Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 19:12

Deze tennisverslaggever die steeds in de microfoon zit te ademen _O-

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 19:26

Nog maar eens last op het werk, met chauffeurs met een kort lontje. En altijd personeel van dezelfde chauffeursbaas, die geen haar beter is. Die baas had me vorige week nog gezegd dat ik hem moest aanspreken als er iets niet goed was met zijn chauffeurs, dus braafjes zijn advies opgevolgd. Eentje was niet in orde met zijn werkkledij (een normale short is OK, maar niet van die flutstofjes die meer weg hebben van een zwembroek of pyama), dus de baas aangesproken. Hij ging naar zijn chauffeur. Komt die chauffeur 5 minuten later naar mij, om me een uitbrander te geven omdat hij die short niet aan mocht.

En zaterdag had zijn collega al bijna gevochten met de security omdat hij zijn veiligheidsschoenen niet aan had in depot. De security had me zelfs al gewaarschuwd dat ik bij de toegangscontrole niet te dicht mocht gaan zodat hij niet agressief zou worden. Haha, is al de eerste keer niet meer dat de security banger is dan ik. Als ze zich zo gedragen tegen de klanten, hoop ik dat die kerels binnen de kortste keren op straat staan omdat ze teveel klachten krijgen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 19:40

Auto in de noodloop en laten takelen -O-

Is alweer het zoveelste defect, echt opgelicht door de verkoper. Morgen maar weer belletje naar de rechtsbijstand voor de garantie, heb dus weer een nieuwe factuur die toegevoegd kan worden aan het dossier.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 21:21

Ik wilde vandaag gaan tanken bij een onbemand tankstation. Pasje erin, pincode ingevoerd en tankpistool in de tank gedaan, knijp erin, er gebeurt niks. Ik denk nog huh, heb ik wel de goede pomp gepakt of verkeerde benzine gepakt. Nee dat klopte toch allemaal. Andere vrouw had precies hetzelfde en die was al bij meerdere pompen aan het proberen, kwam gewoon niks uit. Nog nooit meegemaakt. Toen maar naar een andere pomp gereden, die deed het wel.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 21:52

fjordjes schreef:
Ik wilde vandaag gaan tanken bij een onbemand tankstation. Pasje erin, pincode ingevoerd en tankpistool in de tank gedaan, knijp erin, er gebeurt niks. Ik denk nog huh, heb ik wel de goede pomp gepakt of verkeerde benzine gepakt. Nee dat klopte toch allemaal. Andere vrouw had precies hetzelfde en die was al bij meerdere pompen aan het proberen, kwam gewoon niks uit. Nog nooit meegemaakt. Toen maar naar een andere pomp gereden, die deed het wel.

Makro? Dat is echt wekelijks hier. Wel gedeelde ergernis trouwens.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 22:05

Ik probeer naar de OS te kijken op Eurosport maar het is echt om de 2a3 minuten reclame echt bloed irritant

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 22:10

Froukje_J schreef:
Ik probeer naar de OS te kijken op Eurosport maar het is echt om de 2a3 minuten reclame echt bloed irritant

Ga kijken op HBO Max *\o/*.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 22:46

lenaa_tje schreef:
fjordjes schreef:

Makro? Dat is echt wekelijks hier. Wel gedeelde ergernis trouwens.

Nee Tamoil

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 23:00

Er rolde hier zojuist een pinda onder de bank.
2 honden in opperste staat van paraatheid, alsof die ene pinda het enige overlevingsmiddel is.
De ene zijn poot de dik, de ander haar poot te kort.
Heb het even aangezien, mijn hand onder de bank gestopt, en deed net alsof ik m had en zelf op at.
Nu slapen ze tenminste weer.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 23:40

tones schreef:
2 honden in opperste staat van paraatheid, alsof die ene pinda het enige overlevingsmiddel is.
Heb het even aangezien, mijn hand onder de bank gestopt, en deed net alsof ik m had en zelf op at.

_O- :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 23:49

@fjordjes de brandstof was gewoon op. Gebeurt wel eens :)

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 23:56

Dat ik tegen m'n man heb gezegd dat ik niks van de winkel hoef, maar dat ik net na sluiting echt zin had om iets zoets te drinken (wat ik dus niet standaard in huis heb). En nu zit ik daar dus al de hele avond mee.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 23:59

tones schreef:

Zit jij je honden een beetje voor de gek te houden? _O-

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 00:22

Ondanks de raamhorren is er toch een mug die zich binnen heeft weten te wurmen. Beest zoemt zo hard en heeft me nu 2x gestoken, maar zodra ik het licht aandoe is ie foetsie. Ik word gek.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 03:13

Halve hartaanval door gillende vogels of zoiets achter mijn huis. Ik denk steeds voor een milliseconde dat er iets met de katten is ;(

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 06:38

Dat ik vrijdag weer afscheid moet nemen van mijn logeer labrador. |(

Hij is zo leuk en lief.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 07:25

daantjuhhh schreef:

Hij is zo leuk en lief.

Ik heb nog wel twee logeer Berner sennen Kruisings voor je, zijn ook lief :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 08:37

Nacht 3 onrustig geslapen.

Het wordt tijd dat m’n vriend terug komt van vakantie. :=

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 08:58

Alja schreef:
daantjuhhh schreef:

Hij is zo leuk en lief.

Ik heb nog wel twee logeer Berner sennen Kruisings voor je, zijn ook lief :)

Hahaha. 2 van die joekels zijn wel veel in mijn kleine huisje.
Maar oh wat is het leuk om een hond te hebben.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 09:10

Gisteren behoorlijke migraineaanval gehad, uiteraard tijdens het koken. Dus mijn eten opgegeten en de afwas gelaten voor wat het was en naar bed gegaan. Wordt ik 's nachts om 4 uur wakker om naar de wc te gaan ruikt natuurlijk heel mijn huis naar kookgeur. Normaal niet zo'n probleem, maar wel als ik door migraine alle prikkels keer 10 binnen krijg. Dus 's nachts de afwas gedaan.

