Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 07:56

Ineke2 schreef:
San en Telpeva: Of het (iets) verbeteren kan, daar ga ik de komende paar maanden achter komen :)
Het verklaart wel waarom ik het erg moeilijk vind om blikken en flessen enzo open te draaien en ook verpakkingen met vleeswaren met zo’n hersluitbare verpakking open maken is een uitdaging.

Spannend! Lijkt mij erg lastig. Sterkte :(:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 07:59

MarlindeRooz schreef:
Last van m’n schouder terwijl het al 1,5 jaar geleden is dat ik met een paard viel… lekker de hele dag mee typen enzo. :+

Succes straks met je gesprek :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 08:02

Vanmorgen een afspraak,nagedacht wat ik aan doe.Laat ik eerst een klodder tonijnsalade op mijn shirt vallen en later springt de hond tegen mijn broek aan.Zo maar weer omkleden.En dat ik graag het horloge van mijn moeder wil dragen,maar ben zo bang dat ik het verlies.Maar ik heb het niet gekregen om in de la te laten liggen.Er zit wel een veiligheidskettingje aan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 08:38

imaudy schreef:
Ik vind het nog best vreemd dat een wolf als afweer doorbijt. Dacht dat ze bij angst vaak meteen weer loslaten (snappen). Toch wat meer gedomesticeerd als we dachten?

Als een dier zich bedreigt voelt in het algemeen zal het kiezen voor vechten of vluchten.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 08:57

Ik heb de tandarts overleefd *\o/* Hele leuke praktijk, lieve mensen.
Ze hadden alle begrip voor mijn halve paniekaanval haha. Ze hebben gisteren niets gedaan - nou ja, wel een controle, foto's, en samen met mij een plan opgesteld. Ik ben buiten gegaan met 5 nieuwe afspraken (4x 1u, dan moet ik niet té lang liggen sterven haha) en eentje die wat langer zal duren (voor een ontzenuwing). En een doorverwijzing naar de kliniek, doei wijsheidstanden. Ik zat al 10 jaar op tand nummer 4 te wachten - die blijkt dus niét aanwezig te zien, dus moet ik ook niet langer wachten :')

Conclusie: ik ben nog steeds erg nerveus voor al die nieuwe afspraken, maar wel al flink gerustgesteld door de lieve dames daar. En ik heb wel wat om naar uit te kijken natuurlijk, nog voor het jaar om is heb ik weer een prachtig gebit! *\o/*

Vandaag erger ik me aan de tankwagen die hier héél veel lawaai stond te maken in de wijk, geen idee wat die kwam doen. Maar ik ben er wel van wakker geworden, ik kon ook eens uitslapen :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 10:07

LWDaisy schreef:
Ik heb de tandarts overleefd *\o/* Hele leuke praktijk, lieve mensen.
Ze hadden alle begrip voor mijn halve paniekaanval haha. Ze hebben gisteren niets gedaan - nou ja, wel een controle, foto's, en samen met mij een plan opgesteld. Ik ben buiten gegaan met 5 nieuwe afspraken (4x 1u, dan moet ik niet té lang liggen sterven haha) en eentje die wat langer zal duren (voor een ontzenuwing). En een doorverwijzing naar de kliniek, doei wijsheidstanden. Ik zat al 10 jaar op tand nummer 4 te wachten - die blijkt dus niét aanwezig te zien, dus moet ik ook niet langer wachten :')

Conclusie: ik ben nog steeds erg nerveus voor al die nieuwe afspraken, maar wel al flink gerustgesteld door de lieve dames daar. En ik heb wel wat om naar uit te kijken natuurlijk, nog voor het jaar om is heb ik weer een prachtig gebit! *\o/*

Vandaag erger ik me aan de tankwagen die hier héél veel lawaai stond te maken in de wijk, geen idee wat die kwam doen. Maar ik ben er wel van wakker geworden, ik kon ook eens uitslapen :')

Wat knap van je! Ik weet hoe eng het kan zijn, maar (meestal) valt het uiteindelijk best wel mee :)

Archiveofourown werkt NOG STEEDS niet. Nu is er blijkbaar een aanval op de website gaande door een terroristische groepering. Waarom???? Waarom maken zij zich druk om een fanfiction website |(

Kimberley_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 11:15

Mijn hoofd, nek en schouders die een week na de val/duik nog steeds pijn doen. Ik wil gewoon dingen doen!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 11:38

Hoezo moeten mensen mij steeds weer inhalen als ik hun net heb ingehaald. En ik rijd op cruise control en ook echt niet te zacht of zo.

