denisesilver schreef:Net de bank gestofzuigd, nu een kramperige hand. Ik ben 28. Doe eens normaal.
Ik denk dan gelijk aan magnesium bijslikken.
Ik herken het wel. Kan geen stal uitmesten of mn hand is verkrampt. Maar ben ook al 40+
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:denisesilver schreef:Net de bank gestofzuigd, nu een kramperige hand. Ik ben 28. Doe eens normaal.
Ik denk dan gelijk aan magnesium bijslikken.
Ik herken het wel. Kan geen stal uitmesten of mn hand is verkrampt. Maar ben ook al 40+
Roihi schreef:dat zal er ook wel mee te maken hebben prompter, de slechte die het verpesten voor de braverikken
Tot vorig jaar maart kwam ik 1 dag naar kantoor, ging goed. Toen kwam de vraag of ik twee dagen wou komen, dat ging ook dus met lichte tegenzin aanpepast. Heel de zomer ook mijn best gedaan om dagen te switchen als ik bepaalde niet naar kantoor kon om zo aan die twee dagen te komen maar anderen deden dat niet en bleven vrolijk thuis.
Dat krijg ik dus mee op mijn bord, ik voel me daar heel erg in gestrafd terwijl ik net netjes de regels volg.
En ook dit heb ik bij mijn manager aangegeven.
Sansevieria schreef:Mensen die zeggen dat ze komen helpen, en dan uiteindelijk alleen maar (weer eens) op eigen voordeel uit zijn![]()
Naast het verdriet van het plotselinge overlijden van onze liefste broerdan ook nog deze ergernis.
Een andere broer is executeur van het testament, en wij hebben de sleutel van de woning om praktische zaken te regelen, op wens van de overleden broer waar wij wekelijks kwamen (als enige van de familie).
En dan nu neven en nichten die wel even willen helpen (nog nooit eerder in de woning waren, laat staan eens op bezoek zijn geweest) maar eigenlijk bedoelen, kijken wat ik kan scoren![]()
Neef heeft al een hele dure (goed onderhouden) e-bike meegehad. En nog heel wat spullen die hij "gevonden had en goed kon gebruiken".
Was ongeneerd in alle lades en kasten aan het kijken, toen ie met een haast nieuw tablet in handen stond ben ik bijna geploft...voor nu hoeft even niemand meer te komen ΅helpen".
Bah ben even klaar met mensen...mijn andere broer die alles administratief moet afhandelen is zelf te ongezond om ook maar iets aan te pakken, die regelt andere zaken, is ook helemaal ok.
Die moest zelfs met zijn mobiele zuurstof apparaat naar binnen.
Die hele dikke ergernis moest er even uit, dat kan ik er momenteel even niet meer bij hebben