[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:18

Mooie jas inderdaad!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:50

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 10:48

Ik heb nog steeds dezelfde jas als vorig jaar. Er zitten wel paar vlekken op, maar jammer dan. Hij kostte een vermogen, is erg mooi en hij is ontzettend warm. Daarnaast heb ik ook nog een andere winterjas van 2 winters terug. Hoewel ik wel weer mooie jassen heb gezien, ik probeer het gewoon hier bij te houden.
Ik zoek er alleen nog een leuke sjaal en muts bij. De jas is camel en ik kom zelf niet verder dan wit en zwart. Hebben jullie nog een ideetje? :)
*Edit: deze jas: http://www.mangooutlet.com/NL/p0/outlet ... 1198902578 maar dan in beige kennelijk, ook al vind ik het meer camel, haha *

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:07

Davinia_ schreef:
Ik heb nog steeds dezelfde jas als vorig jaar. Er zitten wel paar vlekken op, maar jammer dan. Hij kostte een vermogen, is erg mooi en hij is ontzettend warm. Daarnaast heb ik ook nog een andere winterjas van 2 winters terug. Hoewel ik wel weer mooie jassen heb gezien, ik probeer het gewoon hier bij te houden.
Ik zoek er alleen nog een leuke sjaal en muts bij. De jas is camel en ik kom zelf niet verder dan wit en zwart. Hebben jullie nog een ideetje? :)
*Edit: deze jas: http://www.mangooutlet.com/NL/p0/outlet ... 1198902578 maar dan in beige kennelijk, ook al vind ik het meer camel, haha *

Die jas heb ik ook nog van vorig jaar in het zwart haha! Had jij ook dat er allemaal veertjes uitkwamen? Had hem eigenlijk terug moeten sturen, maar was al vrij laat met kopen dus dan had ik geen jas.. dom.
Deze wordt het waarschijnlijk voor deze winter: http://www.zara.com/nl/nl/dames/mantels ... 24409.html
Vind een lange wel heel fijn maar voor nu nog te warm.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:22

Mooie winterjassen!

Ik heb mijn parka jas binnen, die van loavies.
Weer nog niet zeker of ik hem houd, vind hem erg mooi, maar voelt zo lang haha.
Ben ook korte winterjassen gewend :p

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:40

_mexx_lady_ schreef:
xConnie schreef:
Hoera, ik heb ook eindelijk een jas gevonden: http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/produ ... s/108215/1
Lekker warm :D

Is hij echt lekker warm? Ik zag hem hangen in de C&A en vond hem wel leuk maar niet zo heel dik.
Hij is echt lekker dik, ik was zelfs aan het twijfelen of ie niet te dik was. Ook op de brommer is ie nog warm, zolang je er maar iets onder aan hebt haha. Als je hals of armen bloot zijn voel je het wel een beetje, maar niet storend.
De beschrijving op de site klopt niet trouwens, de capuchon kan er niet af, de bontkraag wel. Ook zitten er geen trekkoordjes onder aan de mouwen. Verder staat er nog iets over klittenband, maar die heb ik ook niet gevonden :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:34

Leuke jassen komen er voorbij, ik heb nog een fijne dikke winterjas van vorig jaar van de Zara dus die mag mooi nog een jaartje mee.

Hebben er mensen ervaring met dit jurkje van Nelly? Op het model staat hij erg kort, maargoed zij is 1.79 lang met XS. Ik zou een XXS of XS moeten hebben, maar ben bang dat hij ook bij mij erg kort valt (ben 1.68), wat ook lijkt vanuit de recensies.
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 714448-14/

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:37

Geen idee, sorry. Ik vind Nelly echt een verschrikkelijke site -O-

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:38

Ik haal er wel altijd leuke jurkjes vandaan :) , maar ik heb, bedenk ik me nu, al eens eerder van Club L een jurkje gehad wat in XS ook al erg kort viel bij mij. Als dan een vriendin van zo'n 1.58 ze aan heeft staat de lengte perfect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 18:54

Ik vind hem op het model érnstig kort := Echt meer in de trant van, daar kan je eigenlijk niet mee naar buiten kort. Als je dat dan vergelijkt met jouw lengte zou het echt nét nét zijn. Of hij is nét lang genoeg, of hij is gewoon net te kort. Zou de gok niet wagen als ik jou was.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 19:58

Ik vond er ook het topje van, heb die nu besteld, doe ik er zelf een rokje (en afwisselen kan dan met een broek) onder :)

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:00

http://www.monki.com/Content/ProductCon ... 04_0_3.jpg

Touwtjes alleen iets meer aantrekken rond mijn middel dan dit model
[/quote]

Emma, is dit echt een winter-winterjas? Ik ben namelijk zo een koukleum!! Vind de jas onwijs gaaf en goed betaalbaar :j Ik hou wel van dat soort kleurtjes, heb ook een mosterdkleurige jas van de WE <3
Vraagje welke maat heb jij gekocht? (je had hem later gekocht toch? :P) Volgens mij hebben wij een beetje dezelfde bouw, lang en niet dik.. Ik heb wel lange armen! De jassen van Zara enzo zijn altijd veelste kort bij m'n armen -O-[/quote]
Hij is zoooooo lekker warm haha. Ik heb hem nu zelfs nog niet aan omdat hij gewoon echt te heet is. Ben er heel blij mee :j Ik heb een M, terwijl ik 1.85 ben en ook niet echt de dunste. Nou maakt dat bij deze jas niet zo veel uit omdat hij zo wijd is dat zelfs als ik een S had genomen hij nog goed had gezeten. Je moet alleen wel op de mouwen letten, die zijn bij mij eigenlijk nét een cm te kort[/quote]

Heb je misschien een aan foto? Vind hem erg gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:04

Als je even op mijn blog kijkt (link in m'n onderschrift) draag ik hem op de bovenste post :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:05

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:35

Zo, ik kom even binnen vallen, aangezien ik op zoek ben naar modebewuste bokkers :+

Ik heb laatst dit jurkje gekocht en ik ben er helemaal weg van. Klein probleempje is echter dat de achterkant nogal bloot is (link), maar ik het wel graag nu wil kunnen dragen. Er moet dus een vest oid over, maar help, wat draag je in in hemelsnaam op? :P

Ik ben vreselijk slecht in combineren (en kom altijd met dingen die echt niet kunnen, haha), dus hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:40

Ik zou een wit, grijs of zwart vest doen (of juist een in de kleur van dat printje) of een jasje, zoiets.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:43

Zou de drukke print inderdaad onderbreken met een rustige kleur, wit,zwart,grijs jasje (blazer).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:57

Blazer boven een jurkje ben ik geen grote fan van. Ik zou een lekker groot gebreid vest kopen in een grijstint, zwarte panty en bruine/zwarte schoenen eronder en je bent klaar :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 10:32

Ik heb eventjes jullie tips nodig! :)
Ik heb dit jasje nog in de kast hangen van vorig jaar:
Afbeelding
Wat voor kleur topje zouden jullie eronder doen?

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:34

Zwart :)
Erg leuk jasje trouwens!
Ben ook nog op zoek ernaar maar heb geen om meer dan 30 euro uit te geven O:)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:36

Donkerblauw...

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:59

Donkerblauw lijkt mij idd wel leuk! :j Al is het gewoon een simpel donkerblauw shirt zonder print is al leuk. Zou niet een te druk shirt er onder doen!

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 11:07

donkerblauw inderdaad!

Emma hele toffe jas, was bang dat hij heel lang was maar dat is niet zo.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:00

Wit, donkerblauw of zwart :j

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:54

Of lichtblauw, mint, lichtroze kan ook nog wel...