Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mizora schreef:Ik gebruik het standaard. Wat ik er ook erg fijn van vind is dat daarmee de foto's ook direct vanaf je computer bereikbaar zijn, gewoon op https://photos.google.com
Ik ben in het verleden meer dan eens dierbare foto's kwijtgeraakt doordat mijn telefoon of sd-kaart er voor de volgende back-up mee ophield, waaronder de laatste foto's van één van mijn cavia's en een dierbare periode van mijn (toen) pups.
Ik heb overigens ook meerdere malen gehad dat mijn externe schijf is gesneuveld, inclusief verlies van veel foto's en bestanden. Met als resultaat dat ik altijd probeerde op mijn externe schijf, laptop en desktop (of 2e externe schijf) mijn foto's te hebben, met chaos, dubbele back-ups of onvolledige back-ups tot gevolg. Voor mij heeft Google One een sterk ontzorgende functie.
AnnoNiemand schreef:Ik vraag me af waarom ik vroeger op de manege nooit de belangrijkste basisdingen van paardrijden heb geleerd. Rechtrichten is geen hogere wiskunde. En zó belangrijk om manegepony's gezond te houden. Dat pennymeiden denken dat een pony aan de teugel gaat lopen door te zagen begrijp ik wel. Het enige van 'aan de teugel lopen' dat ik vroeger leerde was dat 'als jij goed zou rijden, je pony vanzelf aan de teugel zou aan lopen'. Dus probeerde ik altijd maar heel netjes rechtop te zitten en mijn handel stil te houden. Maar hoe ik ook mijn best deed on netjes te zitten, de pony's gingen nooit aan de teugel lopen. Ik begreep er niks van. Van verticale balans, goed ruggebruik etc had ik nog nooit gehoord. Oók niet toen ik al 16 was. Als ik nu terugkijk vind ik dit echt bizar en vraag me af: waarom leerde ik dit niet op de manege?
Picopico schreef:Ik denk dat dat erg verschilt per manege. Nageeflijkheid, stelling en buiging, verzamelen en verruimen en zijgangen waren bij mij namelijk standaard onderdelen van de les. Oké, het ging er niet altijd correct aan toe, maar het kwam zeker voorbij.
Ik verbaas me er altijd een beetje over dat op andere maneges het kennelijk gebruikelijk is om in een treintje achter elkaar te rijden. Gebeurt dit echt nog steeds? Bij mij was het na een les of 10 absoluut niet de bedoeling dat je achter een ander aan reed. De manege waar ik reed was imo echt niet uitzonderlijk goed ofzo
Sheran schreef:Ik heb zo’n cape blazer. Goddelijk ding, hahaha, alleen niet heel warm.Je kunt hem toch van waterdichte stof maken en een zakje erin! Ik ben nog niet overtuigdLijkt me ideaal voor op vakantie, en je hebt meteen een extra dekentje, en je kunt eronder schuilen, en in de zomer verbrand je niet...
Picopico schreef:Ik denk dat dat erg verschilt per manege. Nageeflijkheid, stelling en buiging, verzamelen en verruimen en zijgangen waren bij mij namelijk standaard onderdelen van de les. Oké, het ging er niet altijd correct aan toe, maar het kwam zeker voorbij.
Ik verbaas me er altijd een beetje over dat op andere maneges het kennelijk gebruikelijk is om in een treintje achter elkaar te rijden. Gebeurt dit echt nog steeds? Bij mij was het na een les of 10 absoluut niet de bedoeling dat je achter een ander aan reed. De manege waar ik reed was imo echt niet uitzonderlijk goed ofzo
Janine1990 schreef:Wat gebeurt er als je een te grote rugzak meeneemt het vliegtuig in? (Koffer + rugzak, beide handbagage)
moonsparkle schreef:Janine1990 schreef:Wat gebeurt er als je een te grote rugzak meeneemt het vliegtuig in? (Koffer + rugzak, beide handbagage)
Mogelijk zien ze je in de rij en zullen ze een van beide alsnog in het luchtruim doen. Maar ik ben soms ook verbaasd hoe groot de handbagage van sommige isje hebt wel zo'n rek om te kijken of je handbagage klein genoeg is maar ik geloof nooit dat al die handbagage die ik voorbij zie komen in zo'n rek past.
Sodera schreef:Het ligt idd aan het humeur van het personeel vaak...
Ik had vorige week op een vlucht iemand die de volgende dingen als handbagage bij zich had:
een koffertje, een gewone (grote) rugtas, een losse laptoptas (over de schouder)en een grote big shopper vol en dan nog een klein handtasje...
Duurde een eeuwigheid voor ze zat en ook voor ze weer weg kon. Vond het behoorlijk aso eerlijk gezegd...