tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lieszje

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:47

Hahaha die heb ik toen ook keihard meegezongen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:49

kygo & Selena Gomez - It ain“t me

Die deed het bij mij destijds wel heel goed en krijg nog altijd een lach op mijn gezicht bij dat nr :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:50

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:52

Hoe gaat het thuis nu Jolien???

Hier al even geen contact meer met ex en ook geen behoefte meer aan merk ik :) Heb hier en daar wat afleiding, vind het wel irritant om dingen te lezen op facebook maar goed ook daar moet ik doorheen. Of ik moet hem eraf gooien. Zit er wel aan te denken of ik alle foto's moet verwijderen of niet.... hmmhmm aan de ene kant denk ik van niet en aan de andere kant wel...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:57

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:59

We hebben een dikke rel hier thuis.
Blijkbaar is meneer echt woest op onze vriendin. Hij heeft haar vandeweek dat boze appje gestuurd en daarna direct geblokkeerd. Ze heeft geen enkele kans gehad om zich te verdedigen.
Haar man, tevens ook onderdeel van de vriendengroep, heeft nog een poging gewaagd om zich erin te mengen en voor haar te spreken maar meneer wenst volledig met rust gelaten te worden en wil met niemand praten.

Morgen is het vrijgezellenfeest van een ander stel uit de vriendengroep (de groep bestaat uit meerdere stelletjes) waarbij mijn ex de getuige is van de bruidegom. Maar de organisatie liep niet helemaal vlekkeloos en nu heeft hij gezegd al het gezeik daarover kinderachtig te vinden en niet meer te komen. We denken zelf een beetje dat hij dit gebruikt om morgen niet oog in oog te hoeven staan met de man van onze vriendin maar hij is echt flink om zich heen aan het slaan en lijkt niet helemaal te beseffen dat er een aantal van zijn vriendschappen op het spel staat.

Yonker, ja ik snap dat, dat heel lastig is om te zien. Ik heb hem van de week ontvriend op facebook. Het interesseert me niet wat hij doet en andersom gaat het hem ook niets meer aan wat ik deel.
Herinneringen die voorbijkomen met hem erin, verwijder ik wel maar foto's nog niet. Dat kan altijd nog.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 12:16

Wauw wat een oetlul Jolien, hij raakt op deze manier toch sowieso vrienden kwijt?? Ik snap dat niet hoor.......

Hoe kan je nou niet gaan naar het vrijgezellenfeestje waar je getuige bent, ik snap dat niet :n

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 12:22

Tja, uiteindelijk heeft hij zichzelf ermee.
Het is een heel hechte vriendengroep die zich al bijna 15 jaar geleden heeft gevormd en waar ik 6 jaar geleden als aanhang bij kwam.
Waarschijnlijk had hij verwacht dat die vriendin mij wel voor de gek zou kunnen houden maar uiteindelijk heb ik haar er zelf naar gevraagd en wist ik allang uit haar reactie dat ze er wel vanaf wist.
Had ze ontkend dat hij het haar had verteld, dan had ik haar toch niet geloofd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 12:22

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 12:33

@Jolien. Ik heb alleen een paar stukjes van jou gelezen. Verder ook iedereen sterkte.
Maar Jolien jou "Ex" klinkt als een eikel. Ik zou niet eens meer praten met hem en kijken voor de vriendin naar een andere getuige. Want dit is sfeerbepalend voor de bruiloft en dat plezier zou ik hem niet gunnen. En voor de vrienden is het wel de mooiste dag van hun leven. Wil je niet. Prima joh voor jou 10 anderen :wave: zo zou ik dat zeggen!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 12:35

Hij laat wel mooi zijn aard zien zo. Lijkt me dat dat alleen maar begrip kweekt bij jullie vrienden.

Qua muziek ga ik voor 3 kwart van dr nummers van rammstein. Ideaal voor het sporten of als je eens stoom wil afblazen. Heerlijk

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 12:46

BeFunny schreef:
@Jolien. Ik heb alleen een paar stukjes van jou gelezen. Verder ook iedereen sterkte.
Maar Jolien jou "Ex" klinkt als een eikel. Ik zou niet eens meer praten met hem en kijken voor de vriendin naar een andere getuige. Want dit is sfeerbepalend voor de bruiloft en dat plezier zou ik hem niet gunnen. En voor de vrienden is het wel de mooiste dag van hun leven. Wil je niet. Prima joh voor jou 10 anderen :wave: zo zou ik dat zeggen!

Hij laat zich ook wel flink kennen ja.

