Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Urbanus schreef:Dat is zonder meer waar.Overdreven en irritant. Zeker als iemand zegt dat ze BBL doet, dat is namelijk MBO.
Maar goed, sommige mensen kunnen alleen maar verbale gif strooien.
JustMe8484 schreef:Daantjuh, heb je al nieuws?
Ik ben een beetje verdrietig. Wij zitten erover te denken om een hond te nemen. Vriendlief heeft wat twijfels mbt vakantie, dagjes weg (met name spontane) en hoe we dan opvang gaan regelen.
Nou had ik de mate van twijfel verkeerd ingeschat en dacht dat we er laatst al over uit waren. Dus ik had echt een super leuke herplaatser gevonden. Al contact gezocht met de huidige eigenaren (zonder medeweten vriend) en het leek een match made in heaven te zijn. Maar gisteren bleek dat vriendlief twijfel toch nog wel erg aanwezig was. Dit heb ik nu eerlijk verteld aan deze mensen en zij waren heel lief en begripvol. Maar nu baal ik toch wel dat deze enorm leuke hond waarschijnlijk aan onze neus voorbij gaat. En ben ik stiekem aan het broeden hoe ik het toch zo kan spelen dat we deze hond gaan ontmoeten...
(En nee, uiteraard ga ik niet een hond in huis halen zonder dat we er 100% zeker van zijn dat t past. Maar het knaagt nu zooooo)
kampioen2be schreef:Kan je je vriend niet meenemen om te kijken bij de hond? Of het een match is, en wie weet is het liefde op het eerste gezicht voor hem
[***] schreef:kampioen2be schreef:Kan je je vriend niet meenemen om te kijken bij de hond? Of het een match is, en wie weet is het liefde op het eerste gezicht voor hem
Zo ben ik aan mijn kat gekomen. Toenmalige partner wilde een kitten, maar iemand kwam met een herplaatser aan. 'We gaan gewoon kijken en als het niets is dan gaan we zonder kat weer terug.'
Hij trapte er nog in ook.
[***] schreef:kampioen2be schreef:Kan je je vriend niet meenemen om te kijken bij de hond? Of het een match is, en wie weet is het liefde op het eerste gezicht voor hem
Zo ben ik aan mijn kat gekomen. Toenmalige partner wilde een kitten, maar iemand kwam met een herplaatser aan. 'We gaan gewoon kijken en als het niets is dan gaan we zonder kat weer terug.'
chanicha schreef:Oohhh nou daar is mijn dochter heel goed in![]()
Even naar de meubelzaak voor een tafeltje, haar man zei dat hij weer buiten kwam en dacht ‘wat is er nu gebeurd’![]()
Eethoek en bankstel gekocht![]()
Hij gaat niet meer mee zegt hij!
Maddy_Paola schreef:[***] schreef:
Kon dat met kinderen ook maardenk dat er dan heel veel minder mensen kinderen zouden hebben
weekje op proef