Nu nog steeds flinke naweeën met koppijn. Schijtmigraine.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 09:44

We hebben vandaag condoleance en het wordt zo heet...we doen 2x een half uur omdat het anders gewoon echt niet te doen is. Ik wou een net zwart shirt aan doen, maar toen zei mijn moeder dat ik ook een band shirt mocht doen omdat beppe dat altijd zo leuk vond. "Maar niet Green Day. En ook niet die band. En ook die niet." Ja dat waren al mijn band shirts wel zo'n beetje

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 10:04

Gecondoleerd Polarize!
Volg je gevoel :knuffel:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 10:06

Sterkte Polarize :knuffel:

Denise, hopelijk is je migraine zo weer helemaal weg.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 10:25

Polarize schreef:
We hebben vandaag condoleance en het wordt zo heet...we doen 2x een half uur omdat het anders gewoon echt niet te doen is. Ik wou een net zwart shirt aan doen, maar toen zei mijn moeder dat ik ook een band shirt mocht doen omdat beppe dat altijd zo leuk vond. "Maar niet Green Day. En ook niet die band. En ook die niet." Ja dat waren al mijn band shirts wel zo'n beetje

Gecondoleerd :knuffel:

Cayenne schreef:
- aan onze auto die zichzelf continu ontgrendeld en de achterklep omhoog doet :=
Dit is nou al de derde keer dat de overburen ons komen vertellen dat de klep omhoog staat :+
Kennen jullie de film "Christine" over de moordende auto? Ik krijg er een beetje hetzelfde gevoel bij en vrees nu voor ons leven :')

Ik zie dit bericht nu pas, maar ik weet precies wat je bedoeld, mijn auto heeft in eens spontaan besloten om uit zich zelf van het slot te gaan... Of weer op slot te gaan.
Gisterochtend moest ik 5 minuten lang wachten voor ik de deur open kon doen omdat ze als een of andere hysterische flamingo aan het switchen was tussen op slot en open.

Volgende week donderdag gaat ze naar de garage, want ik wil niet dat ze dit straks op Schiphol gaat doen.

Wij hebben 4 openbare parkeerplaatsen voor de deur van onze woning en verderop is een hele grote parkeerplaats die vaak nog plekken vrij heeft..
De 4 plekken voor onze woning worden eigenlijk alleen door de buren en onszelf gebruikt.
Nu zijn de mensen van verderop op vakantie en in plaats van hun auto op hun eigen oprit te houden, hebben ze om de een of andere onverklaarbare reden besloten de auto op een van deze 4 plekken te zetten, in plaats van op de grote parkeerplaats verderop. Prima, het zijn openbare plekken, we zijn er niet gelukkig mee omdat wij nu geforceerd worden verder te lopen, maar prima het mag.
Maar, de buren zijn op vakantie geweest, dat betekend dat mijn auto direct voor onze deur stond, de auto van mijn man er naast, dan de auto van de mensen van verderop en dan was er nog 1 plek over.
Wij verdenken de buren er al langer voor dat ze altijd snel de auto verplaatsen als wij weg zijn (als zij zelf niet direct voor onze deur staan, maar een van ons daar staat)
Maar gister ben ik er achter gekomen dat dit dus waar is.
Ik wilde naar kantoor gaan en ik denk dat ze mij hebben gehoord, want ik had dit keer iets langer nodig als normaal (had wat extra spullen mee etc) zat nog in de auto via de navi de file's te checken om de route te bepalen, ik kon sowieso niet direct instappen omdat de auto een hysterische flamingo werd, maar ik zit nog in de auto, of ik zie in eens de buurvrouw naar haar auto toe lopen (op de openbare parkeerplaats verderop) en ik zie de buurman in eens verbaasd naar mijn auto ijken (die was onderweg naar zijn eigen auto) en toen ik weg reed, zag ik ze beide in mijn achteruitrij spiegel de auto verzetten naar de 4 parkeerplaatsen voor onze woning.

Nogmaals, het is prima, die plekken zijn niet van ons, maar het voelt zo kinderachtig om je auto er speciaal voor te gaan verplaatsen :') en die kinderachtigheid, daar erger ik mij gewoon aan. Het zijn allemaal prima plekken, oke, voor de ene parkeerplaats loop je iets verder, maar dat is het ook, moeten we dan echt zo kinderachtig gaan doen als wij voor de deur staan en jullie niet??

Ik hoorde zondag ook al de buurvrouw ook al te keer gaan over die parkeerplaatsen en dat het belachelijk is dat mensen er staan want de parkeerplaats was van haar (geen idee of ze onze auto's bedoeld of de auto van de mensen van verderop) maar ze had niet door dat ik in de tuin zat en geen van de parkeerplaatsen zijn van haar :+

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 10:51

Sinds enkele weken hangjongeren op het plein tegenover mn huis. Die helaas actief blijven schreeuwen tot 4 uur in de nacht. Ben bang als ik de politie bel dat ze volgende keer gaan sporen rond mn huis want er staan maar twee huizen in de buurt van dat plein.

Ze waren vanacht om 03:45 uur bezig met pallethout en liepen daarmee rond het plein en trokken uiteindelijk het dorp in. Ze lieten vanalles achter op de weg en mn paarden waren echt van de leg (en daardoor de oudste hond ook).
Kort, gefrustreerd nachtje gehad dus.