Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 22:44

Ik ben echt al twee dagen niet lekker. Ik weet niet of het door de donatie komt, door de hersenschudding nog steeds, of dat ik ziek aan het worden ben.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:15

Bloeddruk weer kuren.

Nu gewoon thuis met goed 'noodplan' en noodmedicatie maar ik begin het goed zat te worden, de totale ontregeling in mijn lijf.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:11

marleen_88 schreef:
Telpeva schreef:
Koud in huis, ik ga de dekentjes voor op de bank maar weer opzoeken

Ik had net ook mijn dikke wollen sokken al aan.

Dat betekent niet veel goeds als ik straks thuis kom van m'n zon vakantie..

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:48

Dan kan ik in het weekend later wegrijden van huis, kom je alsnog voor een open brug te staan. _O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:28

Femke_Tweety schreef:
Bloeddruk weer kuren.

Nu gewoon thuis met goed 'noodplan' en noodmedicatie maar ik begin het goed zat te worden, de totale ontregeling in mijn lijf.

Wat een kl0tezooi :knuffel: Ik slik naast een hoop andere zooi 5 verschillende medicijnen om mijn bloeddruk onder controle te houden en dan is ie nog aan de hoge kant, dus ik weet helaas wat voor stress dit geeft.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:33

Heel de fiets week hebben ze tijd om mais te rijden. Nee, wanneer gaan ze het doen? Op een zaterdagochtend om 7 uur _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:12

Er staat voor m’n raam een container van de woningbouw want die renoveren een huis in mijn complex.

Een random man is nou al 3x gekomen om z’n eigen afval te dumpen. Hij kwam net zelfs met een kruiwagen vol. _O-

Wat ben je dan een smerige tokkie.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:14

Ik zat donderdag met Ravi in het ziekenhuis te wachten tot de arts tijd had. Het liep best wel uit, maar ik zat op een rustige plek dus dat zorgde niet zo heel erg voor de ergernis.
Op een gegeven moment komt er een andere patiënt de gang op. Een oudere vrouw met rollator en die komt echt doelbewust op mij en Ravi af en gaat zonder iets te zeggen Ravi aaien.
Dus ik zeg: “ Wat bent u aan het doen? Dat mag niet?” Zegt ze: “ Ja dat weet ik “
:n Dus ik: “ Waarom doet u het dan?”
Geen antwoord meer…

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:27

Dat Extinction Rebellion vandaag voor de 44e keer de A12 gaat blokkeren. Er wordt niets mee bereikt, het kost de gemeente een hoop geld en er is steeds minder sympathie voor, maar ze blijven het doen :\

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:30

prompter schreef:
Dat Extinction Rebellion vandaag voor de 44e keer de A12 gaat blokkeren. Er wordt niets mee bereikt, het kost de gemeente een hoop geld en er is steeds minder sympathie voor, maar ze blijven het doen :

Soms vraag ik me af of die gasten überhaupt nog voor een specifiek doel protesteren, of alleen nog maar om zichzelf in stand te houden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:26

Ik ben een boek aan het lezen, maar het is werkelijk waar zo slecht en niet boeiend. Maar ik heb de gewoonte om alles wat ik start met lezen uit te lezen :+

mce

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:44

geen ergenis,

maar waardering voor de chauffeurs/bedrijven/brandweer e.a. die vandaag weer het jaarlijkse "uitje" verzorgen van de bewoners van diverse zorginstellingen
Big smiles,

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:02

Mijn vader is gisteren op vakantie gegaan hier in Nederland (gelukkig) met zijn vriendin.

Ik vraag hem voor dat ie gaat...Heb je alles? Ik krijg heel hard JA te horen.. Nou prima..

Word ik vanmorgen opgebeld door mijn vader, en zegt eigenlijk niks en ik vraag hem 'Wat is er?'.
Uhmm ik ben heel dom, maar kan jij even op mijn slaapkamer in de kast kijken of ik mijn medicijnen doosje heb laten liggen?

Ik voor hem naar beneden gelopen en kijk in de kast, zie ik daar zijn medicatie doosje staan..
Ja, die staat er... Nou die kom ik straks even ophalen!

