Exitium schreef:Afgelopen vier dagen vier keer dezelfde voorbij zien komen
Wist niet dat jij nog op tinder zat?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Robijntjah schreef:M'n date van dinsdag is vanavond al geweest![]()
Nu net naar huis en hij zei tot dinsdag dan. Was erg leuk!
SuperAssie schreef:Nou dames vanaf nu kan ik in de meeleesmodus hier![]()
Mijn Tinderavontuur heeft eindelijk een keer succes gehad en ik heb meteen de jackpot gewonnen![]()
Ik heb een paardenman aan de haak geslagen hihi. Het was meteen vanaf de eerste date al super leuk en inmiddels daten we zo'n maand en is het sinds kort officieel![]()
Ik blijf vast nog wel meelezen en af en toe reageren maar jullie gaan me echt te snel haha
Pascalle90 schreef:Robijntjah schreef:M'n date van dinsdag is vanavond al geweest![]()
Nu net naar huis en hij zei tot dinsdag dan. Was erg leuk!
Dat was vast erg gezellig gezien het tijdstip dat je dit postte en hij dinsdag weer komt! Goed bezig!!
mirthheee schreef:Thanks everyone! Zit nu in de trein naar huis. Gezellig minigolf, ik verloor dikook nog gelunched en terrasje gedaan. Vind het heel gezellig met em alleen afscheid blijft akaward? Weet dat ie absoluut niet snel iemand naar huis neemt en rustig aan doet maar afscheid was weer een knuffel
nou doe ik ook graag rustig maar al mn exen waren juist snel dus ik heb geen idee of ie het nou leuk vind met me of niet
ik ben een onzekere miep
Flessuh schreef:mirthheee schreef:Thanks everyone! Zit nu in de trein naar huis. Gezellig minigolf, ik verloor dikook nog gelunched en terrasje gedaan. Vind het heel gezellig met em alleen afscheid blijft akaward? Weet dat ie absoluut niet snel iemand naar huis neemt en rustig aan doet maar afscheid was weer een knuffel
nou doe ik ook graag rustig maar al mn exen waren juist snel dus ik heb geen idee of ie het nou leuk vind met me of niet
ik ben een onzekere miep
Misschien dacht hij dat je hem liet winnen en was dat afknapper![]()
Jij kunt ook initiatief nemen bij afscheid toch