Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Shenavallie schreef:Vanaf morgen ga ik officieel de tiende week in met een bijholteontsteking... Niets helpt (en ik mag helaas geen AB). Normaal gesproken zeur ik niet, maar ik ben er inmiddels echt zó klaar mee.
Doe je al met zout water spoelen?
Dat is mijn redding altijd
Marcella schreef:Shenavallie schreef:Vanaf morgen ga ik officieel de tiende week in met een bijholteontsteking... Niets helpt (en ik mag helaas geen AB). Normaal gesproken zeur ik niet, maar ik ben er inmiddels echt zó klaar mee.
AB bij bijholten ontsteking werk niet. Ontstekingsremmende neusspray zoals avamys werk wel.
fjordjes schreef:Bij mij hielp zo'n neusspray helemaal niks en heb nu antibiotica en dat helpt wel. De vlieger gaat niet altijd op dat antibiotica niet helpt.
_San87_ schreef:Zit The Rings of Power te kijken. Hoe ze de 'r' uitspreken. Brrr.
Cayenne schreef:_San87_ schreef:Zit The Rings of Power te kijken. Hoe ze de 'r' uitspreken. Brrr.
Is het wat? Ik hoor van veel mensen dat het ontzettend tegen valt.
Ik erger me aan het geluid van DRUP... DRUP... dat vanaf de serre komt.
De sneeuw is inmiddels aan het smelten en daarom hoor ik dus 8372621 keer per minuut dat geluid.
Heel irritant wanneer je je er onbewust op gaat focussen
Zebrastreep schreef:fjordjes schreef:Bij mij hielp zo'n neusspray helemaal niks en heb nu antibiotica en dat helpt wel. De vlieger gaat niet altijd op dat antibiotica niet helpt.
Als ik op internet kijk helpt het niet bij lichte klachten maar wel bij langdurig mits het komt door een bacterie van in 3 kwart van de gevallen zo is.
Ik heb het een aantal keer een week gehad. De eerste keer dacht ik dat ik compleet doordraaide en er wat mis was met mijn hoofd. Knallende pijn en misselijk maar ik liep door ik had geen idee. Keren daarna had ik er griep bij dus lag ik plat dan was het te doen. Nu gelukkig jaren niet weer gehad maar het valt bij mij naast oor en keelpijn in de vervelendste pijnen ever.
Cayenne schreef:_San87_ schreef:Zit The Rings of Power te kijken. Hoe ze de 'r' uitspreken. Brrr.
Telpeva schreef:Cayenne schreef:
De grootste afknapper vind ik zelf de acteur die ze hebben gekozen voor Elrond. Nou is Hugo Weaving natuurlijk sowieso eentje die je niet zomaar vervangt, maar deze lijkt er nog niet eens in de verte een beetje op. Sterker ik vind hem niet eens op een gemiddelde LotR elf lijken
Je moet ook vooral niet te kritisch naar de orcs (of goblins, of wat waren het ook alweer) kijken, daaraan kan je ook zien dat het een ander budget is en er niet dezelfde mensen aan hebben gewerkt als bij LotR.
Maar veel dingen zijn ook juist weer heel leuk en mooi en juist wel typisch LotR, als je een beetje over de 'meh' details heen kan kijken dan is het prima te doen.
Ik erger me aan het geluid van DRUP... DRUP... dat vanaf de serre komt.
De sneeuw is inmiddels aan het smelten en daarom hoor ik dus 8372621 keer per minuut dat geluid.
Heel irritant wanneer je je er onbewust op gaat focussen
Caira schreef:Ik snap dat de werkweek voor de meesten weer begonnen is, maar 6.15 is echt te vroeg om gewekt te worden door de bouwvakkers hiernaast… ik heb weekend ik wilde in elk geval tot 7.00 slapen, is dat zo veel gevraagd?
Citaat:Artikel 8.3. Geluidhinder
Bedrijfsmatige bouw- of sloopwerkzaamheden worden op werkdagen en op zaterdag tussen 7.00 uur en 19.00 uur uitgevoerd.
https://rijksoverheid.bouwbesluit.com/I ... 8-1/art8-3