Edit: en nu ineens zegt ie dat ie geen geld op z'n rekening heeft.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FelineNanet schreef:Ik heb ook weer een leuke
Gevraagd wat voor merk de vliegendeken was. Kreeg een berichtje terug dat ze het niet wist en zou kijken. Nou prima. Ondertussen ging koop met een andere verkoper heel snel en vanochtend koop rond gemaakt. Wilde vanavond de 2 mensen waarmee ik in gesprek was een berichtje sturen dat ik inmiddels al voorzien ben. Zie ik een berichtje dat ze het merk had gestuurd dus ik teruggestuurd dankjewel, ben inmiddels al voorzien groetjes. Krijg ik een berichtje met 'tjonge heb helemaal naar stal moeten rijden om het uit te zoeken'. Poepoe, daar kom je zeker ook nooit... Ben alle verkoper die niet graag verkopen een beetje beu. Het is toch nog heel raar dat ik vraag welk merk het is en netjes dat ik een berichtje stuur waarin ik in bedank.
Ik mis een beetje the old skool paarden spullen markten waar bruikbare dingen lagen
Mocht er trouwens nog iemand hier een singelbontje hebben die hem wilt verkopen () dan hoor ik het graag
luuntje schreef:Judith als je op MP klikt op contact/mail krijgt je standaard dit bericht.
Ik pas het zelf altijd aan.
Maar denk dat dit per ongeluk is gedaan.
DeMolenhoek schreef:Ook ik ben nu een rare koper.
Mijn vriend had 2 maand terug voor zijn verjaardag een heel mooi koksmes gekregen van zijn zus. Nu liet hij vallen de rest van de set ook te willen, maar ondertussen vind je hem enkel nog 2dehands. Dus ik had naar 2 mensen gemaild die beide nieuwe messen van die set verkocht. Persoon A mes 1 en 2, persoon B mes 3. Nu mailt persoon A terug dat beide messen er nog zijn en ze het geen probleem vindt om te verzenden. In hetzelfde mailtje nog 2 foto's want ze had van dezelfde set ook nog een mes liggen. En ja hoor, mes 3. €5 goedkoper zelfs en het kan in hetzelfde pakket. Dus nu moet ik persoon 2 afzeggen.