Oyeru schreef:Ik kleed me meestal heeeeeel basic.
Jeans, basic topje soms met wat streepjes of bloemetjes, en dan een vestje of blazer.
Ik zou heeeeel graag wat meer origineel kleden en zwijmel dan ook altijd wel bij alle tijdschriften, tv programma's etc etc.
Alleen dat durf ik dus niet, mede omdat al die kleding is 'gemaakt' voor dunne meisjes.
Ik meestal ook jeans, t-shirt en een vestje, ook niet bijzonder.
Maar, dat kan ook jouw stijl zijn, geen problemen mee, bij sommige mensen is basic juist het aller mooiste
Dat doe ik ook, high five. Nou klinkt het arrogant, maar heb ik volgens mij een goed figuur, en vind daarom snel goede kleren (nou wil het soms dat de schoenen mij dagen en dagen zoeken kosten hoor).
Als ik jou was zou ik doen, gewoon doen
Je bent lekker jezelf als je doet wat je wil, en ookal vinden anderen dat het je niet staat, heb er schijt aan voor zo ver dat lukt. Is lastig, maar zeg gewoon dat je de kleren zelf heel mooi vind, en je nu je eigen stijl hebt.
Mijn zus is ook begonnen met een eigen kledingstijl, vaak werd er gezegd van een bandana dat ze een verlepte theedoek in haar haar had, maar hoe meer je doorzet, hoe meer respect je krijgt