Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 23:31

Je gaat je geld niet meer terug zien ben ik bang.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 09:39

ClaudiaHS schreef:
Vinted zegt, je hebt te lang gewacht met de retourzending, nu is de koop automatisch geaccepteerd.
Ja ik kan ook niks als mevrouw me blokkeerd en nu het account op vakantie heeft gezet. K*twijf :roll:
Wat een gezeik zeg.

Als iets niet bevalt en het mag retour dan gaat het hier dezelfde dag weg ik laat alles maar ook echt alles vallen behalve als we praten over 5-10€

Beetje laksheid heb je aan jezelf te danken en extreem aardig zijn …in begin

foxy80

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 12:08

Tita, dat is hoe jij erin staat.

Vinted is hier m.i. voorbarig door geschil al te sluiten. Communicatie is hier trouwens niet te zien, kreeg Claudia wel een retouradres? Snap je boosheid wel compleet. Ze heeft je mooi zitten zo.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 13:04

Eerlijk? Ik ga met tita mee.
In de voorwaarden van Vinted staat dat retour op kosten van de koper is tenzij anders afgesproken met de verkoper.

Als deze verkoper aangegeven heeft dat verzending op eigen kosten moet (daar ga ik vanuit want anders had het geschil niet gesloten geweest en had Claudia die informatie niet gehad) dan staat de verkoper helaas in het recht.

Ik snap de frustratie, maar je had de mogelijkheid om de tas met een paar euro verlies aan verzendkosten terug te sturen. Vinted is gewoon niet vlot met beslissingen over dit soort zaken en ze hebben de boel technisch ook niet op orde dus de kans was er dat na 7 dagen niet retour sturen de betaling werd vrijgegeven.

Jammere les, maar niks meer aan te doen.
Ik heb het ook een keer gehad maar ik pak nu inderdaad het verlies in de zin van retourverzendkosten voor eigen rekening.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 16:35

Nee hoor. De afspraak was dat zij alles zou terug betalen, ook de retourkosten.

Ik gaf direct nadat we het pakket open hadden gemaakt aan, dat de rits kapot was en dat hij ontzettend smerig was van binnen, helemaal nat en vol haar. Stonk naar natte hond.
Ik kreeg binnen 3 sec een bericht terug in schreeuwende hoofdletters dat IK de rits kapot had getrokken en dat het pakket nat geregend was en dat dat niet haar probleem was.
Fotos gestuurd dat de tandjes van de rits kapot waren en foto van de binnenkant met alle gorigheid erin.
Daaropvolgend kreeg ik allerlei verwijten dat we er te hard aan hadden getrokken blabla. Echt 20 berichten achter elkaar.
En als ze gewoon normaal had gereageerd, had ik dat daarna ook gedaan.
Dus gezegd dat ik dat gore ding terug wilde sturen en dat zij ook maar de verzendkosten moest betalen.
Ze heeft toen op dat retourding geklikt waarbij ik de verzendkosten moet betalen. Daarna heeft ze me geblokkeerd.
Ik het gemeld bij Vinted en nu kan ik niks.

Dus Tita, waar jij vandaan haalt dat ik niet normaal heb gereageerd tegen haar.. geen idee... zelf verzonnen ofzo??

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 16:38

Dat jij zegt dat zij de retourkosten moet betalen wil niet zeggen dat dat afgesproken is als zij daarna klikt op koper betaalt retourkosten.

Dure les. :)

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 16:41

Voor mij niet.
Dochter heeft het ding gekocht.
Heb ook gezegd dat ze kan fluiten naar haar geld en de rits maar moet laten maken bij een schoenmaker.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 16:47

Ik snap niet zo goed waarom je hem niet terug hebt gestuurd op eigen kosten. Nu zit je met een tas waar je niks mee kan ipv dat je wat verlies had geleden

Vinted is ontzettend slecht in het oplossen van problemen. Maar eerlijk het retour beleid heeft als verkoper ook in mijn voordeel gewerkt als mensen dingen om onzin redenen terug willen sturen, dan mag dat op eigen kosten.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 17:07

ClaudiaHS schreef:
Nee hoor. De afspraak was dat zij alles zou terug betalen, ook de retourkosten.

