mcjv schreef:Oh leuk! Een paarden instagram topic.![]()
Ik praat gezellig mee, ik post onder de naam van @gaiyachanel
Ik volg je!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Flying_Angel schreef:Weten jullie wat deze e-mails betekenen? Ik ontvang steeds mails met: het lijkt dat je problemen ondervindt met het inloggen! Maar op mijn telefoon sta ik ingelogd, open gewoon de app. Probeert iemand op mijn account te komen?
hazel schreef:Hé wat een leuk topic!
Ik heb een Instagram voor mijn zelf gemaakte sieraden. Ik vind het leuk om mijn creaties te laten zien en wie weet wil ik er in de toekomst wat professioneels mee gaan doen. Heeft iemand nog tips?
hazel schreef:hazel schreef:Hé wat een leuk topic!
Ik heb een Instagram voor mijn zelf gemaakte sieraden. Ik vind het leuk om mijn creaties te laten zien en wie weet wil ik er in de toekomst wat professioneels mee gaan doen. Heeft iemand nog tips?
Niemand tips? Ik ziek voornamelijk tips met betrekking to de fotografie en layout
Ghostattack schreef:Ik ben @ghostattack net als hier
Likes blijven steken op 90-110 per post.. Niet slecht, maar ook niet goed. Helaas! Hopelijk binnenkort weer wat kwalitatief goede foto's! Ben inmiddels van stal verhuisd, dus kan nu altijd rijden want we hebben een binnenbak
hazel schreef:hazel schreef:Hé wat een leuk topic!
Niemand tips? Ik ziek voornamelijk tips met betrekking to de fotografie en layout