Even voor de duidelijkheid: De vriendin die nu "tussen ons in" staat en haar man, zijn niet degenen voor wie het vrijgezellenfeest morgen is.
Zijn beste vriend gaat trouwen en krijgt hier, voor zover ik van weet, niks van mee. Hij is dus nog wel zijn getuige alleen zoals het nu lijkt, is hij morgen niet bij het vrijgezellenfeest.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 13:09

Zijn beste vriend..... niet op vrijgezellenfeest zijn.... dan ben je echt een eikel, dan denk je ook alleen maar aan jezelf. Zijn beste vriend gaat dr sowieso wel wat van meekrijgen, en ik zou als ik hem was niet blij zijn, heel sneu voor hem ook.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 13:43

Ik ben ook bang dat hij het nog groter maakt dan nodig is. Daar is hij nu ook al mee bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 13:54

Yonker schreef:
Hoe gaat het thuis nu Jolien???

Hier al even geen contact meer met ex en ook geen behoefte meer aan merk ik :) Heb hier en daar wat afleiding, vind het wel irritant om dingen te lezen op facebook maar goed ook daar moet ik doorheen. Of ik moet hem eraf gooien. Zit er wel aan te denken of ik alle foto's moet verwijderen of niet.... hmmhmm aan de ene kant denk ik van niet en aan de andere kant wel...

Je kunt naar zijn profiel gaan en hem ontvolgen. Zo komen de zaken die hij op facebook zet of waarin hij wordt getagd etc niet meer op jou tijdlijn terecht. Moet je natuurlijk wel niet elle dag op zijn profiel gaan spieken :D

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:51

Yonker, doen wat goed voelt! Ik heb op mijn insta de foto's er nog op staan; dat was toentertijd een gedeelte van mijn leven en dat 'verwijder' ik niet even. Maar als jij er last van hebt moet je het verwijderen. Maar vanuit 'algemeen principe' hoef je het niet te doen.

Gister heb ik met mijn ex afgesproken voor de eerste keer nadat we uit elkaar zijn gegaan (1,5maand geleden). We hadden afgesproken om even van elkaar te horen hoe het nu gaat. Het was best leuk en we hebben elkaar even kunnen spreken onder het genot van wijntjes. Ik merkte wel dat het echt klaar was. Ik dacht dat het misschien raar zou zijn om hem weer te zien, maar nee, ik voelde het niet meer. Ik vond het leuk om hem te zien maar dat was het ook.

Aan de ene kant hadden we zoiets van: is dit raar? Dat we als exen nog gewoon goed contact proberen te houden en dat we het, ondanks de 'aparte' situatie, leuk met elkaar te kunnen hebben? Maar aan de andere kant, boeien. Volgensmij mogen we in onze handjes knijpen dat de situatie zo is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:55

Mijn vriend is zelfs nog meerdere keren uit geweest met zijn ex. Contact is ondertussen verwaterd maar als ze elkaar tegen komen dan kunnen ze rustig wat gaan drinken zonder wroeging. Het is maar waar jij jou goed bij voelt :)

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 15:30

Als je er beide ok bij voelt en er op vergelijkbare manier in staat is daar niks verkeerd mee en zelfs een beetje logisch. Niet alles wordt plots anders als je uit elkaar gaat. Blijft een persoon waar je ooit verliefd op was/graag had.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 16:14

Fair schreef:
Yonker, doen wat goed voelt! Ik heb op mijn insta de foto's er nog op staan; dat was toentertijd een gedeelte van mijn leven en dat 'verwijder' ik niet even. Maar als jij er last van hebt moet je het verwijderen. Maar vanuit 'algemeen principe' hoef je het niet te doen.

Gister heb ik met mijn ex afgesproken voor de eerste keer nadat we uit elkaar zijn gegaan (1,5maand geleden). We hadden afgesproken om even van elkaar te horen hoe het nu gaat. Het was best leuk en we hebben elkaar even kunnen spreken onder het genot van wijntjes. Ik merkte wel dat het echt klaar was. Ik dacht dat het misschien raar zou zijn om hem weer te zien, maar nee, ik voelde het niet meer. Ik vond het leuk om hem te zien maar dat was het ook.

Aan de ene kant hadden we zoiets van: is dit raar? Dat we als exen nog gewoon goed contact proberen te houden en dat we het, ondanks de 'aparte' situatie, leuk met elkaar te kunnen hebben? Maar aan de andere kant, boeien. Volgensmij mogen we in onze handjes knijpen dat de situatie zo is.

Wat fijn dat, dat zo goed is gegaan.
En als jullie er allebei geen gemengde gevoelens aan overhouden en op 1 lijn blijven zitten, dan is er toch niks mis mee? Er zijn geen regels over wat wel of niet kan in jullie situatie.
En zolang er geen nieuwe partners zijn die daar een probleem mee hebben, dan zijn jullie de enigen die er wat over te zeggen hebben.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 16:59

Jolien87 schreef:
BeFunny schreef:

Hij laat zich ook wel flink kennen ja.

