Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:51

Ik was zaterdag bij mijn bijrijdpony en tijdens het opzadelen sloeg ze helemaal door omdat 2 paarden in de wei aan het rennen waren en zij er ook bij wilde, ik ben toen best wel boos geworden en heb toen een harde ruk aan het halster gegeven en hard geschreeuwd (nou ja, schreeuwen is wel overdreven). Na het rijden had ik een soort mental break-down en moest bijna huilen omdat ik dacht dat ik haar pijn had gedaan :') :') :') gelukkig wilde ze mn knuffel nog wel ontvangen :(:)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:57

dnieSz schreef:
Ik erger me dood aan mensen die als je iets tegen ze zegt en hun het niet horen 'wat zegt ze' zeggen..

Sorry O:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:37

Eulogy schreef:
Nu heb ik zin in boerenkool -O-

Maar als je films kan kijken kun je toch ook wel naar school/werken? :D

Ik kijk ook films als ik ziek ben, regelmatig val ik dan in slaap.
Ik Bok ook als ik ziek ben, maar laat discussies links liggen...

Ik weet ook dat mijn werkgever me dan ook liever thuis heeft dan op het werk. Dus ik zie niet in waarom Captain niet thuis zou mogen blijven van school werk. Waarom ze zich moet verantwoorden naar aanleiding van haar confession snap ik ook niet helemaal.

Gooeed... back on topic...

Mensen die in het donker hun hond of zichzelf uitlaten (aan een 60km/h waar echt wel harder wordt gereden, geen stoep of fietspad in de buurt) zonder enige vorm van reflectie/verlichting kan ik wel wurgen. Maar dat doe ik niet, daarom verblind ik ze liever met groot licht. Je bent gewoon een dik stuk onfatsoen als je jezelf (en vaak je dier!!!) in gevaar brengt even als automobilisten die liever de boom in waaien dan mens en dier omver te rijden. _-:( _-:( _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:39

Je kan natuurlijk beter naar je werk gaan en iedereen aansteken. _O-

Nou ben ik bijna nooit "echt" ziek, wel eens schoolziek. Maar mijn vakken zijn op het moment te belangrijk en daar baal ik best van. _O-

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:44

Ook bij mij zit er wel een verschil tussen de hele dag alleen maar kunnen slapen van de ziekheid of niet lekker genoeg zijn om naar school te gaan maar ook niet zo ziek dat ik alleen maar kan liggen creperen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:49

Mwah, ik wil zelf niet vaker dan 1 of hooguit 2 keer per jaar ziek thuis blijven, dat wordt je gewoon niet in dank afgenomen en staat ook echt wel slecht. In mijn sector komen deadlines in gevaar en kost ik m'n werkgever heel wat geld als ik thuis blijf, dat kan ik echt niet te vaak flikken hoor. Maar ja als jij blijkbaar niet onmisbaar bent op je werk :Y)...

Nogmaals, school vind ik een andere verhaal, dat is je eigen verantwoordelijkheid, dus de discussie is hier niet eens relevant.

Janine1990, als je zegt discussies links te laten liggen, doe dat dan ook :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:51

Ik geef alleen aan dat ik niet begrijp waarom Captain ter verantwoording geroepen wordt... Is dat meteen een discussie? Tevens begrijp ik niet waarom je er vanuit gaat dat Captain vaak ziek is?
MarlindeRooz zit nog op school, wat ze zelf ook aangeeft. Dus is ziek zijn haar eigen verantwoording.

Tevens gaf ik aan discussies links te laten liggen wanneer ik ziek op Bokt zit. Newsflash... :list: Ik ben niet ziek :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:53

Daar ga ik helemaal niet vanuit en op Marlinde ging ik helemaal niet eens in :? Ik zeg alleen dat je je imo beter alleen ziek kunt melden als het echt niet anders kan, ik zeg helemaal niet dat ze vaak ziek is.

En ja dat van school heb ik ook al 2 keer gezegd... :+

Nu weer on topic? :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:55

Eulogy schreef:
Mwah, ik wil zelf niet vaker dan 1 of hooguit 2 keer per jaar ziek thuis blijven, dat wordt je gewoon niet in dank afgenomen en staat ook echt wel slecht. In mijn sector komen deadlines in gevaar en kost ik m'n werkgever heel wat geld als ik thuis blijf, dat kan ik echt niet te vaak flikken hoor. Maar ja als jij blijkbaar niet onmisbaar bent op je werk :Y)...

Nogmaals, school vind ik een andere verhaal, dat is je eigen verantwoordelijkheid, dus de discussie is hier niet eens relevant.

