Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Dat ik gisteren geen hoofdstel heb kunnen kopen.
Ik ben al een tijd op zoek naar een trenshoofdstel van PS op sweden, toevallig had ik een mail van De Kroo dat ze daar outlet hadden, dus al gehoopt dat er eentje bij was.
Ik begin om 7 uur met werken, dus toen ik opstond gelijk geleken en ja hoor! Helemaal blij, gelijk in t winkelmandje gedaan en toen kon ik niet betalen.. iedere keer een fout pagina. Ik moest naar mijn werk, daarna snel in de pauze kijken of ik nu wel kom betalen, en toen was hij al uitverkocht.
Ik werk in de zorg dus iedereen weet hoe druk we het nu hebben, en misschien ben ik daardoor wel compleet over mijn toeren heen, maar ik had mijzelf dit zo gegund.. klinkt super neuzel maar voelde mij echt bescheten..
Mars schreef:Bejaarden die s ochtends een uur winkeltijd krijgen en dan nog zeuren dat t te vroeg is. Maar de jeugd is lui
Foaly schreef:Ik heb net m'n hele slaapkamer opgeruimd en nu wil ik nieuw beddengoed. Dus ik online naar de website van de Hema, zie een superleuk dekbed met dino's erop, klik m aan... alleen in een kindermaatje verkrijgbaar. Hallo, er zijn ook volwassenen die graag een dinodekbed willen
Mkango schreef:Foaly schreef:Ik heb net m'n hele slaapkamer opgeruimd en nu wil ik nieuw beddengoed. Dus ik online naar de website van de Hema, zie een superleuk dekbed met dino's erop, klik m aan... alleen in een kindermaatje verkrijgbaar. Hallo, er zijn ook volwassenen die graag een dinodekbed willen
I can relate to this.
Mkango schreef:Foaly schreef:Ik heb net m'n hele slaapkamer opgeruimd en nu wil ik nieuw beddengoed. Dus ik online naar de website van de Hema, zie een superleuk dekbed met dino's erop, klik m aan... alleen in een kindermaatje verkrijgbaar. Hallo, er zijn ook volwassenen die graag een dinodekbed willen
I can relate to this.