Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Century schreef:Leuke namen En leuk om je kudde zo te zien!
Wecken vind ik ook wat spannend hoor, maar alles in de vriezer, dan gaat ie te snel vol. En zoveel ruimte voor vriezers hebben wij niet helaas!
Net weer bramen gesnoeid. Nog een uurtje en dan zit het er weer op voor dit jaar. Kost in totaal zo'n 6-7 uur per jaar. Dat is nog te doen, maar die doorns... ik zit er dan toch weer aan te denken om ze te verwijderen en er iets doornloos voor in de plek te zetten. Maar ja, dat is zo slecht te doen heb ik begrepen... dilemma.
DeMolenhoek schreef:Oh wat heb je een geluk dat het daarbij blijft! Hier een ruin waarbij het melanoom inwendig was opgegaan. Binnen de 3 weken had hij 100 kilo extra aan vocht en moest ik hem laten gaan.
Moonfight schreef:Mag ik vragen wat iedereen zo spannend vind aan wecken?
lizy29 schreef:Laten we het er maar op houden dat 2021 ongetwijfeld een beter jaar voor jullie gaat worden.
tamary schreef:Aan de klemmen te zien, zijn die deksels inderdaad aardig antiek. Vermoed dat je rubbers zozo zijn als die net zo antiek blijken.
Century schreef:Ik heb ook oude potten, moest er nog wel rubbers en klemmen voor halen. Ze verkopen nog wel voor de oude potten, ik hoop dat die gaan passen.