Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 17:34

:')
Das een mooie

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 17:40

Buren hoorbaar aan het ruziën... kwamen zelfs drie mensen bij mij aan de deur omdat die vanbuiten het idee hadden dat er iemand geslagen werd. Maar ze doet niet open en ze beantwoord haar telefoon ook niet.

Heb al eerder huiselijk geweld van dichtbij meegemaakt (huisgenoot) en je staat zo machteloos.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 17:56

MarlindeRooz schreef:
Buren hoorbaar aan het ruziën... kwamen zelfs drie mensen bij mij aan de deur omdat die vanbuiten het idee hadden dat er iemand geslagen werd. Maar ze doet niet open en ze beantwoord haar telefoon ook niet.

Heb al eerder huiselijk geweld van dichtbij meegemaakt (huisgenoot) en je staat zo machteloos.

Ik zou 112 bellen

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:07

Dat heb ik jaren geleden ook gedaan, toen hoorden we de buurman altijd schreeuwen en de vrouw huilen. Op een dag hoorde ik heel veel gestommel en hun kind huilen en toen direct 112 gebeld.
Hij ging met de handen op de rug mee naar het bureau.
Op straat heb ik hem een keer aangesproken en gezegd dat we in Nederland geen vrouwen slaan. :')
Nooit meer wat gehoord van hun qua ruzie.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:11

Anoeska27 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik zou 112 bellen

Heb even aan de deur geluisterd (erg gehorig) en ze hadden ruzie en hij gooide met dingen etc. Ze schreeuwden beide. Geen geweld naar mijn inschatting. Ze bekvechten beide net zo erg.

Daarbij ga ik mijn handen daar niet meer aan branden. Mocht je me een totale debiel vinden pb dan wil ik het best uitleggen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:15

Mijn buurman. Hebben geen cent te makken dus ze mochten planten uit mijn voortuin halen die wij niet mee kunnen verhuizen. Vervolgens laten ze het gewoon achter als een kraterlandschap. Echt zo asociaal. Ook eens maar nooit weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:25

Waarom mijn lijf niet gewoon normaal kan zijn :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:32

ingedebruijn schreef:
Mijn buurman. Hebben geen cent te makken dus ze mochten planten uit mijn voortuin halen die wij niet mee kunnen verhuizen. Vervolgens laten ze het gewoon achter als een kraterlandschap. Echt zo asociaal. Ook eens maar nooit weer.

Hij had in ieder geval nog toestemming :+ Toen wij hier kwamen wonen vroeg de buurman wat we gingen doen met de buxus die her en der in de tuin stonden. Gezegd dat we dat nog niet wisten maar dat ze er waarschijnlijk uit zouden gaan. Volgende dag, kraterlandschap.... Achteraf bleek dat hij ze had verkocht :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:36

Fruitbomen die door andere mensen geplukt worden op de moestuin. Blij dat ik mijn fruit altijd vroeg pluk tegen vogel vreterij en om valfruit te voorkomen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:38

black_kelpie schreef:
ingedebruijn schreef:

Hij had in ieder geval nog toestemming :+ Toen wij hier kwamen wonen vroeg de buurman wat we gingen doen met de buxus die her en der in de tuin stonden. Gezegd dat we dat nog niet wisten maar dat ze er waarschijnlijk uit zouden gaan. Volgende dag, kraterlandschap.... Achteraf bleek dat hij ze had verkocht :')

Say what :=..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:39

Ibuprofen is zo goed als op :(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:50

black_kelpie schreef:
ingedebruijn schreef:

Neeeee joh :wow:

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:54

Het was een voorbode voor wat er in de jaren er na nog ging komen laten we maar zeggen :Y)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 19:00

We dachten even naar strand om zonsondergang te kijken.. staan nu in een mega file. Gaat waarschijnlijk nog wel anderhalf uur duren. >;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 19:03

MarlindeRooz schreef:
Anoeska27 schreef:

Ik zou 112 bellen

Heb even aan de deur geluisterd (erg gehorig) en ze hadden ruzie en hij gooide met dingen etc. Ze schreeuwden beide. Geen geweld naar mijn inschatting. Ze bekvechten beide net zo erg.

Daarbij ga ik mijn handen daar niet meer aan branden. Mocht je me een totale debiel vinden pb dan wil ik het best uitleggen.

Ik zou dat ook niet zomaar doen hoor! Denk dat je echt geen leuke sfeer meer hebt als bijv de buurman er achter komt die al gewelddadig is dat je 112 hebt gebeld. Ik wil mensen graag ook helpen , maar mijn buurman zou ik ook niks mee doen is ook al zo'n mafkees.

Eigen veiligheid gaat altijd nog voor.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 19:06

black_kelpie schreef:
Het was een voorbode voor wat er in de jaren er na nog ging komen laten we maar zeggen :Y)

Hahaha wat een hel. Ik heb het net zelf maar recht getrokken want irriteerde me er mateloos aan. Natuurlijk kwam ie geheel toevallig 2 minuten daarna naar buiten. Totaaaaal verrast dat ik het had gedaan. Zoek-het-uit

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 20:58

Dat ik nu net ontdek dat mijn nieuwe laptop geen poort heeft voor een SD kaart...

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 21:09

Aan dat ik wegens omstandigheden van stal heb moeten verhuizen en mn hoefsmid niet voor mij alleen naar die locatie komt. Helemaal begrijpelijk, maar baal enorm dat ik op zoek moet naar een ander, omdat deze echt heeeel fijn was!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 21:10

Iejoorr schreef:
Aan dat ik wegens omstandigheden van stal heb moeten verhuizen en mn hoefsmid niet voor mij alleen naar die locatie komt. Helemaal begrijpelijk, maar baal enorm dat ik op zoek moet naar een ander, omdat deze echt heeeel fijn was!

Kun je niet een paar stalgenoten vragen of zij niet ook bij hem klant willen worden?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 21:11

Benthhh schreef:
Steeph schreef:
De trein ruikt naar rijzend deeg >;)

Is het dan .. reizend .. deeg?

_/-\o_

Mirna. Sterkte :knuffel:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 21:26

Dat de laatste tijd maar weinig positiefs is. En als ik even positief ben, het door tig andere mensen weer gewezen wordt op fouten en mislukkingen. Voel me er zo rot onder en niemand beseft even dat het best wel kwetsend is. Ik vraag nergens om en krijg het wel.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 21:54

Dat ik het moeilijk vind om met mijn vader over het overlijden van mijn moeder te hebben.Mijn moeder had zwaar Alzheimer en had geen menswaardig leven meer.Vooral de nachten waren voor haar onmenselijk.Mijn vader weet niet wat er s'nachts gebeurde met mijn moeder,de angsten die ze had.Wij kinderen hebben dat mijn vader nooit verteld.Hij denk dat mijn moeder wel aardig doorsliep s'nachts.Ik kan niet zeggen tegen hem dat het goed is,dat ik er vrede mee heb dat ze is overleden.Mijn vader denkt daar anders over naruurlijk omdat hij niet weet hoe de nachten waren.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 22:15

De buren die weer eens een feestje meegeven. Ik hoor het boven mijn tv uit en zij wonen minimaal 300 meter verderop...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 22:26

Lift stuk, kon ik mijn hond van 25kg naar beneden tillen en weer terug naar boven.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-21 22:26

DezeNaam schreef:
Dat ik nu net ontdek dat mijn nieuwe laptop geen poort heeft voor een SD kaart...

Daar heb je hubs voor die je via USB kunt aansluiten! :)