Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:17

Heeey! Ik meld me hier ook, want ik heb een topic hierover aangemaakt, maar was helemaal vergeten dat deze er was en werd doorverwezen :P

Vandaag lekker bij de h&m inkopen gedaan, wie heeft daar toevallig de groene pantallon met een printje gespot? it's mine! :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 20:16

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 20:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 20:37

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 20:37

Ik vind de tweede ook het leukst!

Ik heb ook nog wat op asos besteld!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig is de glamourday bijna voorbij :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 20:43

Oh god, wie kan me helpen? :+ Ik snap het bestellen bij Asos niet...
Waar kan ik nou de kortingscode invullen? En het snelle verzenden kiezen?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:13

Aha. Als laatste stap in het proces. Nouja, heb de tweede bikini besteld. Ik was te karig om voor de express verzending te betalen, dus hij komt nét aan op tijd volgens de verzendinformatie :P Ik vlieg namelijk maandag middag, en hij moet uiterlijk vrijdag geleverd worden...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:23

Ik kom even binnen vallen.

Ik heb twee weken terug een bordauxrode high-waisted jeans bij de H&M gepast. Toen vond ik 'm niet helemaal mooi zitten en heb ik 't niet gedaan, mede wegens dat ik het geld eigenlijk even niet kon missen. Week daarna dezelfde jeans maar dan in het grijs alsnog meegenomen in maat 38 (draag normaal 36 maar dat soort jeans zitten altijd wat smal). Nu bleef die bordauxrode in m'n hoofd, dus ben ik terug gegaan ervoor maar was 'ie helemaal uitverkocht. Utrecht alle filialen gehad, Amsterdam gezocht, zonder resultaat. Uiteindelijk via internet kunnen bestellen, exact dezelfde model maar dan dus de bordauxrode, ook maat 38.

Krijg ik 'm gister binnen, krijg ik 'm niet eens aan! Veel te klein, matentabel klopt niet. Maar nu is 'ie dus ook online uitverkocht in alle maten boven de 36 ...... Mocht iemand hem tegen komen in maat 40 zou diegene hem misschien mee willen nemen? Ik wil 'm echt heel erg graag hebben maar kan 'm op deze manier nergens meer krijgen :(

http://www.hm.com/nl/product/96262?arti ... le=96262-G

Gaat om die jeans, er moet wel echt 'superstretch high waisted' op staan want ze hebben momenteel verschillende soorten high-waisted en bordaux rode jeans .... Meh :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:28

Haha dat is het grote drama met de superstretch high waisted _O- Het ligt aan het materiaal of hij valt zoals hij in de matentabel staat. Ik kreeg de grijze met gemak aan, maar toen ik de zwarte probeerde aan te trekken leek het alsof ik ineens 200 kilo zwaarder was.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:30

Gister een maat S bruinachtige broek geprobeerd, kreeg 'm niet aan hoewel ik normaal XS kan hebben wazzup met alle maten _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:46

Emmaa_ schreef:
Haha dat is het grote drama met de superstretch high waisted _O- Het ligt aan het materiaal of hij valt zoals hij in de matentabel staat. Ik kreeg de grijze met gemak aan, maar toen ik de zwarte probeerde aan te trekken leek het alsof ik ineens 200 kilo zwaarder was.

Ik ben boos :') Ik wil m'n bordaux rode :')

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:48

Courses schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik ben boos :') Ik wil m'n bordaux rode :')

Ik ben boos op mezelf want ik wil 2 van die heerlijke h&m vesten maar mijn geld wil niet :')
Maar idd, erg raar. Stuur je 'm terug?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:52

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:53

Emmaa_ schreef:
Ik heb dit vest gekocht van de H&M paar weken geleden:
http://www.hm.com/nl/product/34413?arti ... le=34413-B

Leef er echt in nu := Zo'n fijn ding <3 Heerlijk warm en niet kriebelig

Mooi ding!

Heeft iemand van die vesten gezien, rood en wit en zwart, en ook eentje blauwwit? Kunnen niet dicht, hebben scandinavische of mexicaanse print? ik heb de mexicaanse *\o/*

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:57

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:35

Leuke dingen komen weer voorbij!

Ik heb gisteren mijn kledingkast flínk uitgemest. Echt heel veel weggedaan.
Nu heb ik overzicht en zie ik wat ik mis :'). Dus gelijk wat goede basics erbij besteld (tot zover het consuminderen, ahum) en ik wil nu gaan nadenken over het kleurenpalet. Want ik heb heel veel dingen met streepjes, veel zwart, donkerblauw en grijs en als enige kleur wat roze en turquoise shirtjes. Maar dat vind ik voor de herfst ook geen leuke kleuren! Maar om nou alleen in zwart, grijs en donkerblauw te gaan lopen is ook wel weer erg somber. Op de site van H&M zie ik niet zo gauw kleuren die me aanspreken of waarvan ik denk dat het wel staat bij blauwe ogen en blond/rossig haar... Pasteltinten en okergeel staan me sowieso niet. Blijven er natuurlijk genoeg kleuren over maar ik weet het echt niet :7. Kom maar door met tips! :D.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:37

Legergroen en bordeauxrood? Donkergrijs zou ook kunnen denk ik!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:40

Hi meiden, is hier nog plaats om mee te komen kletsen :) ?

Dat ik dit topic nog niet eerder heb ontdekt verbaast me.

Heb helaas geen maatje 36 maar voor mij des te meer (leuke) uitdaging om fashion voor mij draagbaar te maken.

Lijkt me leuk om hier tips te kunnen krijgen :)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:43

Oyeru schreef:
Hi meiden, is hier nog plaats om mee te komen kletsen :) ?

Dat ik dit topic nog niet eerder heb ontdekt verbaast me.

Heb helaas geen maatje 36 maar voor mij des te meer (leuke) uitdaging om fashion voor mij draagbaar te maken.

Lijkt me leuk om hier tips te kunnen krijgen :)

Ik ben ook zomaar aangeschoven, niet dat hier echt veel gekletst word maar ik wil je hier wel verwelkomen hoor, háái! :wave:
Ga naar de H&M en leef je uit, dat is echt het beste wat je kan doen *\%/*

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:52

Mijn bordauxrode broek is gevind :D Yessss

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:04

Leger groen, petrol en bordeaux rood worden echt mijn kleuren deze herfst/winter! De donkere kleuren zoals grijs zwart wit heb ik genoeg, nu wat leuke jasjes zien te scoren. Maaarr, volgende maand. :$ _O-

Welkom oyeru, en fijn courses! Ze zijn super moeilijk te vinden, en ik vind dat jeans bij de H&M vreselijk verschillen kwa maat.. Heel jammer!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:09

BORDEAUX ROOOD :~ *\%/*

Ik ben vaak ook heel basic hoor, maar heb nu toch lekker wat patroontjes gescoord!
Helaas is dat wel zo ik neem altijd van dingen een XS en een S mee omdat je het nooit weet, en stel die zijn me te klein dan zijn de maten slecht geregeld, maar pak ik gewoon een maatje groter er bij!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:14

Bordeaux rood is inderdaad erg mooi!! Helaas moet ik momenteel even zuinig doen met met geld haha.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:18

Mijn kast is super basic. Veel streepjes, fijne broeken, mooie truien, mooie shirts.. Investeer ook wel in goede kleding. Maar een broek die perfect zit bij de Zara voor 25 euro laat ik niet liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:30

gefeliciteerd met de broek :D