Urbanus schreef:Ik heb ooit een collega gehad die van z'n paard viel en z'n arm brak. Toen mocht ik van mijn leidinggevende niet meer op m'n paard rijden want teveel risico.

Nee joh
Wat idioot.
oomens schreef:Het probleem is waarschijnlijk dat je je tussendoor beter hebt gemeld. Je hebt dan niet een longontsteking die terugkomt, voor HR ben je dan dus gewoon twee (afzonderlijke) keren in korte tijd ziek.
Was je tussendoor niet gaan werken, dan was het gewoon een heftige longontsteking waarvan je lang ziek was, en dan had er geen haan naar gekraaid.
Suf he dat het zo werkt. Ooit een werkgever gehad waar je na 3x in aparte periode ziekmelden, je vanaf 3e keer vakantiedagen moest inleveren. Ik kreeg toen een ziekenhuis behandeling waardoor ik 4x elke 6 weken een behandeling kreeg en dan hooguit 2 a 3 dagen eruit lag en niet kon werken. Wat een gedoe was dat zeg... Uiteindelijk met veel gedoe mocht ik m'n dagen houden. Maar eigenlijk had ik vanaf behandeling 1 gewoon paar maand ziek moeten zijn, want dan was het gewoon 1 ziekte periode en was er niets aan de hand geweest. Doordat het nu los van elkaar ging werd ik gestraft. Ofwel, zsm weer komen werken werd niet echt in de hand gewerkt zo. Rare regeling.