Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:11

Uhm of hij is erg makkelijk met vrouwen en daar is iedereen van op de hoogte. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:16

Niet per see als "date" voorgesteld, bij binnenkomst was het "Dit is ......" en een introductie enzo, gewoon meteen gezellig. Maar er werd wel vanuit gegaan dat ik date was, omdat er op den duur vragen werden gesteld van hoe en hoelang al enzo. Daar deed hij ook niet raar over, af en toe was het ook over de tafel handje vastpakken enzo.

Maar toen ik 'm later vroeg of ie vaker zo snel al mensen aan z'n moeder enzo voorstelt zei 'ie heel oprecht dat 'ie dat niet zomaar deed. Blijft apart.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:19

Ik denk dat zo'n mannen ook heel goed weten wat ze moeten zeggen om iemand speciaal te laten voelen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:28

Relaxed schreef:
Ben ik dan de enige die enorm sceptisch is over dit soort mannen? Bij zo iemand verwacht ik het gewoon van tevoren al en ik zou dus niet eens verbaasd zijn.. Wat ik nu dus eigenlijk ook niet helemaal ben..

Ik denk er ook zo over. Maar daarom is het nog wel banketstaaf tegenover zijn slachtoffers dus vandaar mijn aardige bericht aan Resistance. Je zou overigens zijn vriendin maar zijn.

Alleen al die boot doet me denken aan flikflooi-hotspot :+

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:32

Oh het is absoluut l*llig en niet netjes (understatement) en ook ronduit k*t.. Maar ik verwacht het gewoon bij dat soort mannen al van tevoren..

Wat Neverland ook zegt, sommige mannen weten heeel goed wat ze moeten zeggen :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:56

Relaxed schreef:
Ben ik dan de enige die enorm sceptisch is over dit soort mannen? Bij zo iemand verwacht ik het gewoon van tevoren al en ik zou dus niet eens verbaasd zijn.. Wat ik nu dus eigenlijk ook niet helemaal ben..

Ja dat is zeker zo, maar zij heeft hem mee gemaakt en als je hem dat hoort zeggen tegen een vriend van hem en hij neemt je mee naar familie, snap ik heel goed dat je denkt dat het nu anders is.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 13:58

Neverland schreef:
Ik denk dat zo'n mannen ook heel goed weten wat ze moeten zeggen om iemand speciaal te laten voelen.

Dit is precies hoe ik ook denk.......zonder ten nadele van jou te spreken Resistance maar op deze manier harken ze wel makkelijk iemand het bed in! En eerlijk is eerlijk, dat is ook gelijk mijn vooroordeel naar mensen uit deze branche. Misschien ook niet eerlijk maar bij mij had ie geen poot aan de grond gekregen.......

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 14:37

daffodil schreef:
Neverland schreef:

Dit is precies hoe ik ook denk.......zonder ten nadele van jou te spreken Resistance maar op deze manier harken ze wel makkelijk iemand het bed in! En eerlijk is eerlijk, dat is ook gelijk mijn vooroordeel naar mensen uit deze branche. Misschien ook niet eerlijk maar bij mij had ie geen poot aan de grond gekregen.......

Oh houd op, dat kun je helemaal niet zeggen van te voren en ik vind het ook zo neerbuigend.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:45

daffodil schreef:
Neverland schreef:

Zo, over generaliseren gesproken. Het zijn ook maar gewoon mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:06

Heb dit even verwijderd. Kreeg met een berichtje van een bokker dat die hem erop heeft aangesproken. Vind ik eerlijk gezegd niet zo prettig.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:38

Resistance schreef:
Heb dit even verwijderd. Kreeg met een berichtje van een bokker dat die hem erop heeft aangesproken. Vind ik eerlijk gezegd niet zo prettig.

Serieus :roll: neeehhhh dan spoor je echt niet! |o
Waarom in godsnaam, is toch iets tussen jullie 2...boktgekkies 8)7

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:40

listiglistje schreef:
Serieus :roll: neeehhhh dan spoor je echt niet! |o
Waarom in godsnaam, is toch iets tussen jullie 2...boktgekkies 8)7

Nou he...
Dit doe je toch ook niet als het een niet BN-er betreft?

Sommige mensen snap ik echt niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:44

Er blijkt nu dat ze 'm er niet op heeft aangesproken, maar dat het een test was om mijn geloofwaardigheid te controleren. :+

Als je 't allemaal niet gelooft, wat ergens best begrijpelijk is, meldt dat dan gewoon ipv er zo triest over te doen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:45

Resistance schreef:

Wattttt? :roll:
Lekker triest van die persoon.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:45

Nou, GTST is er niks bij zo onderhand :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:46

Berdien schreef:
Nou, GTST is er niks bij zo onderhand :=

_O-

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:47

Resistance schreef:
Er blijkt nu dat ze 'm er niet op heeft aangesproken, maar dat het een test was om mijn geloofwaardigheid te controleren. :+

Als je 't allemaal niet gelooft, wat ergens best begrijpelijk is, meldt dat dan gewoon ipv er zo triest over te doen.

Misschien dit hele onderwerp dan nu in het topic ook laten voor wat het is? Snap dat het vervelend is en je je hart wilt luchten, maar dat gaat vrij lastig nu zijn identiteit bekend is.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:47

Just here for the comments :o

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:49

Ailill schreef:

[ Afbeelding ]

Ga jij je eens gedragen :P

__Sannne

Resistance schreef:

Oke damn dat vind ik wel heel kinderachtig. :')

Urbanus

Nathalie18x schreef:
Resistance schreef:

Misschien dit hele onderwerp dan nu in het topic ook laten voor wat het is? Snap dat het vervelend is en je je hart wilt luchten, maar dat gaat vrij lastig nu zijn identiteit bekend is.

Onzin, bekend of onbekend, iemand moet hier gewoon kunnen spuien.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:52

Berdien schreef:
Ailill schreef:

[ Afbeelding ]

Ga jij je eens gedragen :P
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:53

Er moet echt een gifjes optie komen op een nieuw bokt forum, net als op whatsapp. <<)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:53

Ik vind er echt niks grappigs aan dat iemand van 29 zo laag zinkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 18:04

MarcoBorsato schreef:
Ik vind er echt niks grappigs aan dat iemand van 29 zo laag zinkt.

Laat hem nou, hij wil aandacht :+