Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 10:53

Bedankt iedereen :knuffel:
Ik heb uiteindelijk besloten voor een jurk te gaan, een lange broek had ik niet overleefd met 30 graden en een jurk is acceptabeler dan een korte broek :')
Het is wel oké, nu even moeilijk maar wel beter zo.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 10:58

Polarize gecondoleerd!
Vaak is er wel goede airco in de rouwcentra hoor maar zou er inderdaad niet op rekenen.
Heel veel sterkte :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 11:52

Hutcherson schreef:
Sinds enkele weken hangjongeren op het plein tegenover mn huis. Die helaas actief blijven schreeuwen tot 4 uur in de nacht. Ben bang als ik de politie bel dat ze volgende keer gaan sporen rond mn huis want er staan maar twee huizen in de buurt van dat plein.

Ze waren vanacht om 03:45 uur bezig met pallethout en liepen daarmee rond het plein en trokken uiteindelijk het dorp in. Ze lieten vanalles achter op de weg en mn paarden waren echt van de leg (en daardoor de oudste hond ook).
Kort, gefrustreerd nachtje gehad dus.

Heb je ze al aangesproken? Wij hebben afgesproken met de jongeren hier dat we niet de politie bellen maar ze direct aanspreken als ze teveel herrie maken.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 11:56

Polarize schreef:
We hebben vandaag condoleance en het wordt zo heet...we doen 2x een half uur omdat het anders gewoon echt niet te doen is. Ik wou een net zwart shirt aan doen, maar toen zei mijn moeder dat ik ook een band shirt mocht doen omdat beppe dat altijd zo leuk vond. "Maar niet Green Day. En ook niet die band. En ook die niet." Ja dat waren al mijn band shirts wel zo'n beetje

Gecondoleerd Polarize Y;(

Thanks DP, ik vrees dat ik er nog wel de rest van de dag last van ga hebben. FL41 bril is in ieder geval al onderweg, en ik ga toch ook maar eens kijken naar een daith piercing. Baat het niet dan schaadt het niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 11:59

Gecondoleerd en veel sterkte vandaag polarize!

--

Zo benieuwd of ik vandaag aangesproken ga worden door een collega. Collega komt namens een andere collega mij aan spreken.

Nu weet ik via mijn collega waar ik best close mee ben dat er ook behoorlijk bizarre dingen over mij gezegd zijn. Al heeft die collega het volledig afgekapt omdat ze absoluut niet over mij wou kletsen met onterechte beschuldigen.

Al heb ik de neiging om de collega die hierop wordt aangestuurd op te bellen en te vragen waarom ze zelf niet bij mij komt ipv het te spelen via een vriendin van mij. En wat nu precies het probleem is en wat we daar aan kunnen doen om het op te lossen.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 12:01

Ik erger me al langere tijd aan de artikelen in de telegraaf, vandaag helemaal. En ja ik weet dat ik ook gewoon op een andere nieuws site kan kijken, maar toch.

en verder dat het zwembad bij de achterburen weer geopend is en het gegil en gekrijs dus ook weer. Hier gaan zo dus de ramen en deuren weer dicht.

Polarize: gecondoleerd en veel sterkte!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 12:36

pjer schreef:
Ik erger me al langere tijd aan de artikelen in de telegraaf, vandaag helemaal. En ja ik weet dat ik ook gewoon op een andere nieuws site kan kijken, maar toch.

en verder dat het zwembad bij de achterburen weer geopend is en het gegil en gekrijs dus ook weer. Hier gaan zo dus de ramen en deuren weer dicht.

Toevallig die moeder met drie kinderen uit Harderwijk?
Over dat ze opziet tegen de vakantie?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 13:51

Gecondoleerd, Polarize.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 13:52

Dat ik het werk van twee collega's over moet nemen bovenop mijn eigen werk. Van een is gewoon een volle 32 uurs week aan werk. En dat vanmorgen al weer een moeilijke projectleider belde voor meer info, terwijl ondertussen steeds van alles aan het programma verandert wordt. Ben blij als ik zelf over drie weken vakantie heb.

