. Jij hebt hier in niets verkeerds gedaan en ook niets aan kunnen veranderen. Juist doordat je ging kijken is de buurman tot actie over gegaan. Met een goede afloop voor het hondje
M_D_H: gecondoleerd met het verlies van je oma
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Jij hebt hier in niets verkeerds gedaan en ook niets aan kunnen veranderen. Juist doordat je ging kijken is de buurman tot actie over gegaan. Met een goede afloop voor het hondje
santa schreef:Santa's vragen
_KiMbErLeY_ Jouw Santa wil naast de beschrijving die je al gegeven hebt ook graag willen weten hoe jouideale man er qua uiterlijk uit moet zien. Denk hierbij aan haarkleur en stijl, Gezichtsbeharing, Bril, kledingstijl etc.
Linnie Jouw Santa hoort graag meer over je bathbucket, pas je er comfortabel in en hoe bevalt hij verder?
Matheno Jouw Santa vraagt op een mooie duidelijke foto van jouw hele gezin. Als je deze liever niet openbaar maar prive wel wilt delen mag deze uiteraard ook via PB verzonden worden.
Kaatastrof Jouw Santa heeft een vraag over knutselmaterialen. Heb je bezwaar tegen materialen die bij de action of de Hema vandaan komen of zijn deze van harte welkom?

Ik weet dat ze erg duur kunnen zijn. Ik gebruik bv. de alcoholmarkers met brushtip van de Action (maar daarvan heb ik denk ik quasi alle kleuren al
) suuuper graag. Ik heb ook enkele van die watercolour stiften maar daar ben ik minder fan van. Voor de rest zou ik zeggen - leef je uit! Kunstspulletjes heb je nooit te veel en komen altijd wel voor één of ander projectje zeker van pas.
.
. Gelukkig heb ik dat voor mijn lootje over. 
!
en ik dit weekend weg ga en nog wel iets leuks wil shoppen
wel een andere doos gevonden die beter past en makkelijker vasthoudt
gooi nog wel even een foto van mijn stinkpaard in de groep die gek is op rollen in de modder