Even voor de duidelijkheid: De vriendin die nu "tussen ons in" staat en haar man, zijn niet degenen voor wie het vrijgezellenfeest morgen is.
Zijn beste vriend gaat trouwen en krijgt hier, voor zover ik van weet, niks van mee. Hij is dus nog wel zijn getuige alleen zoals het nu lijkt, is hij morgen niet bij het vrijgezellenfeest.

Ooo dat had ik verkeerd begrepen idd. Las wel dat een ander stel ging trouwen en las het eigenlijk alsof hij niet naar de bruiloft zou willen! ik dacht lekkere vriend ben je dan ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 17:04

Ah zo, nee hij wil niet naar het vrijgezellenfeest.
Maar hij is net wel naar zijn ouders vertrokken, daar zou hij gaan slapen omdat het vrijgezellenfeest daar in de buurt is. Dus ik heb geen idee of het nu wel of niet gaat.
Het interesseert me eigenlijk ook niet zo maar ik zou het heel sneu voor zijn beste vriend vinden als hij niet ging.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 17:09

Jolien87 schreef:
Maar hij is net wel naar zijn ouders vertrokken, daar zou hij gaan slapen omdat het vrijgezellenfeest daar in de buurt is. Dus ik heb geen idee of het nu wel of niet gaat.
Het interesseert me eigenlijk ook niet zo maar ik zou het heel sneu voor zijn beste vriend vinden als hij niet ging.

Maar eerlijk gezegd is dat jou zaak natuurlijk niet. Ik snap wel dat je boos bent op hem. En dat je ook mee leeft met je vrienden. Maar zoals ik het lees is hij het niet waard om op wat voor manier dan ook mee bezig te zijn. Ik zou zeggen zoals mijn moeder dat altijd zei vroeger. Laat hem lekker in zijn eigen soppie gaar koken ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 17:22

Jolien, wat een verwende kleuter is die ex van je. zal nog even duren misschien maar je mag echt blij zijn dat je van hem af bent. Moet jij ook naar de bruiloft?? Ultieme wraak, neem een stoere hunk mee als gezelschap, desnoods een collega die wel even voor vriendje wil spelen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 17:26

BeFunny schreef:
Jolien87 schreef:

Maar eerlijk gezegd is dat jou zaak natuurlijk niet. Ik snap wel dat je boos bent op hem. En dat je ook mee leeft met je vrienden. Maar zoals ik het lees is hij het niet waard om op wat voor manier dan ook mee bezig te zijn. Ik zou zeggen zoals mijn moeder dat altijd zei vroeger. Laat hem lekker in zijn eigen soppie gaar koken ;)

Helemaal met je eens hoor. Zoals ik al zei: het interesseert me niet.
Maar ik zou het wel erg schofterig vinden en deze vriendengroep zijn de enige vrienden die hij heeft dus als hij die niet te vriend kan houden dan staat hij er straks alleen voor. Wederom: niet mijn probleem. Maar ik geloof niet dat hij helemaal doorheeft hoe hij zich nu gedraagt.
Echt boos ben ik nieteens op hem, ik sta vooral te kijken van zijn gedrag en hoe hij nu met een aantal vrienden omgaat.

bigone, ik besef me ook dat dit vooral heel veel over hem zegt. Ik was al vrij snel over mijn gebroken hart heen, dat heeft hij me vrij makkelijk gemaakt.
Ik was oorspronkelijk ook voor de middag uitgenodigd samen met mijn ex omdat hij dus getuige is maar ik ga nu alleen 's avonds naar het trouwfeest.
Ik heb het overwogen haha, maar ik verlaag me liever niet tot zijn niveau en houd het graag netjes.
Gelukkig komt de hele vriendengroep en mag ik met vrienden mee rijden dus ik hoef me niet alleen te voelen.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 21:26

Jolien87 schreef:
Fair schreef:

Wat fijn dat, dat zo goed is gegaan.
En als jullie er allebei geen gemengde gevoelens aan overhouden en op 1 lijn blijven zitten, dan is er toch niks mis mee? Er zijn geen regels over wat wel of niet kan in jullie situatie.
En zolang er geen nieuwe partners zijn die daar een probleem mee hebben, dan zijn jullie de enigen die er wat over te zeggen hebben.

Ach ja, zo is het inderdaad.

Moet even spuwen hoor. Ik voel me echt poep de laatste 2 weken. Ik probeer al zo lang enorm rationeel en goed nadenkend te blijven maar het lukt me momenteel even niet. Ik voel me alleen op de wereld, ik voel me poedersuiker en ik wil hulp. :( Ik kan het eigenlijk niet eens onder woorden brengen :n