Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Even vraag.
Mijn dochter heeft via mijn account een tas besteld.
Ze had geld gekregen voor haar verjaardag.
Kreng was 50 euro en er kwamen 10 euro extra kosten overheen.
Nu is de rits kapot en het ding is echt ronduit smerig van binnen en buiten.
Dus ik heb een probleem gemeld.
Nou verkoopster gaat nu helemaal over de rooie op Vinted dat ik de rits kapot heb gemaakt.
Dochter helemaal verdrietig dus nu.
Ik mag hem nu uiteindelijk terug sturen maar ik heb gezegd dat ik wil dat ze de verzendkosten ook vergoed.
Hoe kan ik dit eventueel regelen want een tikkie sturen naar een Franse verkoopster kan niet natuurlijk.
_lautje_ schreef:Hier hetzelfde met die van 4. Vanmorgen geprobeerd haar in een mooie wollen trui met boerderij en beestjes te krijgen. Was niet bespreekbaar! Echt gewoon compleet flippen.
Trui die ze al 100x heeft gedragen. Uiteindelijk een witte trui met konijn aangetrokken die ze weken heeft geweigerd te dragen![]()
Moet zeggen dat dingen van Oilily altijd wel goed gaan. Bloemetjes leggings ook. Bloemen jurkjes ook
Maar ze heeft 2 bloemen truien van Tartine et Chocolat. Altijd graag gedragen. Super schattig en mooi. Helemaal dat je denkt dit is het. Maar nee is nu echt stom….
ClaudiaHS schreef:Ja ze heeft aangeklikt verzenden op kosten van koper.
Kijk voor mezelf had ik dat helemaal niet erg gevonden.
Maar we hebben het nu over een kind die supergraag die tas wilde hebben en gewoon een smerig kapot ding toe gestuurd krijgt.
We hebben net alle foto's goed gecheckt op Vinted maar de beschadigingen staan niet op de foto, ook niet dat de rits kapot is.
Verkoopster zegt nu dat hij waarschijnlijk nat geregend isyeah sure
Ik heb nog nooit een probleem gehad op vinted dus geen idee hoe het werkt allemaal haha.
Dit is de eerste keer
ClaudiaHS schreef:ClaudiaHS schreef:Ja ze heeft aangeklikt verzenden op kosten van koper.
Kijk voor mezelf had ik dat helemaal niet erg gevonden.
Maar we hebben het nu over een kind die supergraag die tas wilde hebben en gewoon een smerig kapot ding toe gestuurd krijgt.
We hebben net alle foto's goed gecheckt op Vinted maar de beschadigingen staan niet op de foto, ook niet dat de rits kapot is.
Verkoopster zegt nu dat hij waarschijnlijk nat geregend isyeah sure
Ik heb nog nooit een probleem gehad op vinted dus geen idee hoe het werkt allemaal haha.
Dit is de eerste keer
Inmiddels heeft ze me dus geblokkeerd.
Via m'n andere account een bericht gestuurd of ze nog het fatsoen had om te reageren.
Nu is ze 'op vakantie' volgens Vinted.
Heb alles maar gescreenshot en bij Vinted zelf neergelegd maar daar verwacht ik ook helemaal niks van.