Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 20:49

UltimOo schreef:
Wat is een dex? :')

Ze heten allebei Dex :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 20:49

Daddy Extra XL... well :P

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 20:50

Ailill schreef:
Daddy Extra XL... well :P

_O- }> :')

UltimOo

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 20:51

:')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 20:53

Aaah heel veel sterkte Linda... Misschien een lekker dosis paard, vitamine D en daarna een jankfilm met ijs en vrienden?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:36

Hij bleek een eersteklas narcist en ik heb het al die tijd niet doorgehad. Alles is leuk tot het moment dat dingen serieus worden. Elke keer als ik iets over mijn gevoel of wat wil prijsgeven vindt hij het te moeilijk om erover te praten, vanochtend begon hij eindelijk te praten maar dat verpestte zijn humeur zo erg dat hij naar huis wilde en niet meer met mij wilde zijn. Toen heb ik gezegd dat het dan misschien maar beter was als we elkaar niet meer zouden zien en ik kreeg alleen ok te horen. Ik weet ergens al een aantal weken dat dit nooit gaat werken in een relatie, maar ik heb hoop gehouden dat hij zou bijdraaien. Dat was dus niet het geval -O- .

Wel toevallig elke keer dit gezeik als het zo warm is, dit keer mezelf voorgehouden om NIET mezelf naar te gaan voelen en op te sluiten in mijn slaapkamer. Mijn vriendinnen waren allemaal op pad met hun lovers en ik wilde mezelf niet aan hun opdringen en mijn ouders zijn een weekend weg, dus ik heb heeel slecht de collega van mijn moeder opgebeld of hij een tuin had :') Dat had hij dus daar naartoe gereden. Wel meteen aangegeven dat er iets aan de hand was (liefdesverdriet), dat ik me klote voelde en gewoon even wat afleiding nodig had. Ik trof een ontzettend lieve man, we hebben fijn gekletst over onze levens en onze kinderen. Behoefte aan een rebound heb ik totaal niet maar ik was onwijs blij met de afleiding want ik heb de oliebol echt even een paar uur kunnen vergeten. Zou leuk zijn als ik hier een leuke 'normale vriend' aan over houd (andere dingen zouden echt niet gezond zijn op dit moment) maar ik weet het niet, hij was wel errug enthousiast over mij. Dus moet wel voorzichtig zijn, wil geen hartenbreekster zijn want ik weet nu hoe klote het voelt -O- Maakt het mannen nou helemaal niks uit dat ik nog totaal niet over de vorige heen ben :\

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:42

Ach wat balen Linda. Maar als hij echt een narcist is, wegwezen dan! Ik kan erover meepraten en daar wil je echt geen relatie mee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:51

Nee idd, heel wijs besluit. Wat een hond!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:23

Exitium schreef:
Ik ook niet. :) Ik ben uiteindelijk gepromoveerd tot zoutsteen :')

[ [url=m/ZopwW2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig zet je alleen een foto van mijn pony als zijnde "date" :') Ik stond 1 meter verder op, en nog 10 meter verder stond mijn vriend :')

edit: Dates afzeggen om spelfouten, naaah. Mijn vriend is echt zwaar dyslectisch, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem te laten lopen om zijn spelfouten. Hij maakt meerdere malen de zelfde spelfouten (lievert) maar het begint bijna schattig te worden :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:31

Pony was ook lief <3

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 07:35

Linda_Fleur schreef:
Maakt het mannen nou helemaal niks uit dat ik nog totaal niet over de vorige heen ben :\

Ik denk het wel, maar niet altijd...

Ik had hetzelfde met mijn buurman.. hele aardige kerel, kon ik mn verhaal kwijt toen ik er doorheen zat.. maar nu ben ik bang dat ie dat helemaal verkeerd heeft opgevat :|

Nou ja dat is dan ook niet helemaal mijn probleem denk ik dan maar.

