Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 09:28

Niet vergeten om soms buiten de lijnen te kleuren.Nog een confession.Mijn dochter kleurde alles zelf,maar won nooit iets.Ze wilde niets meer kleuren omdat ze dacht dat ze daar te slecht voor was.Toen heb ik een prikblok gekocht en gezegd dat ze dat bij de kleurwedstrijd van de Lidl had gewonnen.Ze was super trots.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 10:13

Britta31 schreef:
Niet vergeten om soms buiten de lijnen te kleuren.Nog een confession.Mijn dochter kleurde alles zelf,maar won nooit iets.Ze wilde niets meer kleuren omdat ze dacht dat ze daar te slecht voor was.Toen heb ik een prikblok gekocht en gezegd dat ze dat bij de kleurwedstrijd van de Lidl had gewonnen.Ze was super trots.

Heb inderdaad buiten de lijntjes gekleurd, stukken vergeten en echt niet netjes :')

Confession: ik moet al 3 weken de was opvouwen..

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:30

Britta31 schreef:

Ik reageer nooit en heb niks met kinderen maar dat vind ik zó lief! <3

Bedenk me nu dat ik die kleurwedstrijden die ik vroeger won wellicht ook niet gewonnen heb... >;) := :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:11

Ik heb buikgriep en zit nu schaamteloos de Aristocats te kijken hahah.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:46

Ik erger me dood aan mensen die als je iets tegen ze zegt en hun het niet horen 'wat zegt ze' zeggen..

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:00

dnieSz schreef:
Ik erger me dood aan mensen die als je iets tegen ze zegt en hun het niet horen 'wat zegt ze' zeggen..

Wat dat betreft: ik antwoord heel vaak met 'oh' of 'aha' maar mensen verstaan heel vaak 'huh?' dus dan herhalen ze wat ze zeggen. Zoooo irritant. _O-

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:12

Summerfly schreef:
dnieSz schreef:

Wat dat betreft: ik antwoord heel vaak met 'oh' of 'aha' maar mensen verstaan heel vaak 'huh?' dus dan herhalen ze wat ze zeggen. Zoooo irritant. _O-

Jaaa hier ook! Zo vervelend, ik heb het heus wel gehoord :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:32

Amira_ schreef:
Summerfly schreef:

Jaaa hier ook! Zo vervelend, ik heb het heus wel gehoord :')

Oooh hier ook zo... ik heb zelfs een heel arsenaal aan geluidjes. Kan zo altijd hele gesprekken met mijn moeder voeren, want die weet precies wat ik bedoel. Helaas andere mensen niet...

Confession: mijn moeder vertelt nogal eens heel saaie verhalen, dus dan luister ik maar net genoeg dat ik weet wanneer een geluidje in het gesprek te gooien zodat het lijkt alsof ik nog bij de les ben, terwijl ik ondertussen over iets heel anders aan het nadenken ben.

Confession 2: ik heb vannacht maar 4 uur geslapen en viel tijdens mijn eerste college van de dag echt bijna in slaap. Ik had een tussenuur en daarna moest ik nog wat doen - genoeg tijd om te slapen, maar niet genoeg tijd om eerst naar huis te gaan en daar een tukje te doen. Mijn oplossing:
Ik ben naar een zeer weinig bezochte wc gegaan in het souterrain van een of ander bijgebouwtje, daar het grootste hokje uitgezocht [gebouw zit vol rare hoeken, dus sommige hokjes zijn groter dan andere] en ben daar op de grond gaan zitten en heb een halfuur zitten maffen :') :') :') [omdat het zo rustig is, is het er brandschoon en dus ook niet lawaaiig - kon geen ander plekje vinden wat rustig genoeg was om ff te dutten _O- ]

Had daarna wel een heel pijnlijke bil, dus wil het niet aanraden -:) maar voor nood is het handig... ben nu weer hartstikke fit :))

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:47

_O- Lekker bezig

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:00

Kom net bij de tandarts vandaan, vind het heerlijk als de beste man tandsteen gaat verwijderen met dat slijpdingetje...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:03

Drunksheep schreef:
Ik heb echt een schijthekel aan het woord 'powervrouw' :r

Mijn moeder heeft een vest met "powerwuuf" erop. :') Is van een of andere zeeuwse kledinglijn. Ik vind het fantastisch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:04

Nou een confession van mijn kant :=

Ik ben gek op discussiëren en ik vind het leuk om mijn mening te geven in topics, maar ook bijvoorbeeld op Facebook onder nieuwsberichten. Nou krijg ik echter zó veel jeuk van sommige reacties. Alle vluchtelingen zijn gelukszoekers en ze zijn allemaal aangesloten bij de IS, en ga zo maar door. Kan er gewoon echt verdrietig van worden dat er zo veel mensen zijn die er op die manier naar kijken, en vooral dat ze zulke heftige meningen geven zonder er ook maar een klein beetje kennis van te hebben. Toch kan ik niet stoppen met discussieren :=

