Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BeFunny schreef:@Jolien. Ik heb alleen een paar stukjes van jou gelezen. Verder ook iedereen sterkte.
Maar Jolien jou "Ex" klinkt als een eikel. Ik zou niet eens meer praten met hem en kijken voor de vriendin naar een andere getuige. Want dit is sfeerbepalend voor de bruiloft en dat plezier zou ik hem niet gunnen. En voor de vrienden is het wel de mooiste dag van hun leven. Wil je niet. Prima joh voor jou 10 anderenzo zou ik dat zeggen!
Yonker schreef:Hoe gaat het thuis nu Jolien???
Hier al even geen contact meer met ex en ook geen behoefte meer aan merk ikHeb hier en daar wat afleiding, vind het wel irritant om dingen te lezen op facebook maar goed ook daar moet ik doorheen. Of ik moet hem eraf gooien. Zit er wel aan te denken of ik alle foto's moet verwijderen of niet.... hmmhmm aan de ene kant denk ik van niet en aan de andere kant wel...
Fair schreef:Yonker, doen wat goed voelt! Ik heb op mijn insta de foto's er nog op staan; dat was toentertijd een gedeelte van mijn leven en dat 'verwijder' ik niet even. Maar als jij er last van hebt moet je het verwijderen. Maar vanuit 'algemeen principe' hoef je het niet te doen.
Gister heb ik met mijn ex afgesproken voor de eerste keer nadat we uit elkaar zijn gegaan (1,5maand geleden). We hadden afgesproken om even van elkaar te horen hoe het nu gaat. Het was best leuk en we hebben elkaar even kunnen spreken onder het genot van wijntjes. Ik merkte wel dat het echt klaar was. Ik dacht dat het misschien raar zou zijn om hem weer te zien, maar nee, ik voelde het niet meer. Ik vond het leuk om hem te zien maar dat was het ook.
Aan de ene kant hadden we zoiets van: is dit raar? Dat we als exen nog gewoon goed contact proberen te houden en dat we het, ondanks de 'aparte' situatie, leuk met elkaar te kunnen hebben? Maar aan de andere kant, boeien. Volgensmij mogen we in onze handjes knijpen dat de situatie zo is.
Jolien87 schreef:BeFunny schreef:@Jolien. Ik heb alleen een paar stukjes van jou gelezen. Verder ook iedereen sterkte.
Maar Jolien jou "Ex" klinkt als een eikel. Ik zou niet eens meer praten met hem en kijken voor de vriendin naar een andere getuige. Want dit is sfeerbepalend voor de bruiloft en dat plezier zou ik hem niet gunnen. En voor de vrienden is het wel de mooiste dag van hun leven. Wil je niet. Prima joh voor jou 10 anderenzo zou ik dat zeggen!
Hij laat zich ook wel flink kennen ja.
Even voor de duidelijkheid: De vriendin die nu "tussen ons in" staat en haar man, zijn niet degenen voor wie het vrijgezellenfeest morgen is.
Zijn beste vriend gaat trouwen en krijgt hier, voor zover ik van weet, niks van mee. Hij is dus nog wel zijn getuige alleen zoals het nu lijkt, is hij morgen niet bij het vrijgezellenfeest.
Jolien87 schreef:Ah zo, nee hij wil niet naar het vrijgezellenfeest.
Maar hij is net wel naar zijn ouders vertrokken, daar zou hij gaan slapen omdat het vrijgezellenfeest daar in de buurt is. Dus ik heb geen idee of het nu wel of niet gaat.
Het interesseert me eigenlijk ook niet zo maar ik zou het heel sneu voor zijn beste vriend vinden als hij niet ging.
BeFunny schreef:Jolien87 schreef:Ah zo, nee hij wil niet naar het vrijgezellenfeest.
Maar hij is net wel naar zijn ouders vertrokken, daar zou hij gaan slapen omdat het vrijgezellenfeest daar in de buurt is. Dus ik heb geen idee of het nu wel of niet gaat.
Het interesseert me eigenlijk ook niet zo maar ik zou het heel sneu voor zijn beste vriend vinden als hij niet ging.
Maar eerlijk gezegd is dat jou zaak natuurlijk niet. Ik snap wel dat je boos bent op hem. En dat je ook mee leeft met je vrienden. Maar zoals ik het lees is hij het niet waard om op wat voor manier dan ook mee bezig te zijn. Ik zou zeggen zoals mijn moeder dat altijd zei vroeger. Laat hem lekker in zijn eigen soppie gaar koken
Jolien87 schreef:Fair schreef:Yonker, doen wat goed voelt! Ik heb op mijn insta de foto's er nog op staan; dat was toentertijd een gedeelte van mijn leven en dat 'verwijder' ik niet even. Maar als jij er last van hebt moet je het verwijderen. Maar vanuit 'algemeen principe' hoef je het niet te doen.
Gister heb ik met mijn ex afgesproken voor de eerste keer nadat we uit elkaar zijn gegaan (1,5maand geleden). We hadden afgesproken om even van elkaar te horen hoe het nu gaat. Het was best leuk en we hebben elkaar even kunnen spreken onder het genot van wijntjes. Ik merkte wel dat het echt klaar was. Ik dacht dat het misschien raar zou zijn om hem weer te zien, maar nee, ik voelde het niet meer. Ik vond het leuk om hem te zien maar dat was het ook.
Aan de ene kant hadden we zoiets van: is dit raar? Dat we als exen nog gewoon goed contact proberen te houden en dat we het, ondanks de 'aparte' situatie, leuk met elkaar te kunnen hebben? Maar aan de andere kant, boeien. Volgensmij mogen we in onze handjes knijpen dat de situatie zo is.
Wat fijn dat, dat zo goed is gegaan.
En als jullie er allebei geen gemengde gevoelens aan overhouden en op 1 lijn blijven zitten, dan is er toch niks mis mee? Er zijn geen regels over wat wel of niet kan in jullie situatie.
En zolang er geen nieuwe partners zijn die daar een probleem mee hebben, dan zijn jullie de enigen die er wat over te zeggen hebben.