En qua alleen blijven.. dat had ik een paar jaar geleden ook, en daar was ik prima tevreden mee. Toen ontmoette ik ex en dacht ik 'nou, misschien valt t mee en worden we samen oud'. Toen ging hij weer weg en weet ik dat ik alleen prima gelukkig kan zijn, maar daar ben ik nu nog niet helemaal :n
Ik snap dat gevoel wel hoor, dat heb je denk ik ook meer naarmate je ouder wordt.. de tijd die je nog hebt wordt nu eenmaal korter

Qua tinder.. sinds ik besloten heb er niks meer mee te doen krijg ik ook helemaal geen berichtjes meer, dus dat gaat uit de kunst :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 08:34

Sterkte Linda, het hing idd al een beetje in de lucht zoals ik begreep uit wat je hier postte. Misschien maar beter zo en liever nu dan over een jaar. Fijn dat je iig wat afleiding hebt kunnen vinden.
Of het mannen uitmaakt of je wel of niet over de vorige heen bent, weet ik niet. Ik heb regelmatig het idee dat als er een kans is om ff van bil te gaan, ze die kans niet laten lopen. Maar dat is wellicht mijn verstoorde wereldbeeld _O-

Cer, ik herken dat wel. Alleen vind ik wel prima en ben ik tevreden mee. Maar idd, ik merk dat ik nu 'ouder' word en dat ik toch een bepaalde haast/onrust begin te voelen omdat de tijd die ik heb korter wordt. Misschien komt het ook omdat mijn ex inmiddels de 2e kleine op komst heeft en mijn klokje ook niet stil staat..gevoelsmatig wordt het dus wel hoog tijd om me ook te gaan settelen, voordat ik uitgetikt ben. :P

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:42

Ik kan me voorstellen dat er voor jullie wel steeds meer "druk" op komt, maar krijg bij jullie niet het gevoel dat jullie echt op zoek zijn ofzo, dus dan komt voor jullie vast de juiste ook wel :j

Het is zo irritant, soms heb je tijden niks leuks, en dan komen ze opeens allemaal tegelijk :+ Match waar ik de hele dag mee praatte heb ik nu opeens sinds zaterdag niks van gehoord nadat ik hem op date vroeg :roll: Weet dat ie het het weekend druk had, maar ik ga hem iig niet weer appen.
Nu een andere match op whatsapp, maar dat is qua uiterlijk nog zo'n guppie :+ Wel hele mooie fel blauwe ogen.
En sinds het weekend wat contact met een match waar ik twee keer mee gedate had, die voelde toen de vonk niet ofzo. Maar nu wil hij het wel weer proberen dus daar ga ik nog een keertje mee afspreken denk ik.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:45

Ja ik heb die klok niet dus die druk heb ik niet. Maar ik weet van vriendinnen met een kinderwens bijv dat dat echt wel een ding is...
Wat dat betreft heb ik dan geluk zeg maar...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:48

Hier ook geen kinderwens (verre van). Dat maakt het denk ik wel makkelijker, want als je die wens wel hebt en je kunt niemand vinden of het strandt steeds voortijdig.. dat lijkt me echt heel erg lastig.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:52

Sterkte Linda, maar beter dat je er nu achterkomt dan dat je echt in een (ingewikkelde) relatie zit...

Wel fijn dat je even je verhaal kwijt kunt, vriendschappen opbouwen is altijd fijn :)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:53

Ik ben een meelezer, omdat ik me heel erg herken in het daten wat ik vroeger deed. Zit niet op Tinder ofzo, vind mezelf niet iemand voor een datingsite, al heb ik dat vroeger wel gedaan. En sindsdien ben ik daar op afgeknapt.
Echt sommige waren om een boek over te schrijven.
Zelf heb ik nu een soort van relatie, maar weet niet of het stand gaat houden.
Ben net in de 40 en eigenlijk 1 x samengewoond. Verder nog steeds wachten op de juiste man. ( Als deze het niet is en denk het niet, maar kijk nog even aan omdat hij wel leuk is fase).
Voel me soms wel eenzaam en denk dat ik er niet voor gemaakt ben ofzo om een relatie te hebben. Maar kan mezelf ook weer heel goed redden , als ik terug kijk hoe mijn leven gelopen is tot nu toe.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:01

Bah Linda, niet leuk... :(:)

