Das een mooie
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Buren hoorbaar aan het ruziën... kwamen zelfs drie mensen bij mij aan de deur omdat die vanbuiten het idee hadden dat er iemand geslagen werd. Maar ze doet niet open en ze beantwoord haar telefoon ook niet.
Heb al eerder huiselijk geweld van dichtbij meegemaakt (huisgenoot) en je staat zo machteloos.
Anoeska27 schreef:MarlindeRooz schreef:Buren hoorbaar aan het ruziën... kwamen zelfs drie mensen bij mij aan de deur omdat die vanbuiten het idee hadden dat er iemand geslagen werd. Maar ze doet niet open en ze beantwoord haar telefoon ook niet.
Heb al eerder huiselijk geweld van dichtbij meegemaakt (huisgenoot) en je staat zo machteloos.
Ik zou 112 bellen
ingedebruijn schreef:Mijn buurman. Hebben geen cent te makken dus ze mochten planten uit mijn voortuin halen die wij niet mee kunnen verhuizen. Vervolgens laten ze het gewoon achter als een kraterlandschap. Echt zo asociaal. Ook eens maar nooit weer.
black_kelpie schreef:ingedebruijn schreef:Mijn buurman. Hebben geen cent te makken dus ze mochten planten uit mijn voortuin halen die wij niet mee kunnen verhuizen. Vervolgens laten ze het gewoon achter als een kraterlandschap. Echt zo asociaal. Ook eens maar nooit weer.
Hij had in ieder geval nog toestemmingToen wij hier kwamen wonen vroeg de buurman wat we gingen doen met de buxus die her en der in de tuin stonden. Gezegd dat we dat nog niet wisten maar dat ze er waarschijnlijk uit zouden gaan. Volgende dag, kraterlandschap.... Achteraf bleek dat hij ze had verkocht
black_kelpie schreef:ingedebruijn schreef:Mijn buurman. Hebben geen cent te makken dus ze mochten planten uit mijn voortuin halen die wij niet mee kunnen verhuizen. Vervolgens laten ze het gewoon achter als een kraterlandschap. Echt zo asociaal. Ook eens maar nooit weer.
Hij had in ieder geval nog toestemmingToen wij hier kwamen wonen vroeg de buurman wat we gingen doen met de buxus die her en der in de tuin stonden. Gezegd dat we dat nog niet wisten maar dat ze er waarschijnlijk uit zouden gaan. Volgende dag, kraterlandschap.... Achteraf bleek dat hij ze had verkocht
MarlindeRooz schreef:Anoeska27 schreef:
Ik zou 112 bellen
Heb even aan de deur geluisterd (erg gehorig) en ze hadden ruzie en hij gooide met dingen etc. Ze schreeuwden beide. Geen geweld naar mijn inschatting. Ze bekvechten beide net zo erg.
Daarbij ga ik mijn handen daar niet meer aan branden. Mocht je me een totale debiel vinden pb dan wil ik het best uitleggen.
black_kelpie schreef:Het was een voorbode voor wat er in de jaren er na nog ging komen laten we maar zeggen
Iejoorr schreef:Aan dat ik wegens omstandigheden van stal heb moeten verhuizen en mn hoefsmid niet voor mij alleen naar die locatie komt. Helemaal begrijpelijk, maar baal enorm dat ik op zoek moet naar een ander, omdat deze echt heeeel fijn was!