Net echt het toppunt, tussen Arnhem en Ede heb ik dezelfde auto zo vaak gezien, na 6 keer ben ik gestopt met tellen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 11:53

Zowiezo rijden mensen echt asociaal te hard.
Ik zet de cruise control vaak op 103 of 104 als ik 100 mag, dan ben je prima vlot voorbij vrachtwagens enzo.
Maar als ik dan even op de linker baan zit om een auto of vrachtwagen in de halen, zitten mensen zo vaak achter mij te duwen, alsof ik maar 90 rij op een 100 weg.
Heb zo vaak het idee dat ik veel te langzaam rij als ik zoveel wordt ingehaald terwijl ik al net iets boven de max zit.

Also, heb je een kleine auto?
Dan hebben mensen volgens mij gewoon last van compenseringsdrang met hun dikke auto, tenminste, zij vinden het vaak een dikke auto.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 11:55

Ik zit bij een zwemvijver, in de schaduw. (Lekker in het gras ipv in het zand) Het is niet druk, dus ruimte genoeg. Gaat er precies voor mij een man zitten met mega parasol (in de schaduw dus) waardoor ik geen zicht meer heb op het water.
Vervolgens gaat hij met kind het water in en word ik bijna “gespietst” door diezelfde parasol omdat de wind eronder kwam. (De punt kwam net naast mijn voeten terecht)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:01

Ik kom me aanmelden als snelweg aso := heb zo'n intense hekel aan cruise control bestuurders die met 102 op de linkerbaan zitten om een auto van de rechterbaan in te halen die toevallig cruise control op 98 heeft staan. Het scheelt zoveel gedoe als al die manoeuvres net wat vlotter gaan, gewoon wat gas geven met inhalen en dan terug naar je vaste snelheid ipv slakkenrennen ervan maken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:04

Niobe schreef:
Hoezo moeten mensen mij steeds weer inhalen als ik hun net heb ingehaald. En ik rijd op cruise control en ook echt niet te zacht of zo.

Net echt het toppunt, tussen Arnhem en Ede heb ik dezelfde auto zo vaak gezien, na 6 keer ben ik gestopt met tellen.

It was me.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:07

Fly_high schreef:
Ik kom me aanmelden als snelweg aso := heb zo'n intense hekel aan cruise control bestuurders die met 102 op de linkerbaan zitten om een auto van de rechterbaan in te halen die toevallig cruise control op 98 heeft staan. Het scheelt zoveel gedoe als al die manoeuvres net wat vlotter gaan, gewoon wat gas geven met inhalen en dan terug naar je vaste snelheid ipv slakkenrennen ervan maken.

Hier nog eentje. Dat inhalen van elkaar van cruise control rijders duurt echt eeuwen :\ .

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:08

Vervelende buurman die op het dak van de schuur bezig is en continu bij mij naar binnen gluurt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:08

Same, geef gewoon ff gas tot 110 en ga weer terug naar rechts. Kssssst!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:15

Captain schreef:

Oh maar dat doe ik ook! Met inhalen even gas bij, snel erlangs, vooral als er iemand achter me dreigt te rijden bijvoorbeeld.

Maar daarna ga ik gewoon weer op mijn eigen tempo en het is zo irritant als mensen me dan weer in moeten halen, om vervolgens weer op een langzamer tempo voor me te rijden.

Ik rijd overigens altijd 10 km harder op de cruise control.

