Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DezeNaam schreef:Citaat:Terecht dat daarover geklaagd wordt..... daar begint het namelijk.
Terecht is het zeker wel.
Even offtopic. Een politieke partij had er hier wel eens een leuk evenement van gemaakt. Een verjaardagsfeest voor het oudste krot van Hasselt.![]()
https://hasselt.pvda.be/krotverjaardag
Ik moest hier regelmatig voorbij wandelen. Het idee om er 'in te breken' (zonder iets te forceren) is al in me opgekomen. Helaas bleek de muur (er is een 'terras' aan de achterkant van het gebouw) toch iets te hoog te zijn om zonder hulpmiddelen op te klimmen.Leek me een erg gave plaats om eens wat foto's te maken.
(De huizen in de buurt van dat krot zijn overigens wel gewoon 'normaal'. Ik zie niet overdreven veel leegstand in de omgeving.)
Wat ik dus niet 'snap' is dat een stad zoveel schulden kan hebben en Amerika er niks aan doet. Dat vind ik echt raar. Als er in België of Nederland een stad helemaal naar de kloten gaat dan komt er toch eerder een federaal plan om dit op te lossen? Ofja, geen idee eigenlijk hoe het in zijn werking gaat. Ik ken niet ongelooflijk veel van politiek. (Ik zoek het zelf trouwens wel even op voordat het topic door dit onderwerp 'gekaapt' wordt.)
Wel echt naar voor de mensen die in Detroit wonen, bah.
Zijn er hier trouwens mensen die interesse hebben in antisociale persoonlijkheidsstoornissen (psychopathie etc dus)? Op een manier vind ik het misschien niet 100% in dit topic passen omdat ik het nogal wat vind om een persoon 'bijzonder luguber' te noemen. Uiteindelijk kunnen ze ook niet veel aan hun stoornis doen (aan hun gedrag natuurlijk wel).
Op Tumblr volg ik nu enkele blogs waarop psychopaten (vaak met de diagnose ASPD en/of NPD) gewoon simpele vragen beantwoorden. Over hun dagdagelijks leven, wat zij denken, voelen, hun waarden en normen. Ik vind het echt wel interessant.
Wel een note dat dit geen psychopaten zijn die (extreme) misdaden begaan zijn. Ik vind het net leuk om die 'tegenhang' te hebben, niet alle psychopaten zijn moordlustig of hebben de drang om anderen (fysiek) pijn te doen voor de fun.
Moesten er mensen interesse hebben kan ik hier wel een paar linkjes plaatsen. Je kan hun anoniem ook vragen stellen die ze regelmatig beantwoorden.Citaat:Zullen we aan haar vragen wat ze bedoelde precies? Voordat we van alles gaan invullen
Ik dacht inderdaad eigenlijk gewoon aan gebouwen in Europa/België. Naar de andere kant van de wereld vliegen voor een verlaten gebouw te verkennen... Zoveel geld heb ik er niet voor over. :p
Sowieso lijkt Amerika me in het algemeen gewoon eng. Dus daar een verlaten gebouw verkennen zit er niet echt in. Al klinkt het als een leuk concept, maar daar blijft het ook bij.
Wel interessant om te weten dat je in verlaten gebouwen in Amerika toch wel relatief groot gevaar loopt. Hoewel dat eigenlijk niet echt zo onlogisch is...
Shenavallie schreef:Joan73 schreef:Misschien niet zo vreselijk luguber, tenzij je je realiseert dat je 20 jaar naast een lijk in een gezonken auto hebt geleefd...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4846916/google-maps-vermissingszaak-william-earl-moldt-opgelost
Had het vanmorgen inderdaad gelezen. Bizar, hè? Of je kinderen hebben al die tijd gewoon daar in de buurt gezwommen.
Annem84 schreef:Ook luguber... heb gisteren op vrijdag de 13e mijn kat verdonken terug gevonden in de vijver voor ons huis.. de kant is super steil dus hij is erin gevallen en heeft er niet meer uit kunnen klimmen.
Kon hem natuurlijk niet laten liggen, dus ben er met een ladder ingeklommen en heb mijn eigen kat naar de kant geharkt en naar boven getakeld.
En daarna begraven. Alleen ben ik dus nu aan het twijfelen. Heb hem begraven in een vuilniszak, en dat had ik natuurlijk beter niet kunnen doen. Maar moet ik hem nu een dag later weer opgraven en hem er alsnog uithalen?
Ben overigens wel aan het huilen vandaag hoor. Was 11 jaar mn maatje.. en een hele zielige dood..
Foto's van ratje bij leven en hoe ik hem vond gister.
[ [url=m/V7fdiM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CSlLt3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annem84 schreef:Ook luguber... heb gisteren op vrijdag de 13e mijn kat verdonken terug gevonden in de vijver voor ons huis.. de kant is super steil dus hij is erin gevallen en heeft er niet meer uit kunnen klimmen.
Kon hem natuurlijk niet laten liggen, dus ben er met een ladder ingeklommen en heb mijn eigen kat naar de kant geharkt en naar boven getakeld.
En daarna begraven. Alleen ben ik dus nu aan het twijfelen. Heb hem begraven in een vuilniszak, en dat had ik natuurlijk beter niet kunnen doen. Maar moet ik hem nu een dag later weer opgraven en hem er alsnog uithalen?
Ben overigens wel aan het huilen vandaag hoor. Was 11 jaar mn maatje.. en een hele zielige dood..
Nabster schreef:Annem84 schreef:Ook luguber... heb gisteren op vrijdag de 13e mijn kat verdonken terug gevonden in de vijver voor ons huis.. de kant is super steil dus hij is erin gevallen en heeft er niet meer uit kunnen klimmen.
Allereerst sterkte. Wat een nare manier om je dier te verliezen.
Dan een oprechte vraag, gewoon uit nieuwsgierigheid. Waarom maak je er een foto van?
Ellen_ov schreef:Link link link!ik werk in de ggz, vind dat machtig interessant.
Suzanne F. schreef:Meer dan 2000 foetussen gevonden in huis abortusarts VS
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... -overleden