Janine1990, als je zegt discussies links te laten liggen, doe dat dan ook :')

Er is een heel goed opvangsyteem op mijn stageschool. Dat werkt prima als er een paar docenten ziek zijn. Ga ik wel en steek ik mensen aan dan werkt dat niet meer. :=

Er zijn ook nog mensen die hun werk niet zien als een way-of-life. En de laatste keer dat ik ziek was op mijn werk lag ik half bewusteloos op de grond op mijn werk. Ik ben nooit echt zo ziek dat ik niet naar mijn werk ga.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:57

Ik heb mijn moeder een tik op haar vingers gegeven omdat aan mijn kind wou komen :=

Want ze hoest in haar hand en wou vervolgens mijn kleine over zijn hand aaien, die hij altijd in zijn mond stopt. Mijn moeder is ziek en heeft zelfs koortsuitslag en dat is gevaarlijk voor de kleine. Sorry mam! Ik was er klaar mee dat ik het dagelijks moet vragen of je niet aan hem wil komen zolang je besmettelijk bent en afstand wil houden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 20:04

Waarom voel jij je zo aangesproken, Marlinde? Als je echt ziek bent, moet je niet gaan werken natuurlijk. Laat het gewoon zitten en ga weer on topic? :+

De broer van mijn vriend gaat over 3 weken zijn vriendin ten huwelijk vragen en wij mogen haar allebei echt niet, er is echt niets aan haar dat wel leuk is en ze haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan := En dan moet ik die middag op hun verlovingsfeest doen alsof ik heel blij voor ze ben en naar de ring vragen... Dus confession: ik denk er heel sterk over na om m'n eigen dood te faken zodat ik er niet heen hoef of om hun verloving op de een of andere manier te saboteren zodat ze uit elkaar gaan :') Maar ik wil wel de ring zien...

Edit: ik heb ook nog eens iets waarmee ik serieus hun relatie zou kunnen saboteren := Maar zo erg ben ik nu ook weer niet

Hannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 20:08

confession: soms is er nog maar een beetje ijsthee en dat moet ik dan delen met mijn broer, dan doe ik een beetje ijsthee in zijn glas en meng het aan met water zodat ik niet hoef te delen O:) O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 22:22

Elke keer als ik de naam gerpiegorp lees moet ik lachen. _O- Vind hem zo grappig. Sorry, gerp. :(:)

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:50

Confession: ik begin de muziek van Justin Bieber lichtelijk te waarderen

Goed.. nu ben ik uit de kast :o _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:11

Ik vind het oneerlijk dat sommige klasgenoten hogere cijfers hebben dan mij terwijl ik bij alle colleges was en altijd oplet terwijl zij zitten te praten :roll: Ik gun het ze gewoon niet!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:12

Rosie schreef:
Confession: ik begin de muziek van Justin Bieber lichtelijk te waarderen

Goed.. nu ben ik uit de kast :o _O-

_O-
Lucht het op om dat eruit te hebben gegooid? <<)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:14

Ik kom erachter dat ik toch wel heel veel namen van de buren verkeerd heb geschreven op de kaart, want ze komen niet helemaal tot helemaal niet overeen met de namen op de felicitatie kaarten die wij terug hebben gekregen :')
Saillant detail... Ik ken de meesten dus al langer dan 10 jaar tot zelfs 25 jaar :')

:o

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:34

Ik zit op dit moment in de trein en ben tot overmaat van ramp vergeten in te checken. :oo Normaal vergeet ik dat dus nooit, maar ik moest plots ineens terug reizen naar mijn werk en ben daarbij het incheck paaltje voorbij gelopen. Ik schijf echt 7 kleuren op dit moment. Moet nog een stukje van ongeveer 5 minuten en heb het gevoel dat ik elk moment gecontroleerd kan worden. Dit is niet goed voor mijn geweten!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:38

Kun je niet naar de conducteur gaan om je te melden? Dat lijkt mij beter dan dat je tijdens een controle gesnapt wordt en een dikke boete krijgt.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:38

Loop naar het achteren van de trein, scheelt weer een stukje haha!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:58

Onze dochters zijn de paarden voeren.Maar ik heb niet gezegd dat ik een rat in de stal heb zien lopen :=

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:03

GrumpyCat schreef:
Ik zit op dit moment in de trein en ben tot overmaat van ramp vergeten in te checken. :oo Normaal vergeet ik dat dus nooit, maar ik moest plots ineens terug reizen naar mijn werk en ben daarbij het incheck paaltje voorbij gelopen. Ik schijf echt 7 kleuren op dit moment. Moet nog een stukje van ongeveer 5 minuten en heb het gevoel dat ik elk moment gecontroleerd kan worden. Dit is niet goed voor mijn geweten!

Heb je student ov? dan is het meestal geen probleem.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:20

Annabel schreef:
GrumpyCat schreef:

Heb je student ov? dan is het meestal geen probleem.

Nee geen studenten ov. Inmiddels ben ik veilig thuis zonder controle gehad te hebben gelukkig! Wat een stress moment zeg. :oo

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:23

Ik vind het ratten ontleed topic eigenlijk maar een hoop gezeik en flauw dat je niet mee wil doen, want het beestje is toch al dood en je leert er een hoop van.

Ik heb dan ook echt zin in ons practicum morgen (dgk)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:32

Franciee schreef:
Ik vind het ratten ontleed topic eigenlijk maar een hoop gezeik en flauw dat je niet mee wil doen, want het beestje is toch al dood en je leert er een hoop van.

Ik heb dan ook echt zin in ons practicum morgen (dgk)

Ik vind dat soort dingen echt heel ranzig. Gelukkig heb ik enkel een garnaal hoeven te ontleden, dat ging opzich prima, tot ik met het oog moest beginnen... :r