Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Reusje0504 schreef:Wauwwauwwauwwauw ik ben tot tranen toe geemotioneerd door mijn fantastische SS die me zoooo ontzettend heeft verwend!!!! Kijk en lees mee! Ik vind het zo bijzonder hoe iemand die je niet kent zo lief kan zijn voor een ander!!
De grote! Doos is gearriveerd,
Goed voorzien van stevig plakband
[ [url=m/rhCQwp.jpg]Afbeelding[/url] ]
De eerste lach op mijn gezicht, een brief van de belastingdienst
[ [url=m/niYb5y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met een prachtig gedicht en boodschap
[ [url=m/aoYQnG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9YUsvF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn SS heeft mij behoorlijk gestalkt hahaha
[ [url=m/0QFYjY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x6m4j3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2z9NPH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En is fanatiek wezen shoppen!!
[ [url=m/wFbUKf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sLZ3C3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondertussen houdt pippin de boel goed in de gate
[ [url=m/dLeOsk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7GeDQd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En blijf ik maar uitpakken, zooooveel cadeaus!!!!
[ [url=m/5otacY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NWAekr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/up3NIB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YFPmvH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maarr.... wie is nou die lieve gulle SS die deze items voor mij heeft uitgezocht!??!!??
Rituals pakket hammam (mijn lievelingsgeur!!!)
Lush badbommen (waaaah zo heerlijk)
Scheurkalender met oma’s tips (goed gestalkt, heb ik zeker nodig hihi)
Tension tamer thee ( ook heel hard nodig, en vast heerlijk)
Halstertouw (precies wat ik nodig had)
Verwenpakket voor de hond
Verwenpakket voor de kat (beiden zijn je onwijs dankbaar natuurlijk, wat een verwennerij!!!)
Handlettering boek (kan niet wachten om te beginnen!)
Kleurboek voor volwassenen (ook altijd goed vooral fijn op vakantie of tijdens een stressige periode)
Fantastische sushi mok
Maskertjes
Scrubjes
Zeepjes
Kaarsjes
Edit nog vergeten
Speelgoedmuis voor de poes (altijd leuk)
Een kerstboomhangertje (wit in de goede kleur!)
Houten sneeuwvlokjes decoratie! (Cute!!)
En heel veel lieve briefjes
Maaar wie is het??
[ [url=m/3dDb5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VtCYZN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga gauw puzzelen! Maar weet in ieder geval lieve SS dat je een topper bent<3
Yacintha schreef:Rebecca schreef:Als ik de lijst gewoon niet meer bijwerk heb je geen idee wie erover is![]()
Oh jee, dat wordt dramatisch!Maar inderdaad, is ook niet helemaal leuk!
Wat een super pakket Reusje!!
Rijsa schreef:Oké lieve lieve ss, zou je willen doorgeven of er misschien nog een hint is die ik over het hoofd zie?
Ik heb je prachtige zelfgemaakte handlettering kaart. Met de hint dat je op dit moment in Shanghai? bent.
Maar ik kom er niet uit, heb de zoekfunctie helemaal onderste boven gehaald met alles wat met shanghai te maken kan hebben. Heb tot pagina 51 doorgelezen om te kijken of er iemand tijdens het aanmelden heeft gezegd dat die tijdens het verzenden afwezig/op reis is. En heb het handlettering topic doorgespit.
Rijsa schreef:Oké lieve lieve ss, zou je willen doorgeven of er misschien nog een hint is die ik over het hoofd zie?
Ik heb je prachtige zelfgemaakte handlettering kaart. Met de hint dat je op dit moment in Shanghai? bent.
Maar ik kom er niet uit, heb de zoekfunctie helemaal onderste boven gehaald met alles wat met shanghai te maken kan hebben. Heb tot pagina 51 doorgelezen om te kijken of er iemand tijdens het aanmelden heeft gezegd dat die tijdens het verzenden afwezig/op reis is. En heb het handlettering topic doorgespit.
zorro schreef:Shirleyp, ontzettend bedankt voor dit super geslaagde pakket en de moeite die je voor mij gedaan hebt! Ik ben er heel erg blij mee!! Dank je wel!!