Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 23:07

Voor de duidelijkheid ik vond het niet erg maar meer dat zij wist wat diegene daarvoor bedoelde :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 04:53

Overdreven en irritant. Zeker als iemand zegt dat ze BBL doet, dat is namelijk MBO.

Maar goed, sommige mensen kunnen alleen maar verbale gif strooien.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 06:34

Ik ben misselijk van mijn appeltaart ontbijt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:13

marleen_88 schreef:

Sterkte!

Ik snap de discussie niet zo tussen VMBO’ers en De VMBO’ers eigenlijk. Waar zit het verschil in dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 10:10

Ik hoop dat morgen ook alle races in het VK geannuleerd worden, zodat ik niet hoef te werken met die graftak van een werkgever. := St Leger kan ook prima over vier weken gehouden worden, joe!

Urbanus schreef:
Overdreven en irritant. Zeker als iemand zegt dat ze BBL doet, dat is namelijk MBO.

Maar goed, sommige mensen kunnen alleen maar verbale gif strooien.
Dat is zonder meer waar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 10:20

Suzanne F. schreef:
marleen_88 schreef:

Sterkte!

Ik snap de discussie niet zo tussen VMBO’ers en De VMBO’ers eigenlijk. Waar zit het verschil in dan?

Taalgevoel.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 11:27

Eerder een verschil in interpretatie

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 13:19

Maar als er havisten hadden gezeten, had ze gezegd 'de havisten'. Het is gewoon zeiken om het zeiken en dat vind ik jammer.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 14:06

Mee eens, het gaat al weer veels te lang hierover :j

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 14:56

Ik heb net gesolliciteerd :):)

Niemand (alleen mijn beste vriendin) weet dit.
Nou duimen draaien

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:00

daantjuhhh schreef:

Nou duimen draaien

Leuk!! Hopelijk goed nieuws, ik ga mee duimen *\o/*

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:46

fotolijstje schreef:
daantjuhhh schreef:

Nou duimen draaien

Leuk!! Hopelijk goed nieuws, ik ga mee duimen *\o/*

Dank je! :j

Vind het heel erg spannend allemaal. Loop helemaal te stuiteren *\%/*

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:58

daantjuhhh schreef:

Nou duimen draaien

Succes!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 16:17

daantjuhhh schreef:

Nou duimen draaien

Succes.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 20:43

Daantjuh, heb je al nieuws?

Ik ben een beetje verdrietig. Wij zitten erover te denken om een hond te nemen. Vriendlief heeft wat twijfels mbt vakantie, dagjes weg (met name spontane) en hoe we dan opvang gaan regelen.
Nou had ik de mate van twijfel verkeerd ingeschat en dacht dat we er laatst al over uit waren. Dus ik had echt een super leuke herplaatser gevonden. Al contact gezocht met de huidige eigenaren (zonder medeweten vriend) en het leek een match made in heaven te zijn. Maar gisteren bleek dat vriendlief twijfel toch nog wel erg aanwezig was. Dit heb ik nu eerlijk verteld aan deze mensen en zij waren heel lief en begripvol. Maar nu baal ik toch wel dat deze enorm leuke hond waarschijnlijk aan onze neus voorbij gaat. En ben ik stiekem aan het broeden hoe ik het toch zo kan spelen dat we deze hond gaan ontmoeten...

(En nee, uiteraard ga ik niet een hond in huis halen zonder dat we er 100% zeker van zijn dat t past. Maar het knaagt nu zooooo)

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:45

JustMe8484 schreef:
Daantjuh, heb je al nieuws?

Ik ben een beetje verdrietig. Wij zitten erover te denken om een hond te nemen. Vriendlief heeft wat twijfels mbt vakantie, dagjes weg (met name spontane) en hoe we dan opvang gaan regelen.
Nou had ik de mate van twijfel verkeerd ingeschat en dacht dat we er laatst al over uit waren. Dus ik had echt een super leuke herplaatser gevonden. Al contact gezocht met de huidige eigenaren (zonder medeweten vriend) en het leek een match made in heaven te zijn. Maar gisteren bleek dat vriendlief twijfel toch nog wel erg aanwezig was. Dit heb ik nu eerlijk verteld aan deze mensen en zij waren heel lief en begripvol. Maar nu baal ik toch wel dat deze enorm leuke hond waarschijnlijk aan onze neus voorbij gaat. En ben ik stiekem aan het broeden hoe ik het toch zo kan spelen dat we deze hond gaan ontmoeten...

