Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Nee, dat mogen ze natuurlijk niet! En zullen ze ook zeker niet telefonisch doorgeven! Dan kan ik doen alsof ik jou ben en je bank bellen. Als ik het rekeningnummer maar weet kan ik je saldo opvragen en bij- en afschrijvingen. Daar gaat je privacy!![]()
Bij de rabo kun je inderdaad alleen met random reader en je pas inloggen. Als het dringend is, kun je met je id naar de bank gaan. Want vanuit DL een 0900 nummer bellen gaat niet. Of vanaf je werk, dat is in NL natuurlijk. Maar volgens mij moet je daarvoor aangemeld zijn en een pin aanmaken etc. dus dat kan ook niet nu gelijk.
Allemaal redenen dat ik de Rabobank na 30 jaar trouwe klant geweest te zijn en je nu zo te laten verneuken, gedag te zeggen. (maar niet de grootste reden hoor, dat was het vele geld dat ik wél moest betalen, voor diensten waar ik géén gebruik van kon maken (o.a. credit card, reisverzekering) in het buitenland omdat het nou eenmaal in een pakket zit)
Klaaswoeba schreef:Ik heb weer iets aparts. Heb een mooi hoofdstel op Marktplaats, nieuwprijs 50 euro, hele goede kwaliteit leer en een aparte kleur (donker rood, nooit eerder gezien). Had iemand 20 euro op geboden, maar dat vind ik echt te weinig want het is nog helemaal nieuw (met kaartjes) omdat het mijn pony niet paste en had het ergens in ver weg gekocht dus kon het niet terug brengen. Tegenbod gedaan van 30 inclusief, mailt ze terug van ja daar kan ik in de ruitersportzaak ook voor slagen. Oke, prima dat zal maar dan heb je mindere kwaliteit en waarschijnlijk gewoon zwart of bruin. Gestuurd van nou vooruit, laatste bod is 27 euro inclusief (dan houd ik dus net 21 euro over). Zegt ze, nou ik bied 25 inclusief en meer doe ik niet. Maar dat is dan toch nog minder als dat ze geboden heeft lijkt me. Dat schiet dan toch voor geen meter op?
Of is het gebruikelijker inclusief verzendkosten te bieden? (er staat wel bij bieden ex. verzendkosten, dus dat lijkt me dan toch duidelijk?).
Klaaswoeba schreef:Ik heb weer iets aparts. Heb een mooi hoofdstel op Marktplaats, nieuwprijs 50 euro, hele goede kwaliteit leer en een aparte kleur (donker rood, nooit eerder gezien). Had iemand 20 euro op geboden, maar dat vind ik echt te weinig want het is nog helemaal nieuw (met kaartjes) omdat het mijn pony niet paste en had het ergens in ver weg gekocht dus kon het niet terug brengen. Tegenbod gedaan van 30 inclusief, mailt ze terug van ja daar kan ik in de ruitersportzaak ook voor slagen. Oke, prima dat zal maar dan heb je mindere kwaliteit en waarschijnlijk gewoon zwart of bruin. Gestuurd van nou vooruit, laatste bod is 27 euro inclusief (dan houd ik dus net 21 euro over). Zegt ze, nou ik bied 25 inclusief en meer doe ik niet. Maar dat is dan toch nog minder als dat ze geboden heeft lijkt me. Dat schiet dan toch voor geen meter op?
Of is het gebruikelijker inclusief verzendkosten te bieden? (er staat wel bij bieden ex. verzendkosten, dus dat lijkt me dan toch duidelijk?).