Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 06:47

Koop jij dit zelf voor je kinderen of kijken ze vooraf mee of ze het leuk vinden?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-25 13:10

Wisselt. Als ik iets zie en twijfel laat ik het zien. Deze jas heb ik niet laten zien. Dit is precies wat Julia mooi vindt. Maar broeken en truien check ik wel vaak. Maar ik ken haar smaak.

De jongste check ik wel alles bij. Die is 4 en extreem kritisch momenteel. Kan je bijna niet voorspellen wat goed is of niet.
Middelste vindt alles mooi wat ik kies.
Maar ik kan wel goed inschatten wat ze mooi vindt.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:12

Aah zo ja! Ik ken de smaak van m’n dochter van 4 ook, maar alsnog durf ik niks te kopen zonder haar mening want ze kan dan alsnog iets echt niet mooi vinden _O- _O- soms zie ik iets wat ik echt heel leuk vind, maar als ze het niet wil, krijg ik het ook echt niet aan! :Y)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-25 13:16

Hier hetzelfde met die van 4. Vanmorgen geprobeerd haar in een mooie wollen trui met boerderij en beestjes te krijgen. Was niet bespreekbaar! Echt gewoon compleet flippen.
Trui die ze al 100x heeft gedragen. Uiteindelijk een witte trui met konijn aangetrokken die ze weken heeft geweigerd te dragen _O-
Moet zeggen dat dingen van Oilily altijd wel goed gaan. Bloemetjes leggings ook. Bloemen jurkjes ook
Maar ze heeft 2 bloemen truien van Tartine et Chocolat. Altijd graag gedragen. Super schattig en mooi. Helemaal dat je denkt dit is het. Maar nee is nu echt stom….

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 13:17

Grappig hoe dat dan ook weer kan veranderen. Trui met boerderijdieren klinkt wel fantastisch!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-25 13:22

Een grote favoriet altijd geweest. Echt heel mooi en zacht.

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 14:14

Zolang ik hier maar niet met vesten aan kom vindt meneer het gelukkig nog best. Hoodies zijn vooral favoriet. Soms wilt hij iets niet passen maar dan een dag later weer wel. Hij is 7.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:05

Even vraag.
Mijn dochter heeft via mijn account een tas besteld.
Ze had geld gekregen voor haar verjaardag.
Kreng was 50 euro en er kwamen 10 euro extra kosten overheen.
Nu is de rits kapot en het ding is echt ronduit smerig van binnen en buiten.
Dus ik heb een probleem gemeld.
Nou verkoopster gaat nu helemaal over de rooie op Vinted dat ik de rits kapot heb gemaakt.
Dochter helemaal verdrietig dus nu.
Ik mag hem nu uiteindelijk terug sturen maar ik heb gezegd dat ik wil dat ze de verzendkosten ook vergoed.
Hoe kan ik dit eventueel regelen want een tikkie sturen naar een Franse verkoopster kan niet natuurlijk. :')

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:07

Heeft ze in de chat al gekozen voor de optie verzenden op kosten koper? Zo nee, dan kan ze dit nog op haar kosten gaan doen.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:12

Ja ze heeft aangeklikt verzenden op kosten van koper.
Kijk voor mezelf had ik dat helemaal niet erg gevonden.
Maar we hebben het nu over een kind die supergraag die tas wilde hebben en gewoon een smerig kapot ding toe gestuurd krijgt.
We hebben net alle foto's goed gecheckt op Vinted maar de beschadigingen staan niet op de foto, ook niet dat de rits kapot is.
Verkoopster zegt nu dat hij waarschijnlijk nat geregend is :') yeah sure

Ik heb nog nooit een probleem gehad op vinted dus geen idee hoe het werkt allemaal haha.
Dit is de eerste keer

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-25 09:03

Als ze heeft aangeklikt terugsturen op kosten koper kan je dat niet meer wijzigen geloof ik.
Je kan proberen op goodwill van verkoopster dat je het nog wijzigt, maar denk dat je die niet krijgt in dit geval.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 11:20

ClaudiaHS schreef:
Even vraag.
Mijn dochter heeft via mijn account een tas besteld.
Ze had geld gekregen voor haar verjaardag.
Kreng was 50 euro en er kwamen 10 euro extra kosten overheen.
Nu is de rits kapot en het ding is echt ronduit smerig van binnen en buiten.
Dus ik heb een probleem gemeld.
Nou verkoopster gaat nu helemaal over de rooie op Vinted dat ik de rits kapot heb gemaakt.
Dochter helemaal verdrietig dus nu.
Ik mag hem nu uiteindelijk terug sturen maar ik heb gezegd dat ik wil dat ze de verzendkosten ook vergoed.
Hoe kan ik dit eventueel regelen want een tikkie sturen naar een Franse verkoopster kan niet natuurlijk. :')

Precies hetzelfde heeft mijn zus ook meegemaakt op Vinted, een MK tas ook 50€, verschrikkelijk smerig en allemaal lippenstiftvlekken aan de binnenkant. Werd ook een ordinaire scheldkanonnade, denk niet, dat je de verzendkosten terug kan krijgen want dat hangt af van haar goede wil en die zal ver te zoeken zijn. Ik zou het verlies maar nemen want aan een onbruikbare tas heb je ook niet veel en ben je echt je geld kwijt, sneu voor je dochter zo'n negatieve ervaring.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-25 12:13

Heel zuur en sneu idd.

