Ooh ik ben gister tot zo'n stomme conclusie gekomen Sta ik met Stefan te praten, zeg ik zo; heeuj, jij hebt dezelfde achternaam als die voetballer van Utrecht, de Kogel Zegt Stefan; jaa, da's m'n broertje
Jeroen Verhoeven Ronald Graafland Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Eyong Enoh Miralem Sulejmani Christian Eriksen Siem de Jong André Ooijer Daley Blind Rasmus Lindgren Demy de Zeeuw Dario Cvitanich Aras Özbiliz Jody Lukoki Geoffrey Castillion
Ooh ik ben gister tot zo'n stomme conclusie gekomen Sta ik met Stefan te praten, zeg ik zo; heeuj, jij hebt dezelfde achternaam als die voetballer van Utrecht, de Kogel Zegt Stefan; jaa, da's m'n broertje
Ik trek dat aan geloof ik Ik heb al 'n keer best lang met Vito Wormgoor staan praten en toen zei ik; heej, jij lijkt best wel op die voetballer En hij; dat ben ik ook ja
Haha ik trek dat helemaal niet aan Ik probeer het wel eens, ik was vorig jaar met mijn moeder mee naar Frankrijk, en ik dacht hee jij zou wel eens een voetballer kunnen zijn maar ik ben zo iemand die er niets van zegt Ben Arjen Robben wel een keer tegengekomen
Ajax start met Cvitanich tegen ADO Uitgegeven: 20 maart 2011 11:44 Laatst gewijzigd: 20 maart 2011 11:44 AMSTERDAM - Ajax begint zondag aan de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag met Dario Cvitanich in de spits. Dat maakte trainer Frank de Boer bekend. Cvitanich krijgt in de voorhoede ondersteuning van Miralem Sulejmani en Aras Özbiliz, die de geschorste Lorenzo Ebecilio vervangt.
Siem de Jong zakt terug naar het middenveld, waar verder plaats is voor Eyong Enoh en Christian Eriksen.
Demy de Zeeuw zit op de reservebank, net als Daley Blind. Vurnon Anita krijgt de voorkeur op de linksbackpositie.
Jammer, kan ik niet naar Blind kijken
Ajax begint om 12:30 uur de pittige uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. Trainer Frank de Boer heeft enkele wijzigingen doorgevoerd in zijn elftal. Lees hier de opstellingen van beide teams en vanaf de aftrap de hoogtepunten van de wedstrijd. Scheidsrechter: B. Kuipers
Aah bah Enoh Ik ben benieuwd naar Castillion. Waar hoort hij? Middenveld? Die Ozbiliz vind ik trouwens tegen Spartak Moskou, en laatst in de eredivie, wel leuk spelen.
Nee, spits dacht ik Eredivisie live liet net de opstelling zien, Mickey is linksbuiten en Özbiliz rechtsbuiten, is ook beter zo
LYSANNO
Geplaatst: 20-03-11 13:07
Naomi_Jortje schreef:
Ik trek dat aan geloof ik Ik heb al 'n keer best lang met Vito Wormgoor staan praten en toen zei ik; heej, jij lijkt best wel op die voetballer En hij; dat ben ik ook ja
Dat klinkt dan ook zo droog: ''ja dat ben ik ook.''
LYSANNO
Geplaatst: 20-03-11 13:08
Naomi_Jortje schreef:
Nee, spits dacht ik Eredivisie live liet net de opstelling zien, Mickey is linksbuiten en Özbiliz rechtsbuiten, is ook beter zo