Ik heb dat gevoel soms ook een beetje; wat als mijn beurt voorbij gaat? Oh nee dat hoeft niet meer, heb al een deal met aillil! :+ Schiet je wel een beetje op?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:02

Gelukkig heb ik geen sterke kinderwens. Het is meer dat ik nu de keuze nog bewust kan maken, ipv dat hij straks voor me gemaakt wordt door de tijd. Het is gewoon jammer dat je niet nog 10 jaar extra hebt.. :o

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:03

Ik heb gelukkig geen kinderwens dus daar hoef ik me niet druk om te maken

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:07

Ik wil heel graag kinderen, maar het is niet dat ik daardoor nu een druk voel.
Eerder dat ik het rustig aan wil doen :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:10

Rytir schreef:
Bah Linda, niet leuk... :(:)

Ik heb dat gevoel soms ook een beetje; wat als mijn beurt voorbij gaat? Oh nee dat hoeft niet meer, heb al een deal met aillil! :+ Schiet je wel een beetje op?
:')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:21

Jibbel schreef:
Gelukkig heb ik geen sterke kinderwens. Het is meer dat ik nu de keuze nog bewust kan maken, ipv dat hij straks voor me gemaakt wordt door de tijd. Het is gewoon jammer dat je niet nog 10 jaar extra hebt.. :o

Nou ja zoiets zei ik in een ander topic idd ook al... Als je over de 40 gaat, ga je richting het eind.. Kinderen gaat dan ook al niet meer.. Dus het is dan extra confronterend dat je aan het verjaren bent..

Ik zei altijd gekscherend tegen mijn ex "ja jij kunt nu wel zeggen dat je geen kinderen wil, maar als je op je 40ste van gedachten veranderd zoek je een jong broedkipje en dan kan jij alsnog. "
Dat was natuurlijk niet waar...maar wel gek dat hij nu in de categorie onder de 30 aan het daten is :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:22

Yvankaxx schreef:
Ik kan me voorstellen dat er voor jullie wel steeds meer "druk" op komt, maar krijg bij jullie niet het gevoel dat jullie echt op zoek zijn ofzo, dus dan komt voor jullie vast de juiste ook wel :j

Het is zo irritant, soms heb je tijden niks leuks, en dan komen ze opeens allemaal tegelijk :+ Match waar ik de hele dag mee praatte heb ik nu opeens sinds zaterdag niks van gehoord nadat ik hem op date vroeg :roll: Weet dat ie het het weekend druk had, maar ik ga hem iig niet weer appen.
Nu een andere match op whatsapp, maar dat is qua uiterlijk nog zo'n guppie :+ Wel hele mooie fel blauwe ogen.
En sinds het weekend wat contact met een match waar ik twee keer mee gedate had, die voelde toen de vonk niet ofzo. Maar nu wil hij het wel weer proberen dus daar ga ik nog een keertje mee afspreken denk ik.
Meer druk ervaar ik niet, wel gehad overigens. Voor ik mijn ex leerde kennen had ik wel heel sterk de behoefte en vooral het gevoel van het moet nu toch wel ergens vandaan komen, veel mensen in mijn omgeving zijn al gaan settelen en ik had nog niemand.

Nu toch weer wat jaren verder ervaar ik die druk niet. Ik weet nu dat een relatie kan, het is me immers eerder gelukt, lol! Kinderen zijn hier nog altijd een twijfel, al begint het door de kleine van mijn zus nu wel weer meer te kriebelen. Tot nu toe zie ik de voor én nadelen van kinderen, de balans moet ik denk ik nog op gaan maken :')

Wat ik dan weer wel merk is dat ik, als ik dan iemand leuk vind, wat onzeker ben dan vroeger. Ik merk nu bij meneer agent ook dat ik een stuk meer terughoudend ben, wil eigenlijk die eerste date maanden overslaan en weten dat het goed zit. Terwijl ik nu al weet dat het goed zit.

Lastig onderwerp :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:24

Ach, in Italië fokken ze tot na hun 60e nog kinderen bij vrouwen dus ook na je 40e kan er vast nog wel wat. Of je het moet willen is een tweede :=