Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:Ik wilde vandaag gaan tanken bij een onbemand tankstation. Pasje erin, pincode ingevoerd en tankpistool in de tank gedaan, knijp erin, er gebeurt niks. Ik denk nog huh, heb ik wel de goede pomp gepakt of verkeerde benzine gepakt. Nee dat klopte toch allemaal. Andere vrouw had precies hetzelfde en die was al bij meerdere pompen aan het proberen, kwam gewoon niks uit. Nog nooit meegemaakt. Toen maar naar een andere pomp gereden, die deed het wel.
lenaa_tje schreef:fjordjes schreef:Ik wilde vandaag gaan tanken bij een onbemand tankstation. Pasje erin, pincode ingevoerd en tankpistool in de tank gedaan, knijp erin, er gebeurt niks. Ik denk nog huh, heb ik wel de goede pomp gepakt of verkeerde benzine gepakt. Nee dat klopte toch allemaal. Andere vrouw had precies hetzelfde en die was al bij meerdere pompen aan het proberen, kwam gewoon niks uit. Nog nooit meegemaakt. Toen maar naar een andere pomp gereden, die deed het wel.
Makro? Dat is echt wekelijks hier. Wel gedeelde ergernis trouwens.
tones schreef:Er rolde hier zojuist een pinda onder de bank.
2 honden in opperste staat van paraatheid, alsof die ene pinda het enige overlevingsmiddel is.
De ene zijn poot de dik, de ander haar poot te kort.
Heb het even aangezien, mijn hand onder de bank gestopt, en deed net alsof ik m had en zelf op at.
Nu slapen ze tenminste weer.
tones schreef:Er rolde hier zojuist een pinda onder de bank.
2 honden in opperste staat van paraatheid, alsof die ene pinda het enige overlevingsmiddel is.
De ene zijn poot de dik, de ander haar poot te kort.
Heb het even aangezien, mijn hand onder de bank gestopt, en deed net alsof ik m had en zelf op at.
Nu slapen ze tenminste weer.
Alja schreef:daantjuhhh schreef:Dat ik vrijdag weer afscheid moet nemen van mijn logeer labrador.![]()
Hij is zo leuk en lief.
Ik heb nog wel twee logeer Berner sennen Kruisings voor je, zijn ook lief
Polarize schreef:We hebben vandaag condoleance en het wordt zo heet...we doen 2x een half uur omdat het anders gewoon echt niet te doen is. Ik wou een net zwart shirt aan doen, maar toen zei mijn moeder dat ik ook een band shirt mocht doen omdat beppe dat altijd zo leuk vond. "Maar niet Green Day. En ook niet die band. En ook die niet." Ja dat waren al mijn band shirts wel zo'n beetje
Cayenne schreef:- aan onze auto die zichzelf continu ontgrendeld en de achterklep omhoog doet
Dit is nou al de derde keer dat de overburen ons komen vertellen dat de klep omhoog staat![]()
Kennen jullie de film "Christine" over de moordende auto? Ik krijg er een beetje hetzelfde gevoel bij en vrees nu voor ons leven