(En nee, uiteraard ga ik niet een hond in huis halen zonder dat we er 100% zeker van zijn dat t past. Maar het knaagt nu zooooo)

Kan je je vriend niet meenemen om te kijken bij de hond? Of het een match is, en wie weet is het liefde op het eerste gezicht voor hem :j

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:49

kampioen2be schreef:
Kan je je vriend niet meenemen om te kijken bij de hond? Of het een match is, en wie weet is het liefde op het eerste gezicht voor hem :j

Zo ben ik aan mijn kat gekomen. Toenmalige partner wilde een kitten, maar iemand kwam met een herplaatser aan. 'We gaan gewoon kijken en als het niets is dan gaan we zonder kat weer terug.'

Hij trapte er nog in ook. :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:52

[***] schreef:
kampioen2be schreef:

Zo ben ik aan mijn kat gekomen. Toenmalige partner wilde een kitten, maar iemand kwam met een herplaatser aan. 'We gaan gewoon kijken en als het niets is dan gaan we zonder kat weer terug.'

Kon dat met kinderen ook maar :x denk dat er dan heel veel minder mensen kinderen zouden hebben _O- weekje op proef :=

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:55

[***] schreef:
kampioen2be schreef:

Dit werkt volgens mij wel vaker zo. Mijn moeder is zo slim om er niet in te trappen 'och mam staat zo'n leuk paard te koop in de buurt' of de 'mama zo lief nestje puppies en ze blijven klein is perfect' (mijn hond is dol op kleine honden :)) ) maar hier trappen ze er niet in :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:58

Mn kerel stinkt er ook wel eens in.

"Laten we even naar de leen bakker gaan. Alleen om te kijken naar matrassen." Uur later... Drie x raden.

Ik biecht op. Met dieren heb ik dit alleen gedaan met vera. Wel onder voorbehoud, als de rechtmatige eigenaar zich zou melden. Vera mee zou gaan.

Maar.
Die meldde zich niet.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:02

Oohhh nou daar is mijn dochter heel goed in :j
Even naar de meubelzaak voor een tafeltje, haar man zei dat hij weer buiten kwam en dacht ‘wat is er nu gebeurd’ :')
Eethoek en bankstel gekocht _O-
Hij gaat niet meer mee zegt hij!

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:11

chanicha schreef:
Oohhh nou daar is mijn dochter heel goed in :j
Even naar de meubelzaak voor een tafeltje, haar man zei dat hij weer buiten kwam en dacht ‘wat is er nu gebeurd’ :')
Eethoek en bankstel gekocht _O-
Hij gaat niet meer mee zegt hij!

Dat is misschien nog wel gevaarlijker, dan kan ze alleen kiezen en helemaal los gaan in de winkel :wow: :=

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:15

Bij mijn vader werkte dat ook altijd.
Eerst was hij woest als ik weer een zielig dier meenam.
Dat dier er uit of ik ga! Echt boos.
Nog geen 24 uur later is hij gekker op het dier en het dier op hem. Dan ik en dier op elkaar _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 23:00

Maddy_Paola schreef:
[***] schreef:

Kon dat met kinderen ook maar :x denk dat er dan heel veel minder mensen kinderen zouden hebben _O- weekje op proef :=

Maar, daarom heb je neefjes en nichtjes voor toch?

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 23:15

Haha ja ik zou het bijna doen. Maar heel eerlijk? Dat vind ik met een dier, zeker iets waar je zo rekening mee moet houden als een hond niet echt eerlijk. Want stel dat we er dan echt niet uit komen met de dingen waar hij twijfels over had. Dat is naar niemand eerlijk.
Ik ga m nog wel vertellen over deze hond maar ik ga het niet op slinkse wijze voor elkaar krijgen... al zou ik niet liever willen, haha.

Overigens in het verleden wel zo mijn ratjes gehaald. Mijn ouders wilden ze niet. Gingen op vakantie en ik zei: ik ga niet beloven dat er geen ratten zijn als jullie terug komen. Toen zei mn moeder: nee dat moet je ook niet doen. Dus ja, die gewoon gehaald