UltimOo schreef:Wat is een dex?
Ze heten allebei Dex
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Dat had hij dus daar naartoe gereden. Wel meteen aangegeven dat er iets aan de hand was (liefdesverdriet), dat ik me klote voelde en gewoon even wat afleiding nodig had. Ik trof een ontzettend lieve man, we hebben fijn gekletst over onze levens en onze kinderen. Behoefte aan een rebound heb ik totaal niet maar ik was onwijs blij met de afleiding want ik heb de oliebol echt even een paar uur kunnen vergeten. Zou leuk zijn als ik hier een leuke 'normale vriend' aan over houd (andere dingen zouden echt niet gezond zijn op dit moment) maar ik weet het niet, hij was wel errug enthousiast over mij. Dus moet wel voorzichtig zijn, wil geen hartenbreekster zijn want ik weet nu hoe klote het voelt
Maakt het mannen nou helemaal niks uit dat ik nog totaal niet over de vorige heen ben
Exitium schreef:Ik ook niet.Ik ben uiteindelijk gepromoveerd tot zoutsteen
[ [url=m/ZopwW2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik stond 1 meter verder op, en nog 10 meter verder stond mijn vriend

Linda_Fleur schreef:Maakt het mannen nou helemaal niks uit dat ik nog totaal niet over de vorige heen ben

Match waar ik de hele dag mee praatte heb ik nu opeens sinds zaterdag niks van gehoord nadat ik hem op date vroeg
Weet dat ie het het weekend druk had, maar ik ga hem iig niet weer appen.
Wel hele mooie fel blauwe ogen.
Schiet je wel een beetje op?

Jibbel schreef:Gelukkig heb ik geen sterke kinderwens. Het is meer dat ik nu de keuze nog bewust kan maken, ipv dat hij straks voor me gemaakt wordt door de tijd. Het is gewoon jammer dat je niet nog 10 jaar extra hebt..
Yvankaxx schreef:Meer druk ervaar ik niet, wel gehad overigens. Voor ik mijn ex leerde kennen had ik wel heel sterk de behoefte en vooral het gevoel van het moet nu toch wel ergens vandaan komen, veel mensen in mijn omgeving zijn al gaan settelen en ik had nog niemand.Ik kan me voorstellen dat er voor jullie wel steeds meer "druk" op komt, maar krijg bij jullie niet het gevoel dat jullie echt op zoek zijn ofzo, dus dan komt voor jullie vast de juiste ook wel
Het is zo irritant, soms heb je tijden niks leuks, en dan komen ze opeens allemaal tegelijkMatch waar ik de hele dag mee praatte heb ik nu opeens sinds zaterdag niks van gehoord nadat ik hem op date vroeg
Weet dat ie het het weekend druk had, maar ik ga hem iig niet weer appen.
Nu een andere match op whatsapp, maar dat is qua uiterlijk nog zo'n guppieWel hele mooie fel blauwe ogen.
En sinds het weekend wat contact met een match waar ik twee keer mee gedate had, die voelde toen de vonk niet ofzo. Maar nu wil hij het wel weer proberen dus daar ga ik nog een keertje mee afspreken denk ik.