Duimen jullie bij mij ook voor post deze week? Laatste heeft hij op 17dec gestuurd maar door kerstpost pas 4jan gekregen... Dus ik vind dat ik nieuwe moet.....
Ik heb eindelijk een corrlinks penpal Hij heet Ernesto en is 31. Ik kan via Google of de prison website helemaal niks vinden over hem, maar ik ga hem straks maar even een leuk bericht sturen
Ohja en ik zat op de wap website even te klikken naar de see-crime pagina van een random iemand, om te zien of daar nog info staat over hoe ik meer info kan vinden (snappie?).... Blijkt het ook nog een leuk profiel te zijn... Van iemand met corrlinks Hmmmm... Twijfeltwijfel.
ja, dat is wel gaaf! Merk ik hier ook.. ieder persoon is zo anders! De een schrijft bijna niets persoonlijks, de ander vertelt juist zoveel dat ik sommige dingen niet eens wou weten :p echt grappig!
dat is een slimme tip! Ik typte eerst mijn brieven over, maar dat was zo'n werk! we reageren nu met een stukje van de tekst van de vorige dus: 'je zei dat je ging werken, hoe was dat? ' 'Je paard was ziek, hoe is het nu?' de vorige brief doorlezen is ook een goed idee!
Dat doe ik ook Marlijn, stukjes meenemen van hun brief. Die hebben ze al een tijdje terug gestuurd en met sommigen lopen er meerdere lijnen, dus dan wordt het wat verwarrend
Lees ze sowieso wel eens terug, gewoon omdat het kan
Ja, als je de brief een paar keer leest zie je steeds weer andere dingen naar voren komen! Moet ik bij een bepaald persoon dus niet te vaak doen Maar bij die andere 2 kan dat prima,
haha! Ik ben blij dat 2 supernetjes schrijven en Allen een typemachine gebruikt!!
djuulsie
Geplaatst: 14-01-14 11:10
Heb er 1 met echt een hanenpotenschrift, eigenlijk heel ouderwets, maar daar moest ik echt even aan wennen
Heb er ook 1 met een typmachine, die schreef dat hij die inktlinten niet kan betalen, dus met karbonpapier ertussen typt en dus niet kan zien wat hij typt Dat was zo schattig!