Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:Bloeddruk weer kuren.
Nu gewoon thuis met goed 'noodplan' en noodmedicatie maar ik begin het goed zat te worden, de totale ontregeling in mijn lijf.
prompter schreef:Dat Extinction Rebellion vandaag voor de 44e keer de A12 gaat blokkeren. Er wordt niets mee bereikt, het kost de gemeente een hoop geld en er is steeds minder sympathie voor, maar ze blijven het doen
Ineke2 schreef:Ik zat donderdag met Ravi in het ziekenhuis te wachten tot de arts tijd had. Het liep best wel uit, maar ik zat op een rustige plek dus dat zorgde niet zo heel erg voor de ergernis.
Op een gegeven moment komt er een andere patiënt de gang op. Een oudere vrouw met rollator en die komt echt doelbewust op mij en Ravi af en gaat zonder iets te zeggen Ravi aaien.
Dus ik zeg: “ Wat bent u aan het doen? Dat mag niet?” Zegt ze: “ Ja dat weet ik “
Dus ik: “ Waarom doet u het dan?”
Geen antwoord meer…
Sintara schreef:Mijn moeder is toch nog steeds wel anders sinds de kanker en alles. Ze zat vol overtuiging te vertellen dat mijn master uitreiking niet zo leuk was... Ik heb nooit een master gehaald maar dat liet ze zich niet wijsmaken.
Mn vriend vindt dat ik het gewoon moet laten maar dat gaat niet zo goed