En in dezelfde trant.. Ik heb de afgelopen dagen echt super veel lieve complimentjes gekregen n.a.v mijn posten in bijvoorbeeld het Parijs topic. Ik zet me er graag voor in maar dat soort berichtjes krijgen is toch wel erg goed voor mijn ego :Y)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:07

Hier hetzelfde hoor Emma, alleen de laatste tijd typ ik hele berichten, om ze vervolgens niet te plaatsen. Want het heeft vaak niet zoveel zin :Y)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:07

Ik ben denk ik echt gestoord. :+
Ik heb van mijn vriendjelief nummer enige 200 euro gekregen om fijn te gaan winkelen.
Dat heb ik vanmorgen gedaan. Ik ben 200 ergernissen verder en het is me gelukt om 40 euro uit te geven.
Ik kán gewoon niet goed winkelen geloof ik :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:11

Palmera schreef:
Ik heb van mijn vriendjelief nummer enige 200 euro gekregen om fijn te gaan winkelen.
Dat heb ik vanmorgen gedaan. Ik ben 200 ergernissen verder en het is me gelukt om 40 euro uit te geven.

Ik wil de rest wel uitgeven hoor :j

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:12

Palmera schreef:

Jij spoort niet nee _O- Zou hier zonder moeite op gaan :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:17

Palmera schreef:

Dit ken ik!! Als ik blut ben dan kom ik alle leuke kleren tegen en dan geef ik geld uit dat ik eigenlijk niet heb, maar als ik dan een keer goed los kan gaan omdat ik een kerstkadootje ofzo van m'n opa heb gekregen dan kan ik nooit iets vinden wat ik leuk vind, koop ik een hele hoop maar vind ik eigenlijk niks draagbaar :=

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:29

Palmera schreef:

Ik heb dat ook! Super irritant.
Vooral als je heel veel zin hebt om te winkelen, in mijn eentje kan ik het niet.
Vind het ongemakkelijk en kan dan nooit iets leuks vinden.

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:49

Confession: als kind kreeg ik ooit een dikke, krakende envelop binnen en ik durfde het niet open te maken uit angst dat ik ervan dood zou gaan (was in de tijd dat anthrax vaak in het nieuws voorbij kwam). Na enig aandringen toch gedaan en er zat een knuffel in van de enige kleurwedstrijd die ik ooit gewonnen had. :')

Confession: ik zit nu een aantal maanden in het buitenland en ik ben opnieuw begonnen met het kijken van alle 7 seizoenen van Gilmore Girls. :+ Sommige afleveringen heb ik minstens 10x gezien.

Confession: nu ik toch in het buitenland zit en ik momenteel alleen in een appartement woon, mag ik extra veel chocola eten van mezelf omdat ik mezelf soms ontzettend zielig vind. Vandaag had ik een hele reep op. Dat terwijl ik de 3 maanden voor vertrek geen producten met toegevoegde suiker heb gegeten. O:)

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:27

Mijn vriendin vind mijn voormalig crush (nog steeds een beetje) leuk en hij haar ook. Nu hoor ik blij voor haar te zijn maar ik kan wel janken op dit moment..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:30

Ik ga zo meteen aan mijn 3e film vandaag beginnen.. Met een groot bord boerenkool op de bank. Ik baal dat ik ziek ben maar profiteer wel optimaal van het huis voor mezelf hebben zo. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:33

Nu heb ik zin in boerenkool -O-

Maar als je films kan kijken kun je toch ook wel naar school/werken? :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:36

Eulogy schreef:
Nu heb ik zin in boerenkool -O-

Maar als je films kan kijken kun je toch ook wel naar school/werken? :D

:')

Films kijken en werken is wel een heel groot verschil lijkt mij toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:38

Neuh, vind ik niet. Als ik de hele dag films kan kijken, op Bokt kan en gewoon kan eten dan ga ik ook gewoon werken hoor :Y) Dan zeg je maar tegen je baas dat je je niet lekker voelt en waarschijnlijk wat minder productief bent. Tenzij je natuurlijk fysiek zwaar werk doet.

School vind ik een ander verhaal, dat is je eigen verantwoordelijkheid zolang je geen groepsopdrachten oid hoeft te doen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:41

Het gaat hier om school, ik heb gigantische hoest aanvallen, slaap daardoor 's nachts amper, keelpijn, hoofdpijn, heb de stem van een puberjongetje met baard in zijn keel enzo.. Euhm nee. :Y)