staat waarin zij moeten werken? Met zo,n storing als vandaag bedoel ik. Dank je wel dus voor je antwoord.
. Het leger stond er zelfs om de mensen tegen te houden. Er waren namelijk een paar hoogspanningskabels geknapt, (waarvan 1 in de schapenwei lag van de man waar toen mijn paard in pension stond), of ze dreigden te knappen. Toen heb ik maar gebeld met de vraag wat de bedoeling is, aangezien ik toen nog geen tomtom had en ik de binnendoor routes (nog) niet kende en ik dus over Zierikzee zou moeten rijden. Toen werd ik even later terug gebeld dat het maar beter was dat ik thuis bleef
.
uiteindelijk kreeg ik ook nog de eer met de eerste bus te gaan proberen buiten
ergens wel lachen dat mensen dan ook nog boos zijn dat je niet op tijd rijdt...
er is véél schade gereden die dag.
En dan viel het nog wel mee, je voelde 'm soms wel flink wegglijden... Lijkt me niet grappig als chauffeur zijnde
. Mijn zus moest met haar trein van de Maasvlakte naar de Kijfhoek, dat goederenrangeerterrein tussen Barendrecht en Zwijndrecht. Ze was er bijna en ziet ineens dat er een wisseltje niet goed ligt dus de boel maar vol in de ho-ijzers. Hadden ze de wissel naar links, richting Rotterdam gelegd ipv naar rechts naar de Kijfhoek. Doorrijden kon niet want dan zou ze de HSL in de weg zitten en voor achteruit had ze een sleeploc nodig die er ook niet zomaar was. Ze heeft dus een paar uur met haar trein op de fly-over gestaan
. 