APCIII schreef:Via µSD-kaartje en kaartlezer lukt het ook niet?
Geen idee, dat ken ik niet. Ik deed het altijd gewoon met een USB kabeltje
Telefoon is een Motog5+
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nikass schreef:als je foto's wilt overzetten van je telefoon naar een vaste computer, maar de computer geeft aan dat hij het apparaat niet herkend, wat kun je dan doen?
Cayenne schreef:Ze zijn overdag ook te vinden hoor, als je weet waar je moet zoeken![]()
Ze zitten dan vaak in lang gras en dichte bosjes...
Doen hulpverleners bij een reanimatie nu ook mond op mond beademing in deze Corona tijd?
Liesje1611 schreef:Reeën zijn vaak alleen maar 's nachts te zien in het bos, toch? Maar wat doen ze overdag dan? Graven ze zichzelf in in de grond? Gaan ze in een boom zitten? I need to know
Independence schreef:Ik moet woensdag met 2 paarden naar de kliniek, mag ik dan iemand meenemen in de auto of moet diegene er dan achteraan rijden?
Independence schreef:Ik maak me geen zorgen, we zijn beide fit en zeggen het ook eerlijk als dat niet zo is. Maar ik hoorde van een bouwvakker dat hij een bekeuring kreeg omdat hij met een collega in 1 bus zat. En dan zou t wel een duur ritje kliniek worden.
Citaat:Mag ik met 2, 3 of meer mensen in één auto naar het werk rijden?
De basisafspraak is dat we áltijd 1,5 meter afstand houden als we niet tot één huishouden behoren (dus een gezin of anderszins huisgenoten zijn). Dus nee, u mag niet met elkaar in één auto zitten als u die onderlinge afstand niet kunt houden. Dit geldt ook voor werkbusjes. Hoewel we begrip hebben voor het feit dat uw baas geen andere middelen heeft om u naar uw werk te laten gaan, raden we u toch aan om dit te bespreken. U loopt een grotere kans om het coronavirus te krijgen én om het te verspreiden. Een boete is voor alle inzittenden mogelijk. De prioriteit van de politie ligt echter bij de publieke ruimte.