Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roihi schreef:ergernis bij mij is dat mijn werkgever het thuiswerken drastisch wil inkorten naar nog maar 1 dag thuiswerken
DuoPenotti schreef:Staat er iets van in het contract? Hoeveel dagen dat je er moet zijn?
Misschien kun je daar nog wat mee.
Maar eigenlijk was het toch vanaf het begin een tijdelijke maatregel?
behalve dan als het expliciet benoemd werd als dit bevalt goed, we houden het zo.
Foaly schreef:DuoPenotti schreef:Staat er iets van in het contract? Hoeveel dagen dat je er moet zijn?
behalve dan als het expliciet benoemd werd als dit bevalt goed, we houden het zo.
Maar dan moet je mensen geen toestemming geven om verder weg te verhuizen. Dan geef je de indruk dat het thuiswerken erin blijft, niet dat het op termijn wordt teruggedraaid.
Ik vind het in elk geval een mooi staaltje 'hoe kom ik van mijn werknemers af'
DuoPenotti schreef:Maar weten werkgevers dat altijd dan wie van het personeel verhuisd en waarheen, anders dan dat het correspondentieadres anders is?
Nu heb ik met mijn werkgevers nooit hoeven te overleggen als ik ging verhuizen.
Nu heb ik nooit werk gehad dat vanaf huis kon, maar al ging ik aan de andere kant van het land wonen, als ik er maar was wanneer ik ingeroosterd was.
Dus in deze, weet een werkgever vooraf er van, zoniet kan die ook niet aangeven van, jij wilt gaan verhuizen, maar weet wel, dit is tijdelijk.
Roihi schreef:Er zijn zelfs collega's die met toestemming destijds naar een andere provincie zijn verhuisd en nu het ook maar moeten regelen of vertrekken.
DuoPenotti schreef:Staat er iets van in het contract? Hoeveel dagen dat je er moet zijn?