Mensen geloven echt alles wat op Facebook staat he . Nu zijn ze aan het roeptoeteren dat levensverzekeringen niet uitbetaald worden als je je laat vaccineren, omdat je daardoor mee zou doen aan een experiment...
Loeky01
Geplaatst: 03-04-21 01:08
Bananenbrood wilde niet afkoelen, volumeknop van mijn vriend is kwijt en de was-kabouters hebben mijn huis overgeslagen. Ik heb stapels was Oh en ik moet morgen/straks, geef het beestje een naam, werken en daar heb ik zo geen zin in...
Ik erger me aan het feit dat ik eergisteren akkoord had gezegd op een stuk wei, en die @##!@!#+#@( nu ineens terugkomt op alle afspraken die gemaakt zijn waardoor ik weer verder kan zoeken....
Marcella
Geplaatst: 03-04-21 08:37
MarlindeRooz schreef:
Ja ik wist het want ik was bewust aan het checken of ze “al” dood was. Ze was oud en ging hard achteruit. Maar blijft toch vervelend.
Blini in haar jonge jaren (Russisch voor kleine pannenkoek)
Onze kleinzoon van 4 heeft heel erg last van hooikoorts sinds dit jaar tot aan dikke oogbal aan toe, zo zielig Hij heeft neusspray en een drankje gekregen dus hoop dat het helpt.
Mijn vader die whatsapp maar half leest en dan niet snapt.
Ik had de brief van de CU-jeugdafdeling doorgestuurd en eronder gezet 'en nog fijne paasdagen he' als een sarcastische afsluiter. Iedereen snapt m en mn vader appt doodleuk terug: 'Jij ook fijne paasdagen, ga je nog wat doen?'
DiscoDipp
Geplaatst: 03-04-21 10:46
Sterkte Marlinde
Ik erger mij aan het feit dat DPD, DHL en UPS gewoon netjes binnen 1/2 dagen kunnen leveren, maar PostNL moet over 1 pakketje een hele week doen, en ik ga er niet vanuit dat t vandaag komt..
Nyaleti
Geplaatst: 03-04-21 11:25
Ik heb enorme koopdrang maar geen geld
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 03-04-21 11:26
Marlinde sterkte
Nyaleti op zich wel fijn dan geef je ook niet teveel geld uit nu
Hier mijn herder al kan hij er niks aan doen.
Altijd fijn als je ruim voldoende hondenpoepzakjes bij je hebt. Alleen honden waren al uitgeweest vanmorgen. Niks aan de hand. Ik denk nog even kort uitlaten een keer voor een pakketje komt waar ik voor moet tekenen. In de tussentijd hebben ze best veel in de tuin gescharreld.
Gaat herder halverwege de 100 m tot het grasveld mijn herder zitten midden op straat. Eerste drol nog stevig, daarna dunne meuk eroverheen die he vervolgens van de weg mag schrapen met een zakje. Twee grote zakken vol. Vervolgens ok ik ben er bijna loop over de weg komt er een auto aan. Wijk even uit naar de stoep echt 10 m voor het grasveld. En weer flats twee zakken vol dunne zooi die ik van de stoep kon schrapen. 4 volle zakken naast die van vanmorgen al. Hij wilde gisteravond laat niet meer uit.
Gelukkig alles helemaal weggekregen (nog even teruggelopen voor een extra check) maar aaargh waarom . Hij kan er niks aan doen maar even niet fijn nee.
Dat mijn libre sensor weer eens is gestopt, gisteren net geplaatst. En was natuurlijk de laatste Nu fijn een hele week prikken, en natuurlijk ook net met pasen