Hier wel paar echt mooie dingen binnen gekregen.

Onder andere een wollen jasje. Eigenlijk bedoelt voor jongste als tussenjas. Maar middelste is dol op blazers, tweed en ruitjes. Heeft hem ingepikt en draagt hem nu met dun shirtje er onder binnen.
Model is echt wel weer super mooi. Zo mooie taillering, inzet van de mouwen, stofkwaliteit.
De rozentrui is een wollen trui van Gucci. Hij had wat pilletjes. Dus €30,- heb m ontpilt en is helemaal gaaf en als nieuw. Denk 1 van mn mooiste koopjes.
Foto doet geen recht.
En voor €16 nog nieuwe zomerschoenen voor middelste. Ongedragen. Van zecchino d’oro.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

elsa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 23:23

Wat een pech.. toch jammer dat die mensen er ook tussen zitten Claudia

Leuk Lautje! Die zomerschoenen ook zo lekker vrolijk. Zo leuk om weer richting het voorjaar te gaan

Hier ook een gelukje, trui voor €5 nog niet binnen maar hopelijk zoals omschreven. Dochter heeft ook een roze vogel variant hiervan en die bevalt zo goed dus erg blij mee Afbeelding

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 07:49

_lautje_ schreef:
Hier hetzelfde met die van 4. Vanmorgen geprobeerd haar in een mooie wollen trui met boerderij en beestjes te krijgen. Was niet bespreekbaar! Echt gewoon compleet flippen.
Trui die ze al 100x heeft gedragen. Uiteindelijk een witte trui met konijn aangetrokken die ze weken heeft geweigerd te dragen _O-
Moet zeggen dat dingen van Oilily altijd wel goed gaan. Bloemetjes leggings ook. Bloemen jurkjes ook
Maar ze heeft 2 bloemen truien van Tartine et Chocolat. Altijd graag gedragen. Super schattig en mooi. Helemaal dat je denkt dit is het. Maar nee is nu echt stom….

Grappig om te lezen hoe verschillend kinderen zijn. Hoewel er hier echt veel ge-kleuter-puberd wordt, is kleding dan weer nooit een enkel probleem geweest. Ik koop vrijwel alles op vinted, vraag nooit goedkeuring en alles wat ik koop is altijd prima. :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 08:04

Hebben jullie suggesties voor zoektermen of merken als ik op zoek ben naar een jurk voor een bruiloft?
Er is geen dresscode, maar ik wil zelf een niet te lichte kleur, strak tot aan de taille en dan uitlopend. Liefst wel lang of in ieder geval tot over de knie.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-25 11:59

Ted baker. Die heeft precies die modellen jurken

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 12:25

Swing en Vera Mont hebben ook mooie jurken

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 21:10

Super, dank jullie wel!! Dat zijn inderdaad precies het soort jurken die ik zoek, ga ik zeker iets in vinden +:)+

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 23:23

ClaudiaHS schreef:
Maar we hebben het nu over een kind die supergraag die tas wilde hebben en gewoon een smerig kapot ding toe gestuurd krijgt.
We hebben net alle foto's goed gecheckt op Vinted maar de beschadigingen staan niet op de foto, ook niet dat de rits kapot is.

Ik heb nog nooit een probleem gehad op vinted dus geen idee hoe het werkt allemaal haha.
Dit is de eerste keer

Inmiddels heeft ze me dus geblokkeerd.
Via m'n andere account een bericht gestuurd of ze nog het fatsoen had om te reageren.
Nu is ze 'op vakantie' volgens Vinted :').

Heb alles maar gescreenshot en bij Vinted zelf neergelegd maar daar verwacht ik ook helemaal niks van.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 08:49

ClaudiaHS schreef:
ClaudiaHS schreef:

Dit is de eerste keer

Inmiddels heeft ze me dus geblokkeerd.
Via m'n andere account een bericht gestuurd of ze nog het fatsoen had om te reageren.
Nu is ze 'op vakantie' volgens Vinted :').

Heb alles maar gescreenshot en bij Vinted zelf neergelegd maar daar verwacht ik ook helemaal niks van.

Vervelend zeg, maar Vinted was bij mij redelijk snel! Toen er gezeik was met een pakketje en alles.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 13:47

Vinted zegt, je hebt te lang gewacht met de retourzending, nu is de koop automatisch geaccepteerd.
Ja ik kan ook niks als mevrouw me blokkeerd en nu het account op vakantie heeft gezet. K*twijf :roll:
Wat een gezeik zeg.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 16:47

Die kent de Vinted procedures iets te goed me dunkt...

Kan je nergens klacht indienen?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 17:33

foxy80 schreef:

Het lijkt inderdaad een geroutineerde oplichter via vinted.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 22:51

foxy80 schreef:

Geen idee waar.
Franse verkoopster.
Maar ze is nog niet van me af zodra mevrouw weer online komt ~~}>