Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inoterry schreef:Een trein zal echt geen 10 minuten te vroeg wegrijden. Dat zal eerder een trein met 20 minuten vertraging zijn.
Warboel schreef:Het grootste probleem is dat er gewoon niks meer over is van de dienstregelingVan de week heb ik een half uur staan wachten voordat ‘ie kwam, je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Met een bus die een groot deel van de dag 1x per uur rijdt is dat best vervelend.
Alternatieve route is via Den Haag, dat ga ik morgen doen. Terug zou ik over Gouda kunnen, helaas komt die bus uit Leiden dus heb je alsnog hetzelfde![]()
Haringen in een ton is idd vervelend als je slecht ter been bent zoals ik
Nayomie schreef:Gianti schreef:Als mensen in het bushokje roken... lucht en rook blijft gigantisch hangen..
Ik rook wel in bushokjes, maar dan sta ik er eerst alleen. Als iemand anders erbij komt staan is dat niet mijn probleem. Ze zien dat ik rook
Gloa schreef:Ook handig als het eigen personeel niet op het werk kan komenvallen er nog meer treinen uit. Had vandaag eigenlijk geen auto beschikbaar maar mijn trein reed niet en de volgende ook al niet. Tja dan gaan er hele grote gaten in mijn geplande dienst vallen
. Dus gelukkkg toch de auto kunnen pakken, vol geladen met gestrande reizigers en op naar het eerstvolgende knooppunt waar wel weer iets rijdt. Mijn vriend moet vanavond met de trein de auto weer op gaan halen en doorrijden om de kinderen op te pikken. Logistieke nachtmerrie thuis
Willl65 schreef:Nayomie schreef:Ik rook wel in bushokjes, maar dan sta ik er eerst alleen. Als iemand anders erbij komt staan is dat niet mijn probleem. Ze zien dat ik rook
Ik rook ook maar ik probeer toch echt ergens te staan waar ik geen rookwaar veroorzaak.
Voel ik mij gewoon niet prettig bij. Ik loop ook even van terras af als ik wil roken
Shadow0 schreef:Nayomie schreef:Mensen die erbij komen zien dat ik rook, dus dat is dan de keuze die ze maken.
De keuze om nat te worden, niet te kunnen zitten of niet uit de wind te staan, omdat ze geen zin hebben in meeroken?
fohadie schreef:Gloa schreef:Ook handig als het eigen personeel niet op het werk kan komenvallen er nog meer treinen uit. Had vandaag eigenlijk geen auto beschikbaar maar mijn trein reed niet en de volgende ook al niet. Tja dan gaan er hele grote gaten in mijn geplande dienst vallen
. Dus gelukkkg toch de auto kunnen pakken, vol geladen met gestrande reizigers en op naar het eerstvolgende knooppunt waar wel weer iets rijdt. Mijn vriend moet vanavond met de trein de auto weer op gaan halen en doorrijden om de kinderen op te pikken. Logistieke nachtmerrie thuis
Dat vraag ik mjj idd wel eens af: wat als het treinpersoneel geen auto tot beschikking heeft, hoe komen zij dan op het station waar de trein staat waarin zij moeten werken? Met zo,n storing als vandaag bedoel ik. Dank je wel dus voor je antwoord.