Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Daphne__ schreef:Lekker knakworstjes aan het eten, zit er ineens een stuk glas/hard plastic in![]()
Ongeveer 2 cm lang en smal, net een naald, die beet ik zo in mn tandvlees
Nee joh. Moet je klacht indienen bij de fabrikant. Misschien roepen ze een hele serie terug. Kan gevaarlijk zijn.
Daphne__ schreef:Heb volgens mij serieus nog een stukje vast zitten in mijn gehemelteVoelt alsof er iets zit als ik slik en als ik in de spiegel kijk zie ik er ook echt wat zitten. Als ik er met mijn vinger overheen ga dan voelt het scherp.
Daphne__ schreef:Suzanne F. schreef:
Dat heb ik nou idd toch maar even gedaan.
Heb volgens mij serieus nog een stukje vast zitten in mijn gehemelteVoelt alsof er iets zit als ik slik en als ik in de spiegel kijk zie ik er ook echt wat zitten. Als ik er met mijn vinger overheen ga dan voelt het scherp.
Daphne__ schreef:Bel aub meteen een (spoed)dokter en wacht daar niet mee tot morgen ofzo. Dit klinkt echt heel gevaarlijk. Als dat glas verkeerd beweegt/komt te liggen heb je echt een probleem. Dat kan levensgevaarlijk zijn. En zo in je mond zal er altijd wat beweging zijn door speeksel en slikken.Heb volgens mij serieus nog een stukje vast zitten in mijn gehemelteVoelt alsof er iets zit als ik slik en als ik in de spiegel kijk zie ik er ook echt wat zitten. Als ik er met mijn vinger overheen ga dan voelt het scherp.