Ik gaf direct nadat we het pakket open hadden gemaakt aan, dat de rits kapot was en dat hij ontzettend smerig was van binnen, helemaal nat en vol haar. Stonk naar natte hond.
Ik kreeg binnen 3 sec een bericht terug in schreeuwende hoofdletters dat IK de rits kapot had getrokken en dat het pakket nat geregend was en dat dat niet haar probleem was.
Fotos gestuurd dat de tandjes van de rits kapot waren en foto van de binnenkant met alle gorigheid erin.
Daaropvolgend kreeg ik allerlei verwijten dat we er te hard aan hadden getrokken blabla. Echt 20 berichten achter elkaar.
En als ze gewoon normaal had gereageerd, had ik dat daarna ook gedaan.
Dus gezegd dat ik dat gore ding terug wilde sturen en dat zij ook maar de verzendkosten moest betalen.
Ze heeft toen op dat retourding geklikt waarbij ik de verzendkosten moet betalen. Daarna heeft ze me geblokkeerd.
Ik het gemeld bij Vinted en nu kan ik niks.

Dus Tita, waar jij vandaan haalt dat ik niet normaal heb gereageerd tegen haar.. geen idee... zelf verzonnen ofzo??

Dat zeg ik niet
A je bericht de verkoper —- gedaan
B je contact gelijk vinted met ik heb een probleem. Daarna doe je niks meer

En dan zit je achterover en reageer je enkel beleefd

Ik heb altijd maar altijd geld terug gekregen bij ik meld een probleem of kwijt geraakt pakket.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 22:53

Eindelijk heb ik n betaalbare RL beertjestrui gevonden in goede staat, daadwerkelijk in goede orde ontvangen.....

Vind mn driejarige m niet leuk :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 10:11

Lys_PPA schreef:
Eindelijk heb ik n betaalbare RL beertjestrui gevonden in goede staat, daadwerkelijk in goede orde ontvangen.....

Vind mn driejarige m niet leuk :')

:')

Ik heb een leuke levi's spijkerblouse gescoord. Ben benieuwd als ie binnenkomt naar het model, blijft toch lastig inschatten van een foto.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-25 19:20

Kinderen….
Maar vaak vinden ze vandaag iets lelijk om er morgen van te houden :))

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 09:23

Ik schop dit topic weer eens even omhoog, omdat hier volgens mij mensen zitten die handig zijn met het zoeken op Vinted. :D
Ik ben op zoek naar de lievelingstrui van mijn dochter, die haar helaas echt te klein aan het worden is. Het maakt niet uit of het 30° C is, als ik aan mijn haar vraag: “wat wil je graag aan?” dan roept ze ‘blauwe trui aan!’ :D Nieuw is deze niet meer verkrijgbaar, en ik kan hem zelf niet vinden. Misschien is iemand anders hier handig en krijgt hem wel boven water. :)

Het is een fel donkerblauwe trui, merk HEMA. Ik zoek een maat 98/104. Fotootje:

Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 11:24

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 14:08

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 14:09

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 14:50

Mag ik hier misschien ook om hulp vragen, wij hebben deze pyjama's voor het gezin gekocht, en nu zoek ik ze in 50/56 en 86 of 92 erbij. Het lijkt me dat ze er na afgelopen jaar wel zouden moeten zijn, maar ik kan maar niks vinden. Iemand die ze kan vinden?

Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 16:29

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-25 13:38

Dank je wel!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:20

Oeh dat jurkje is wel mooi. Zeker voor dat geld. Maar een S is vaak zo smal op de schouders.