Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Ik vertrek zo dadelijk naar iemand die mijn westernzadel wil passen. Die mens heeft dat nog nooit in huis gehad, dus ook geen pad en dergelijke. Voor een kleine extra wil hij graag mijn pad en singel ook overnemen als het past. Gaat lekker zo
Varekaj schreef:@ bridgetf: Het was vlakbij en ik moest toch die kant op omdat ik erna zelf les had op stal, ligt maar 10 minuutjes van elkaar (hooguit 5km). Anders doe ik zoiets ook niet. Is nog heel grappige situatie geworden ook
Zadel paste prima, meneer heel erg blij ermee. Had ook de singel en de pad mee, vond ie super. Hadden een prijs afgesproken voor alles inclusief, geeft ie me €20 teveel. Alleen had ik geen wisselgeld bij, dus ik zeg "weet je wat, rond af naar beneden, het was een erg vlotte samenwerking dus ik gun het je wel voor een lagere prijs".
Wilde hij dus absoluut niets van weten en was beledigd dat ik het voorstelde. Hij vond alles er echt boven verwachting goed uit zien qua onderhoud + dat ik 'm de kans had gegeven om alles uitgebreid te passen + testen dus hij stond erop dat ik die €20 extra aannam.
Dat is toch ook voor't eerst dat ik spontaan meer krijg dan mijn vraagprijs en dat ze van afronden naar beneden niks willen horen![]()
Met dit bedrag heb ik zowat mijn onlangs aangekochte 2ehands Bates vzh terugverdiend