Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blackstar schreef:Moet je eens in het land van Heusden en Altena rijden.
90% zegt niks, ook niet als ik (chauffeur) heel hard hallo, hoi, goedemiddag of whatever roep meerdere keren om een reactie te krijgen.
Warboel schreef:Haha oh hier is de tactiek van de chauffeurs meer rotondes te hard nemen, op het laatste moment remmen voor de halte, en plat door de bocht met die bus :’)
Ik zit vaak op de eenzame stoel voorin de busen vind het soms wel gezellig om een praatje te maken met de chauffeur, merk dat ze dat vaak ook leuk vinden!
enamorada schreef:Ik heb juist vaak dat de buschauffeurs zelf alleen chagrijnig voor zich uit blijven kijken als mensen gedag zeggen
Warboel schreef:Mijn jaarlijks terug kerende OV ergernis: 3 oktober en de week ervoor in Leidenen de mega omleidingen die daarbij horen
![]()
M’n bus was van de week op de terugweg ruim 20 minuten vertraagden morgen moet ik ook naar school, dan is dé dag, namelijk Leidens Ontzet. De hele binnenstad is dan zeg maar ehh... ontzet
![]()
Dus morgen op de heenweg ga ik met de bus naar Den Haag, maar helaas rijdt die enkel in de spits en ben ik terug wel op Leiden Centraal aangewezen