Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 19:55

Aan dat je tegenwoordig niks meer mag zeggen want men is om het minste of geringste op hun teentjes getrapt.
Wat een jank maatschappij leven we tegenwoordig in zeg.

Meliaforever

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 19:58

Dat ik geen normale kleding kan vinden. Ik wil gewoon een normale pasvorm, niet te kort, niet te wijd, geen hangende schouders en beetje kwaliteit. Zucht

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 21:09

Zit The Rings of Power te kijken. Hoe ze de 'r' uitspreken. Brrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 23:10

M'n moeder die me meer dan een maand aan het lijntje heeft gehouden over dat ik bruikbare spullen van haar zou krijgen (waaronder een gasfornuis die ik anders allang zelf had kunnen kopen) omdat zij gaat samenwonen en nu van alles terug krabbelt nadat zij hier 2 week geleden weer eens overstuur de deur uit gestormd is maar dan nu wel doodleuk appt of ik even geld terug wil overmaken van iets wat ze me cadeau had gegeven nog voor m'n verjaardag. Hoe naar kan je zijn.

Oh ja en een vriendin die nog samen iets wou doen voor haar verjaardag en ik probeer steeds iets te plannen en vraag wanneer ze kan maar ze negeert de vraag. Het hoeft niet ofzo maar ik weet nooit zo goed wat ik dan moet doen, of ik dan door moet vragen of het maar bij haar moet leggen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 23:48

chanicha schreef:
Shenavallie schreef:
Vanaf morgen ga ik officieel de tiende week in met een bijholteontsteking... Niets helpt (en ik mag helaas geen AB). Normaal gesproken zeur ik niet, maar ik ben er inmiddels echt zó klaar mee.

Doe je al met zout water spoelen?
Dat is mijn redding altijd :j

Ik krijg het niet voor elkaar... Wel al met zoutoplossing geprobeerd, maar na vijf minuten voel je het alsnog weer helemaal vastzitten. Vrijdag heb ik sowieso een afspraak bij de huisarts staan, dus dan ga ik vragen of hij nog wat weet.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 23:54

Marcella schreef:
Shenavallie schreef:
Vanaf morgen ga ik officieel de tiende week in met een bijholteontsteking... Niets helpt (en ik mag helaas geen AB). Normaal gesproken zeur ik niet, maar ik ben er inmiddels echt zó klaar mee.

AB bij bijholten ontsteking werk niet. Ontstekingsremmende neusspray zoals avamys werk wel.

Zal het vrijdag voorleggen bij de HA, dank voor de tip.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 00:07

Bij mij hielp zo'n neusspray helemaal niks en heb nu antibiotica en dat helpt wel. De vlieger gaat niet altijd op dat antibiotica niet helpt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 00:11

fjordjes schreef:
Bij mij hielp zo'n neusspray helemaal niks en heb nu antibiotica en dat helpt wel. De vlieger gaat niet altijd op dat antibiotica niet helpt.

Als ik op internet kijk helpt het niet bij lichte klachten maar wel bij langdurig mits het komt door een bacterie van in 3 kwart van de gevallen zo is.

Ik heb het een aantal keer een week gehad. De eerste keer dacht ik dat ik compleet doordraaide en er wat mis was met mijn hoofd. Knallende pijn en misselijk maar ik liep door ik had geen idee. Keren daarna had ik er griep bij dus lag ik plat dan was het te doen. Nu gelukkig jaren niet weer gehad maar het valt bij mij naast oor en keelpijn in de vervelendste pijnen ever.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 00:40

Dat ik zodra ik in bed lig ik laat heb van zweten terwijl ik het gewoon koud heb. Verschrikkelijk iets want niks werkt qua andere kledings, dekens enzv.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 01:34

_San87_ schreef:

Is het wat? Ik hoor van veel mensen dat het ontzettend tegen valt.

Ik erger me aan het geluid van DRUP... DRUP... dat vanaf de serre komt.
De sneeuw is inmiddels aan het smelten en daarom hoor ik dus 8372621 keer per minuut dat geluid.
Heel irritant wanneer je je er onbewust op gaat focussen :+

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 06:16

Ik ben al wakker sinds 4.15, en echt gewoon klaar wakker. Slapen zit er niet meer in.. dit wordt een lange dag :Z

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 07:10

Cayenne schreef:
_San87_ schreef:

De sneeuw is inmiddels aan het smelten en daarom hoor ik dus 8372621 keer per minuut dat geluid.

Ik vind het tof. Moest er wel in komen. De decors zijn prachtig <3.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 07:16

De bus die 5 minuten te vroeg was

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 07:22

Zoveel rugpijn de laatste paar dagen. ;( Moet 1 februari naar een orthopeed omdat ik al 6 jaar 3 á 4x per dag aan de morfine zit wil de dokter toch nog een keer laten kijken of er wat aan te doen is.

Ik heb helemaal geen zin om weer door die medische molen te moeten maar om nou elke ochtend wakker te worden met pijn ondanks morfine en 1600mg ibuprofen ben ik ook wel klaar mee. :o

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 08:52

Ik snap dat de werkweek voor de meesten weer begonnen is, maar 6.15 is echt te vroeg om gewekt te worden door de bouwvakkers hiernaast… ik heb weekend ik wilde in elk geval tot 7.00 slapen, is dat zo veel gevraagd?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 08:55

Zebrastreep schreef:
fjordjes schreef:

Als ik op internet kijk helpt het niet bij lichte klachten maar wel bij langdurig mits het komt door een bacterie van in 3 kwart van de gevallen zo is.