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 15:48

Mijn kinderen. Zitten allebei op de bank, niks aan de hand. Maar op het moment dat ik even naar de wc ga, vliegen ze elkaar in de haren.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 15:54

Alja schreef:
pjer schreef:

Toevallig die moeder met drie kinderen uit Harderwijk?
Over dat ze opziet tegen de vakantie?

haha nee niet die. Ik ben anti-kind dus ik denk dan simpel 'eigen schuld' :) (nee ik snap dat dat ook heus andere oorzaak kan hebben hoor)

Sowieso is de telegraaf altijd vrij bevooroordeeld en ons-kent-ons wat al knap irritant is.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 16:33

Dat een persoon blijkbaar heel erg anti man is. "Ik verkoop mijn paard niet aan een man, want die kunnen niet rijden".
Ehm, heb je wel eens naar de top gekeken? Oke, mijn vriend is wel een beginner maar jij verkoopt een beginnerspaard en hij gaat lessen -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 16:59

Merkte dat het fout ging op de moestuin. Thuis gelijk maar bloeddruk gemeten 92/68 dan weten we gelijk genoeg. :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 17:01

Ik heb een afspraak zo waar ik uberhaupt geen zin in heb en dat ik 20-25 min door de zon in de hitte moet fietsen maakt het niet beter.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 17:05

Was net een ruzie op straat, waarbij een man van kleur keihard riep “ik haat jullie kk witte mensen ik haat jullie!!!” -tegen een oude man op een fiets. Ik weet niet wat er vooraf gebeurd is maar vind het bizar dat dit zo geroepen mag worden. Blijkbaar. Als het andersom was geweest brak de pleuris uit. Ugh

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 17:18

Castilja schreef:
Was net een ruzie op straat, waarbij een man van kleur keihard riep “ik haat jullie kk witte mensen ik haat jullie!!!” -tegen een oude man op een fiets. Ik weet niet wat er vooraf gebeurd is maar vind het bizar dat dit zo geroepen mag worden. Blijkbaar. Als het andersom was geweest brak de pleuris uit. Ugh

Zo nou idd, het zou eens andersom zijn. Dan is het land weer te klein.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 17:58

Buurvrouw van achter in de 60 in een string bikini.
Dat had ik liever niet gezien.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:21

Castilja schreef:

Alsof dat andersom nooit geroepen wordt. Ooit eens twee seconden naar de reacties bij nos stories oid gekeken? :')

tones schreef:
Buurvrouw van achter in de 60 in een string bikini.
Dat had ik liever niet gezien.

Hahahhahaha sexy!

Een van mijn migraine brillen is te groot voor mijn hoofd. Heb ik weer -O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:30

Dat patatje oorlog met ui is.
Ik ben zelf dom.

Waar ik vroeger bestelde was oorlog saté en mayo.
Hier is dat blijkbaar met ui.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:33

Huh dat is toch sate mayo en uitjes?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:38

Dat is per regio verschillend. :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:38

daantjuhhh schreef:
Ik ben zelf dom.

Ik dacht dat het mayo, ketchup en ui zou zijn. Oorlog = bloed = ketchup? Maar toen mijn zoon dat eens aan deze kant van het land bestelde, bleek het inderdaad mayo-pinda te zijn (indien gewenst met ui). Zelf eet ik het sowieso niet, maar heb toch weer wat geleerd.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:41

Ik at het nooit maar vroeger was een patatje oorlog inderdaad mayo en pindasaus of sate. Tikje rasistische oorlog, wit tegen bruin

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:43

daantjuhhh schreef:
Ik ben zelf dom.

Oh al zo vaak mee op de koffie gekomen dat ik het standaard vraag

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:46

fjordjes schreef:
Huh dat is toch sate mayo en uitjes?

Soms gooien ze er ook nog curry bij op.