gelukkig wilde ze mn knuffel nog wel ontvangen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gelukkig wilde ze mn knuffel nog wel ontvangen
Eulogy schreef:Nu heb ik zin in boerenkool![]()
Maar als je films kan kijken kun je toch ook wel naar school/werken?
...
Ik ben niet ziek
Eulogy schreef:Mwah, ik wil zelf niet vaker dan 1 of hooguit 2 keer per jaar ziek thuis blijven, dat wordt je gewoon niet in dank afgenomen en staat ook echt wel slecht. In mijn sector komen deadlines in gevaar en kost ik m'n werkgever heel wat geld als ik thuis blijf, dat kan ik echt niet te vaak flikken hoor. Maar ja als jij blijkbaar niet onmisbaar bent op je werk...
Nogmaals, school vind ik een andere verhaal, dat is je eigen verantwoordelijkheid, dus de discussie is hier niet eens relevant.
Janine1990, als je zegt discussies links te laten liggen, doe dat dan ook

En dan moet ik die middag op hun verlovingsfeest doen alsof ik heel blij voor ze ben en naar de ring vragen... Dus confession: ik denk er heel sterk over na om m'n eigen dood te faken zodat ik er niet heen hoef of om hun verloving op de een of andere manier te saboteren zodat ze uit elkaar gaan
Maar ik wil wel de ring zien...
Maar zo erg ben ik nu ook weer niet
Vind hem zo grappig. Sorry, gerp.
Ik gun het ze gewoon niet! 
Normaal vergeet ik dat dus nooit, maar ik moest plots ineens terug reizen naar mijn werk en ben daarbij het incheck paaltje voorbij gelopen. Ik schijf echt 7 kleuren op dit moment. Moet nog een stukje van ongeveer 5 minuten en heb het gevoel dat ik elk moment gecontroleerd kan worden. Dit is niet goed voor mijn geweten! GrumpyCat schreef:Ik zit op dit moment in de trein en ben tot overmaat van ramp vergeten in te checken.Normaal vergeet ik dat dus nooit, maar ik moest plots ineens terug reizen naar mijn werk en ben daarbij het incheck paaltje voorbij gelopen. Ik schijf echt 7 kleuren op dit moment. Moet nog een stukje van ongeveer 5 minuten en heb het gevoel dat ik elk moment gecontroleerd kan worden. Dit is niet goed voor mijn geweten!
Annabel schreef:GrumpyCat schreef:Ik zit op dit moment in de trein en ben tot overmaat van ramp vergeten in te checken.Normaal vergeet ik dat dus nooit, maar ik moest plots ineens terug reizen naar mijn werk en ben daarbij het incheck paaltje voorbij gelopen. Ik schijf echt 7 kleuren op dit moment. Moet nog een stukje van ongeveer 5 minuten en heb het gevoel dat ik elk moment gecontroleerd kan worden. Dit is niet goed voor mijn geweten!
Heb je student ov? dan is het meestal geen probleem.
Franciee schreef:Ik vind het ratten ontleed topic eigenlijk maar een hoop gezeik en flauw dat je niet mee wil doen, want het beestje is toch al dood en je leert er een hoop van.
Ik heb dan ook echt zin in ons practicum morgen (dgk)