Ik heb het een aantal keer een week gehad. De eerste keer dacht ik dat ik compleet doordraaide en er wat mis was met mijn hoofd. Knallende pijn en misselijk maar ik liep door ik had geen idee. Keren daarna had ik er griep bij dus lag ik plat dan was het te doen. Nu gelukkig jaren niet weer gehad maar het valt bij mij naast oor en keelpijn in de vervelendste pijnen ever.

Ik heb het meerdere keren per jaar, standaard aan dezelfde kant. KNO arts kon niets vinden dat de oorzaak moest zijn (wel knap dat de camera met een keer knipperen erin en eruit was, plus de conclusie getrokken). Door mijn medicatie mag ik helaas geen AB. Zo lang als ik er nu mee loop, heb ik nog niet eerder gehad. Meestal is het met twee weken wel over en komt de bagger er uiteindelijk makkelijk uit. Ben bij het neussnuiten steevast duizelig.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 09:44

Zou zo'n "neusdouche" niets zijn?
Ik zie dat steeds vaker voorbij komen, als ziet wat sommige mensen in hun holtes hebben zitten...
Ik ben zowel geïntrigeerd als een beetje misselijk als ik er naar kijk. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 10:03

Cayenne schreef:
_San87_ schreef:

De grootste afknapper vind ik zelf de acteur die ze hebben gekozen voor Elrond. Nou is Hugo Weaving natuurlijk sowieso eentje die je niet zomaar vervangt, maar deze lijkt er nog niet eens in de verte een beetje op. Sterker ik vind hem niet eens op een gemiddelde LotR elf lijken :+
Je moet ook vooral niet te kritisch naar de orcs (of goblins, of wat waren het ook alweer) kijken, daaraan kan je ook zien dat het een ander budget is en er niet dezelfde mensen aan hebben gewerkt als bij LotR.
Maar veel dingen zijn ook juist weer heel leuk en mooi en juist wel typisch LotR, als je een beetje over de 'meh' details heen kan kijken dan is het prima te doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 10:07

Telpeva schreef:
Cayenne schreef:

De grootste afknapper vind ik zelf de acteur die ze hebben gekozen voor Elrond. Nou is Hugo Weaving natuurlijk sowieso eentje die je niet zomaar vervangt, maar deze lijkt er nog niet eens in de verte een beetje op. Sterker ik vind hem niet eens op een gemiddelde LotR elf lijken :+
Je moet ook vooral niet te kritisch naar de orcs (of goblins, of wat waren het ook alweer) kijken, daaraan kan je ook zien dat het een ander budget is en er niet dezelfde mensen aan hebben gewerkt als bij LotR.
Maar veel dingen zijn ook juist weer heel leuk en mooi en juist wel typisch LotR, als je een beetje over de 'meh' details heen kan kijken dan is het prima te doen.

Ik vind de orcs juist wel okay. Die uruk-haj komen pas in LotR.

De acteur die Elrond speelt vind ik ook bleh :=. Die wat Galadriel speelt ook, trouwens.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 10:12

Cayenne schreef:
_San87_ schreef:

Ik vond het wel leuk, maar is niet te vergelijken. Je moet het echt kijken als een op zichzelf staande serie.

Klacht van de katten en hond over mij. Voel me op het moment goed wat dus ADHD baas is. Ze hebben liever een baas die beroerd op de bank zit. :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 10:29

Caira schreef:
Ik snap dat de werkweek voor de meesten weer begonnen is, maar 6.15 is echt te vroeg om gewekt te worden door de bouwvakkers hiernaast… ik heb weekend ik wilde in elk geval tot 7.00 slapen, is dat zo veel gevraagd?

Nee, dat mag je zelfs eisen.

Citaat:
Artikel 8.3. Geluidhinder
Bedrijfsmatige bouw- of sloopwerkzaamheden worden op werkdagen en op zaterdag tussen 7.00 uur en 19.00 uur uitgevoerd.
https://rijksoverheid.bouwbesluit.com/I ... 8-1/art8-3

Tenzij er een ontheffing is aangevraagd en toegekend door de omgevingsdienst. Maar in een woonwijk zal dat niet zo gemakkelijk gaan, dus daar ga ik niet vanuit.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 10:53

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels. Zoals in de OP te lezen is, is het in dit topic niet toegestaan om andere topics of bokkers te bespreken
Laatst bijgewerkt door ynskek op 23-01-23 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels geformuleerd

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 11:12

Boekhoudprogramma ligt eruit. In de laatste volle week van de btw maand. En ze weten niet wanneer het is opgelost. +:)+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 11:23

De broer van mijn vriend zit in een volledige manische periode ergens op een eiland in het buitenland en weigert elke hulp. Slaapt in een tuin, verzorgt zich niet, dwaalt ‘s nachts over straat maar wij stellen ons aan. Familie hier staat echt machteloos, zo sneu en frustrerend.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 11:36

Berdien heftig, hier ook een zwager met psychische problemen. Ik weet wat dat met je kan doen. Sterkte

Ik erger me aan mijn eigen twijfel.
Ik heb een nieuwe telefoon op het oog. Gister was ie overal boven de 400. Vandaag bij coolblue 355... nu twijfel ik of ik vandaag koop of nog even afwacht of de prijs verder daalt... gaat om samsung galaxy a53 met 256 mb