Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Vinted zegt, je hebt te lang gewacht met de retourzending, nu is de koop automatisch geaccepteerd.
Ja ik kan ook niks als mevrouw me blokkeerd en nu het account op vakantie heeft gezet. K*twijf
Wat een gezeik zeg.
ClaudiaHS schreef:Nee hoor. De afspraak was dat zij alles zou terug betalen, ook de retourkosten.
Ik gaf direct nadat we het pakket open hadden gemaakt aan, dat de rits kapot was en dat hij ontzettend smerig was van binnen, helemaal nat en vol haar. Stonk naar natte hond.
Ik kreeg binnen 3 sec een bericht terug in schreeuwende hoofdletters dat IK de rits kapot had getrokken en dat het pakket nat geregend was en dat dat niet haar probleem was.
Fotos gestuurd dat de tandjes van de rits kapot waren en foto van de binnenkant met alle gorigheid erin.
Daaropvolgend kreeg ik allerlei verwijten dat we er te hard aan hadden getrokken blabla. Echt 20 berichten achter elkaar.
En als ze gewoon normaal had gereageerd, had ik dat daarna ook gedaan.
Dus gezegd dat ik dat gore ding terug wilde sturen en dat zij ook maar de verzendkosten moest betalen.
Ze heeft toen op dat retourding geklikt waarbij ik de verzendkosten moet betalen. Daarna heeft ze me geblokkeerd.
Ik het gemeld bij Vinted en nu kan ik niks.
Dus Tita, waar jij vandaan haalt dat ik niet normaal heb gereageerd tegen haar.. geen idee... zelf verzonnen ofzo??