Dus die is net geweest...Toen ik het hoorde dat ie het vergeten was, had ik even een ergernisje.. -O- :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:24

Medicijnen zijn vaak wel noodzakelijk. :=
Wat zei hij over je piercing?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:25

Ik ben op een grote beurs in Duitsland, in de hal bij de trappen en pal naast de toiletten. Mijn spullen staan naast me op een tafel. Ik word aangesproken door een vrouw, ik kan in zo'n omgeving Nederlands niet eens verstaan, laat staan Duits, dus ik had geen idee wat ze bedoelde.

Blijkbaar was het de bedoeling dat ik ophoepelde met mijn spullen zodat zij haar kind kon verschonen, en dat deed ze dan ook toen de tafel direct naast mij vrijkwam. Vriendin, je staat letterlijk náást een enorme toiletruimte met alle ruimte en faciliteiten om dat te doen, maar dat moet pal naast mij?! :r :r

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:35

Ik heb al de hele week moeite met eten, er komt bijna niks in op het moment. Het begint langzaam terug te komen maar echt lekker loopt het niet :') als ik een broodje eet zit ik daarna constant te boeren, en na één sneetje ben ik al misselijk.
Ik zou dit weekend ook naar appelpop met vrienden, maar dat heb ik moeten laten gaan omdat ik gewoon niks kan door hoe weinig energie ik heb hierdoor

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:46

Ineke2 schreef:
Ik zat donderdag met Ravi in het ziekenhuis te wachten tot de arts tijd had. Het liep best wel uit, maar ik zat op een rustige plek dus dat zorgde niet zo heel erg voor de ergernis.
Op een gegeven moment komt er een andere patiënt de gang op. Een oudere vrouw met rollator en die komt echt doelbewust op mij en Ravi af en gaat zonder iets te zeggen Ravi aaien.
Dus ik zeg: “ Wat bent u aan het doen? Dat mag niet?” Zegt ze: “ Ja dat weet ik “
:n Dus ik: “ Waarom doet u het dan?”
Geen antwoord meer…

:?

Wat een rare gast?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:00

marleen_88 schreef:
Medicijnen zijn vaak wel noodzakelijk. :=
Wat zei hij over je piercing?

Dat is zeker waar.

Hij heeft hem gisteren nog kunnen bewonderen voor dat ie weg ging.
Hij weet het niet zo goed.. :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:34

Mijn moeder is toch nog steeds wel anders sinds de kanker en alles. Ze zat vol overtuiging te vertellen dat mijn master uitreiking niet zo leuk was... Ik heb nooit een master gehaald maar dat liet ze zich niet wijsmaken.

Mn vriend vindt dat ik het gewoon moet laten maar dat gaat niet zo goed -O-

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:35

Vanavond groot personeelsfeest in Walibi.
Maar ik heb nog vakantie en ben moe :+

Weet sowieso dat ik gigantisch overprikkeld thuis ga komen. Maar week nog maar net in een nieuw filiaal dus lijkt mij wel heel leuk om nu met mijn collegas maar Walibi te gaan.

Waarschijnlijk valt het achteraf allemaal wel mee, maar voor nu een ergernis dat ik zo moe ben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:56

Sintara schreef:
Mijn moeder is toch nog steeds wel anders sinds de kanker en alles. Ze zat vol overtuiging te vertellen dat mijn master uitreiking niet zo leuk was... Ik heb nooit een master gehaald maar dat liet ze zich niet wijsmaken.

Mn vriend vindt dat ik het gewoon moet laten maar dat gaat niet zo goed -O-

Sterkte.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:24

Was lekker aan het kleuren bij natuurlijk daglicht, en nu lijkt t wel nacht buiten. Doei tekenuurtje ;(.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:25

_San87_ schreef:
Was lekker aan het kleuren bij natuurlijk daglicht, en nu lijkt t wel nacht buiten. Doei tekenuurtje ;(.

Hier zelfs onweer. :=

Ben blij dat ik een bank-dagje heb! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:26

MarlindeRooz schreef:
_San87_ schreef:

Hier zelfs onweer. :=

Ben blij dat ik een bank-dagje heb! :D

Hier niet, misschien komt t nog. Ik neem maar een theepauze.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:27

Hier ook onweer en super dichtbij ook.. vind het wel gezellig. :o