Zit nog te dubben....regendeken op of niet? Het zijn ijslanders en ze staan op gras nu....dus in principe zouden ze zichzelf warm moeten kunnen houden...maar als het zo spookt, kan ik er ook wel weer wakker van liggen.
Anoniem
Geplaatst: 26-08-15 17:16
dems75 schreef:
Zit nog te dubben....regendeken op of niet? Het zijn ijslanders en ze staan op gras nu....dus in principe zouden ze zichzelf warm moeten kunnen houden...maar als het zo spookt, kan ik er ook wel weer wakker van liggen.
Mijn mietjes paard is ook gewoon bloot hoor. Gaat ze wel overleven dat buienlijntje. Hier is het nu wel al mooi, net een hoop undulatus, mooi Ik ga straks weer wat meer richting de kust, kijken of ik wat kan mee spieken tijdens het etentje!
Mer1980
Geplaatst: 26-08-15 17:41
Mijn man is net klaar met varen, ben benieuwd wat de avond ons gaat brengen
Thanks Jolien, ik leer altijd zoveel van je uitleg
Anoniem
Geplaatst: 26-08-15 17:42
Zijn er nog sites die we kunnen volgen Joolien? Hier buienradar en lightningmaps alleen als bekende sites
Anoniem
Geplaatst: 26-08-15 17:43
Zijn er nog sites die we kunnen volgen Joolien? Hier buienradar en lightningmaps alleen als bekende sites
Ik vind onweer online altijd interessant om te volgen.
Kinke
Geplaatst: 26-08-15 17:45
gohya schreef:
Miss. mensen die hun Kliko buiten zetten? dat lijkt n.l. ook heel erg veel op gerommel van Onweer.
Ik heb goede oren, maar zo goed Was toch echt onweer gerommel hoor, het werd ook donker in de verte. Verder niks gebeurd hier, het is ook weer opgeklaard.