@fleurtjeuh, ik rijd een Mini, ik vermoed hetzelfde als jij, compensatiesdrang!

Captain schreef:
Niobe schreef:

It was me.

Gvd

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:18

Fly_high schreef:

Jup, agree.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:19

Aan mijzelf, mijn contract word niet verlengt maar moet nog anderhalve maand uitzitten en ik wil niet meer, de sfeer is verziekt en veel te weinig personeel waardoor ik in overlevingsmodus ga en mijzelf dus ziek maak..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:22

Niobe schreef:
Captain schreef:

Oh maar dat doe ik ook! Met inhalen even gas bij, snel erlangs, vooral als er iemand achter me dreigt te rijden bijvoorbeeld.

Maar daarna ga ik gewoon weer op mijn eigen tempo en het is zo irritant als mensen me dan weer in moeten halen, om vervolgens weer op een langzamer tempo voor me te rijden.

Ik rijd overigens altijd 10 km harder op de cruise control.

@fleurtjeuh, ik rijd een Mini, ik vermoed hetzelfde als jij, compensatiesdrang!

Captain schreef:
It was me.

Gvd

Ow dat is irritant ja. Ik klap dan een paar km 120. Dan zie je zie niet meer. Wel even flitsmeister checken of dat handig is op die plek.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:38

Factuur telefonisch consult, of ik ff 85 euro wil betalen. Vorige gesprek van ongeveer zelfde duur was 37 euro dus eh, nee?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:52

Nyaleti heb je gebeld waarom het bedrag zo hoog is?

Parasol met meneer al weg?

Ik heb gisteren een botsing veroorzaakt.
Ik kwam van rechts, had voorrang. Meneer met auto die van links kwam stopte.
Tieners die achter hem fietsten stooten nieten reden tegen zijn auto aan.
Niemand gewond gelukkig.
Knullig is het wel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:56

luuntje schreef:
Nyaleti heb je gebeld waarom het bedrag zo hoog is?

Parasol met meneer al weg?

Ik heb gisteren een botsing veroorzaakt.
Ik kwam van rechts, had voorrang. Meneer met auto die van links kwam stopte.
Tieners die achter hem fietsten stooten nieten reden tegen zijn auto aan.
Niemand gewond gelukkig.
Knullig is het wel.

Ik mis even hoe jij dit hebt veroorzaakt?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:59

Mensen die op de ramen gaan staan kloppen ipv aan te bellen. Rot op.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 13:05

Ik dacht dat ik een goede deal had gescoord voor beenbeschermers. Heb ik niet goed naar de maten gekeken en zijn het shetlander beschermers. Geen wonder dat de prijs zo leuk was :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 13:08

_San87_ schreef:
Mensen die op de ramen gaan staan kloppen ipv aan te bellen. Rot op.

Ooooh hier een kind van vrienden die dat wel eens flikte. Die ging dan hierover in de speeltuin spelen - wij kunnen hem gewoon van uit de woonkamer in de gaten houden, en zien hem dus ook terug richting hier komen. Als we hem niet voorzijn, gaat hij met zijn vettige gel-haar tegen de raam hangen en op de raam kloppen.
Zal ik je ook een emmer en toebehoren geven zodat je die raam meteen terug kan schoonmaken? Idioot kind.

Wat ik ook ergerlijk vind, is als mensen de deurklink negeren en de deur vastpakken. DEUREN HEBBEN KLINKEN! :')
Het is een zinnetje waar ik mee ben opgegroeid haha. Wij hebben bij onze ouders thuis witte deuren, dus daar zie je zo'n hand/vieze vingers meteen op. Mijn eigen deuren zijn minder modern, daar zie je dat niet zo snel op - maar ik ben er zo op getraind dat ik het ook hier altijd zeg haha. Ik werk als huishoudhulp, dus loop standaard heel wat deuren schoon te maken, en moet er op letten dat ik het niet ook tegen mijn klanten schreeuw :') Misschien laat ik wel eens een t-shirt bedrukken ofzo hahaha.