lrtj_ schreef:Jezus haha ik kan ehct niet typen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En nu wil ik al jaaaaren een 2e (grote) tattoo, maar moet nog ff het geschikte moment afwachten.
vind ik leuk! Polivy schreef:Nou, ik heb een ontwerpwedstrijd uitgezet voor een nieuw logo. Al twee inzendingen. Benieuwd wat de rest brengt. Heb 'm vier weken uitgezet. Wil er liever de tijd voor nemen met goede ontwerpen dan kort en snel een misschien iets resultaat.
!
!
Ik wil nu wel erg graag een tweede, de zin uit mijn onderschrift. Komt uit mijn favoriete gedicht. Maar over die horrorverhalen: daarom ben ik een grote advocaat van goede shops en goed onderzoek doen naar welke artist je wil. Niet zomaar de eerste de beste nemen omdat hij goedkoop is en er "wel goed" uitziet, altijd even vragen aan iemand met kennis van zaken of het ook écht goed is. Wat er voor een leek oké uitziet is daarom niet kwalitatief goed. Als je kiest voor een goede shop, die zich strikt aan de hygiëneregels houden, netjes tattooëren en niet te diep zetten, en je goede naverzorging aanbevelen, dan loop je aanzienlijk minder kans op een horrorverhaal.