Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 07:28

Een uur geleden weer wakker gekrijst door de buren, politie gebeld en nu kan ik niet meer slapen. Moet werken straks _-:(

DiscoDipp

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 08:55

Dat ik gisteren geen hoofdstel heb kunnen kopen.

Ik ben al een tijd op zoek naar een trenshoofdstel van PS op sweden, toevallig had ik een mail van De Kroo dat ze daar outlet hadden, dus al gehoopt dat er eentje bij was.

Ik begin om 7 uur met werken, dus toen ik opstond gelijk geleken en ja hoor! Helemaal blij, gelijk in t winkelmandje gedaan en toen kon ik niet betalen.. iedere keer een fout pagina. Ik moest naar mijn werk, daarna snel in de pauze kijken of ik nu wel kom betalen, en toen was hij al uitverkocht.

Ik werk in de zorg dus iedereen weet hoe druk we het nu hebben, en misschien ben ik daardoor wel compleet over mijn toeren heen, maar ik had mijzelf dit zo gegund.. klinkt super neuzel maar voelde mij echt bescheten..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 09:06

Dat toen ik eindelijk sliep, wakker werd door een super vreemde en nare droom. En het was ook nog een vervolg op een droom die ik al eens eerder had gehad, heel lang geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:06

DiscoDipp schreef:
Dat ik gisteren geen hoofdstel heb kunnen kopen.

Ik ben al een tijd op zoek naar een trenshoofdstel van PS op sweden, toevallig had ik een mail van De Kroo dat ze daar outlet hadden, dus al gehoopt dat er eentje bij was.

Ik begin om 7 uur met werken, dus toen ik opstond gelijk geleken en ja hoor! Helemaal blij, gelijk in t winkelmandje gedaan en toen kon ik niet betalen.. iedere keer een fout pagina. Ik moest naar mijn werk, daarna snel in de pauze kijken of ik nu wel kom betalen, en toen was hij al uitverkocht.

Ik werk in de zorg dus iedereen weet hoe druk we het nu hebben, en misschien ben ik daardoor wel compleet over mijn toeren heen, maar ik had mijzelf dit zo gegund.. klinkt super neuzel maar voelde mij echt bescheten..

Ahw dat is dan echt zo een stomme tegenvaller. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:30

Bokt is echt traag en dwars vanmorgen.

DiscoDipp: ah, vervelend! Logisch dat je er onder de huidige omstandigheden wat minder goed tegen kan hoor; juist de kleine dingetjes maken nu veel verschil. :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:37

Heel zuur Discodipp, sterkte ook met je werk; toppers zijn jullie!

Keelpijn is hier na een week eindelijk over. Maar ben nu zooooo moe. Heb heerlijk geslapen maar wil het liefst blijven liggen en doorslapen :(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:45

Mijn vader is jarig en wordt 86.Wij kunnen er niet heen.Mijn zus zou wel even langs gaan om het kado voor de deur te zetten en mijn vader binnen en zij buiten met de mobiel om te feleciteren.

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 11:16

Dat ik duizelig ben en het maar niet weg gaat.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 11:22

De boze zus van mijn vriend :roll:
Ik weet weer waarom ik het verrek om hier nog een week te blijven.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 11:36

Dat ik alleen nog maar elke nacht nachtmerries heb of naar droom.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 11:49

Dat overal in de supermarkt staat houd 1,5 meter afstand. Vrouw staat bij de koeling waar ik ook bij moet. Dus ik wacht netjes, andere vrouw duikt er zo voor om wat te pakken, _-:(

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 11:57

Gepensioneerden die blijkbaar perse op zaterdag boodschappen moeten doen, net of ze doordeweeks geen tijd ervoor hebben? ..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:02

Dat net nu de oven stand van onze combi magnetron het begeven heeft. En ik er online niet zo goed een durf uit te zoeken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:53

Iemand die al ruim een uur het nodig vindt met zijn auto muziekinstallatie op maximaal volume met dikke basbox in de straat achter mijn tuin te gaan staan. De bas dreunt zo hard dat mijn trilling gevoelige been er niet zo blij mee is. Hallo zenuwpijn %)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:19

Bejaarden die s ochtends een uur winkeltijd krijgen en dan nog zeuren dat t te vroeg is. Maar de jeugd is lui :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 14:21

Mars schreef:
Bejaarden die s ochtends een uur winkeltijd krijgen en dan nog zeuren dat t te vroeg is. Maar de jeugd is lui :+

Geeft mij flashbacks aan de tijd dat ik bij een groenteboer werkte. Kwamen er altijd bejaarden om 6:30 vrolijk aankakken!!! Maarja klanten zijn klanten. Kon ik om 6:30!!!! met mijn kop boven een vat zuurkool gaan hangen. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 15:05

M'n kat die het nodig vind om na een kaak ontsteking een ontstoken poot te gaan creëeren. Geen wonder dat ie ineens zo lui deed en niet rond ging hupsen. M'n moeder zal er wel niet zo blij mee zijn denk ik

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 15:27

Erger me aan mezelf... Zo thuis zitten en echt niks kunnen is vreselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 15:46

Zucht... loop je door de supermarkt een beetje panisch afstand tot iedereen te houden, komt elke Sjonnie alsnog in je nek staan hijgen. Heb gewoon even twee tellen geduld mens, ik wil alleen maar een potje tijm, dus die zes potten knoflookpoeder die er staan, zijn echt niet binnen een halve seconde weg. :roll:

Dit was vanmorgen ook hier in de wijk. Sommige mensen zijn gewoon levensmoe volgens mij... (maar dat blijkt al uit de manier waarop ze autorijden).
Afbeelding

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 15:51

Ik heb net m'n hele slaapkamer opgeruimd en nu wil ik nieuw beddengoed. Dus ik online naar de website van de Hema, zie een superleuk dekbed met dino's erop, klik m aan... alleen in een kindermaatje verkrijgbaar -O-. Hallo, er zijn ook volwassenen die graag een dinodekbed willen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 16:00

Foaly schreef:
Ik heb net m'n hele slaapkamer opgeruimd en nu wil ik nieuw beddengoed. Dus ik online naar de website van de Hema, zie een superleuk dekbed met dino's erop, klik m aan... alleen in een kindermaatje verkrijgbaar -O-. Hallo, er zijn ook volwassenen die graag een dinodekbed willen -O-

I can relate to this. :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 16:05

Mkango schreef:
Foaly schreef:

Zo kreeg ik een Justin bieber dekbed :') ik heb hem toch echt om mijn 2 persoons gepropt hoor _/-\o_

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 16:54

Heb nu de Hema een FB-berichtje gestuurd (je kunt het maar proberen :') ) en anders wordt dat inderdaad de tweede optie _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 16:55

Mkango schreef:
Foaly schreef:

Zo herkenbaar :')

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 17:16

Dat mijn koelkast met vriezer combinatie kapot is gegaan ergens vanmorgen vroeg.
En je nu nergens meer gewoon een nieuwe koelkast kan halen, enkel laten bezorgen. Dus nu komt er maandag pas een nieuwe.

Had net de vriezer en koelkast weer vol -O-