Ik heb uiteindelijk besloten voor een jurk te gaan, een lange broek had ik niet overleefd met 30 graden en een jurk is acceptabeler dan een korte broek

Het is wel oké, nu even moeilijk maar wel beter zo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hutcherson schreef:Sinds enkele weken hangjongeren op het plein tegenover mn huis. Die helaas actief blijven schreeuwen tot 4 uur in de nacht. Ben bang als ik de politie bel dat ze volgende keer gaan sporen rond mn huis want er staan maar twee huizen in de buurt van dat plein.
Ze waren vanacht om 03:45 uur bezig met pallethout en liepen daarmee rond het plein en trokken uiteindelijk het dorp in. Ze lieten vanalles achter op de weg en mn paarden waren echt van de leg (en daardoor de oudste hond ook).
Kort, gefrustreerd nachtje gehad dus.
Polarize schreef:We hebben vandaag condoleance en het wordt zo heet...we doen 2x een half uur omdat het anders gewoon echt niet te doen is. Ik wou een net zwart shirt aan doen, maar toen zei mijn moeder dat ik ook een band shirt mocht doen omdat beppe dat altijd zo leuk vond. "Maar niet Green Day. En ook niet die band. En ook die niet." Ja dat waren al mijn band shirts wel zo'n beetje
pjer schreef:Ik erger me al langere tijd aan de artikelen in de telegraaf, vandaag helemaal. En ja ik weet dat ik ook gewoon op een andere nieuws site kan kijken, maar toch.
en verder dat het zwembad bij de achterburen weer geopend is en het gegil en gekrijs dus ook weer. Hier gaan zo dus de ramen en deuren weer dicht.
Polarize: gecondoleerd en veel sterkte!
Alja schreef:pjer schreef:Ik erger me al langere tijd aan de artikelen in de telegraaf, vandaag helemaal. En ja ik weet dat ik ook gewoon op een andere nieuws site kan kijken, maar toch.
en verder dat het zwembad bij de achterburen weer geopend is en het gegil en gekrijs dus ook weer. Hier gaan zo dus de ramen en deuren weer dicht.
Polarize: gecondoleerd en veel sterkte!
Toevallig die moeder met drie kinderen uit Harderwijk?
Over dat ze opziet tegen de vakantie?
Castilja schreef:Was net een ruzie op straat, waarbij een man van kleur keihard riep “ik haat jullie kk witte mensen ik haat jullie!!!” -tegen een oude man op een fiets. Ik weet niet wat er vooraf gebeurd is maar vind het bizar dat dit zo geroepen mag worden. Blijkbaar. Als het andersom was geweest brak de pleuris uit. Ugh
Castilja schreef:Was net een ruzie op straat, waarbij een man van kleur keihard riep “ik haat jullie kk witte mensen ik haat jullie!!!” -tegen een oude man op een fiets. Ik weet niet wat er vooraf gebeurd is maar vind het bizar dat dit zo geroepen mag worden. Blijkbaar. Als het andersom was geweest brak de pleuris uit. Ugh
tones schreef:Buurvrouw van achter in de 60 in een string bikini.
Dat had ik liever niet gezien.
daantjuhhh schreef:Dat patatje oorlog met ui is.
Ik ben zelf dom.
Waar ik vroeger bestelde was oorlog saté en mayo.
Hier is dat blijkbaar met ui.