Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britta31 schreef:Niet vergeten om soms buiten de lijnen te kleuren.Nog een confession.Mijn dochter kleurde alles zelf,maar won nooit iets.Ze wilde niets meer kleuren omdat ze dacht dat ze daar te slecht voor was.Toen heb ik een prikblok gekocht en gezegd dat ze dat bij de kleurwedstrijd van de Lidl had gewonnen.Ze was super trots.

Britta31 schreef:Niet vergeten om soms buiten de lijnen te kleuren.Nog een confession.Mijn dochter kleurde alles zelf,maar won nooit iets.Ze wilde niets meer kleuren omdat ze dacht dat ze daar te slecht voor was.Toen heb ik een prikblok gekocht en gezegd dat ze dat bij de kleurwedstrijd van de Lidl had gewonnen.Ze was super trots.

Summerfly schreef:dnieSz schreef:Ik erger me dood aan mensen die als je iets tegen ze zegt en hun het niet horen 'wat zegt ze' zeggen..
Wat dat betreft: ik antwoord heel vaak met 'oh' of 'aha' maar mensen verstaan heel vaak 'huh?' dus dan herhalen ze wat ze zeggen. Zoooo irritant.
Amira_ schreef:Summerfly schreef:Wat dat betreft: ik antwoord heel vaak met 'oh' of 'aha' maar mensen verstaan heel vaak 'huh?' dus dan herhalen ze wat ze zeggen. Zoooo irritant.
Jaaa hier ook! Zo vervelend, ik heb het heus wel gehoord
[omdat het zo rustig is, is het er brandschoon en dus ook niet lawaaiig - kon geen ander plekje vinden wat rustig genoeg was om ff te dutten
]
maar voor nood is het handig... ben nu weer hartstikke fit
Lekker bezig

Palmera schreef:Ik ben denk ik echt gestoord.
Ik heb van mijn vriendjelief nummer enige 200 euro gekregen om fijn te gaan winkelen.
Dat heb ik vanmorgen gedaan. Ik ben 200 ergernissen verder en het is me gelukt om 40 euro uit te geven.
Ik kán gewoon niet goed winkelen geloof ik
Ik heb van mijn vriendjelief nummer enige 200 euro gekregen om fijn te gaan winkelen.
Dat heb ik vanmorgen gedaan. Ik ben 200 ergernissen verder en het is me gelukt om 40 euro uit te geven.
Zou hier zonder moeite op gaan

Sommige afleveringen heb ik minstens 10x gezien.
Dan zeg je maar tegen je baas dat je je niet lekker voelt en waarschijnlijk wat minder productief bent. Tenzij je natuurlijk fysiek zwaar werk doet.