Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 20:59

Een knotje boven op mijn hoofd zo gezegd (geen idee hoe het officieel heet) gaat gelukkig nog wel.
Maar wat ik met de rest aan moet? Ik kreeg van de familie al tips voor krultang/stijltang en weet ik het wat voor gekkigheid. Maar ik heb die dingen nog nooit gebruikt of überhaupt aangeschaft. :+
Het haar hangt nu boven de schouders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:07

CupCakes_ schreef:
Een knotje boven op mijn hoofd zo gezegd (geen idee hoe het officieel heet) gaat gelukkig nog wel.
Maar wat ik met de rest aan moet? Ik kreeg van de familie al tips voor krultang/stijltang en weet ik het wat voor gekkigheid. Maar ik heb die dingen nog nooit gebruikt of überhaupt aangeschaft. :+
Het haar hangt nu boven de schouders.
Schuifspeldjes zijn je beste vrienden. :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:08

Had je van tevoren wel gezegd op welke lengte je het wilde hebben?

Valt nu niks meer aan te doen, maar als dat is, is het wel extra zuur.

Goede elastiekjes en schuifspelden doen wonderen.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:15

CupCakes_ schreef:
Ik ben mijn haar gaan doneren vandaag voor een haarstuk voor mijn moeder.
Maar nu heeft die beste kapper heeft het in plaats van t/m mijn schouders, ruim daar boven afgeknipt.
Ik vind dit echt niet zo tof, heb ik ook eerlijk gezegd. Mijn haar was namelijk lang genoeg om nog genoeg over te houden voor t/m de schouders.

En nu weet ik dus letterlijk niet wat ik met mijn haar aan moet. Een staart kan dus niet, dus dat gaat al een drama zijn morgen met het werken. Jongens, ik baal hier echt van. -O-

Ja, ik weet dat dit zo aangegroeid is. Maar ik kom van heel lang haar naar extreem kort nu.

Super rot dat de kapper niet de gewenste lengte heeft aangehouden maar vind het wel heel lief dat je dit voor je moeder hebt gedaan.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:24

Mensen die alleen maar vragen stellen en nooit zelf een mening lijken te hebben.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:28

Ineke2 schreef:
Had je van tevoren wel gezegd op welke lengte je het wilde hebben?

Valt nu niks meer aan te doen, maar als dat is, is het wel extra zuur.

Goede elastiekjes en schuifspelden doen wonderen.

Jaa, ik ben daar heel duidelijk in geweest omdat ik enorm dik haar heb en met deze lengte echt weinig tot niets kan helaas.
Maargoed. Er is niets aan te doen dan het uitzingen tot dat er weer meer lengte op zit. Ik kom hier wel af en toe klagen. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:33

Dan snap ik helemaal dat je enorm ervan baalt. De reden waarom is wel ontzettend lief <3

Mijn ergernis is dat revalideren enorm confronterend is.
Ik dacht dat ik “ gewoon “ heel onhandig was en daardoor vaak dingen uit mijn handen laat vallen. Zal vast mee spelen, maar vandaag is de kracht in mijn handen gemeten en die is erg laag. Daarom niet zo raar dat ik veel dingen laat vallen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:34

Kan dat wel verbeteren Ineke?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:36

Ineke2 schreef:
Dan snap ik helemaal dat je enorm ervan baalt. De reden waarom is wel ontzettend lief <3

Mijn ergernis is dat revalideren enorm confronterend is.
Ik dacht dat ik “ gewoon “ heel onhandig was en daardoor vaak dingen uit mijn handen laat vallen. Zal vast mee spelen, maar vandaag is de kracht in mijn handen gemeten en die is erg laag. Daarom niet zo raar dat ik veel dingen laat vallen.

Lijkt me echt irritant :\. Kan dat verbeteren?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:37

Vervelend zeg van je haar! misschien ouderwets een haarband zodat het in elk geval uit je gezicht blijft terwijl je bezig bent?

Ineke :knuffel:
Ik moet ook weer revalideren maar ik stuiter steeds van het kastje naar de muur en weer terug. Valt je kracht wel nog te trainen zodat je het (deels?) terug krijgt of is dat echt weg?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:43

Citaat:
[l

Klopt... Na een heel jaar nog geen vakantie te hebben gehad.

Ik heb een goed hart, jammer dat t klopt.
:')

Het is maar goed dat je hart klopt, anders hadden we een crematie of begravenis.

En we hebben liever een feestje.

Mijn ergenis. Een collega die ik moet vervangen met de mentaliteit "dat lost Sabbientje wel op"
Maar Sabbientje heeft ook maar 2 handen.

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:48

friendly schreef:
saskiaojan schreef:
De wereld is echt kapot, ze gaan de schapenboer die aangevallen is door een wolf aanklagen omdat hij de wolf aanviel…. Die op zijn land zijn schapen aanviel. En wrs ook de burgemeester die opdracht gaf tot afschieten |o

Dit vind ik dus ook zo bizar. Je mag toch je eigen dieren wel verdedigen? Dus dat hij de wolf aangevallen heeft snap ik wel. Of de juiste keuze was van de burgemeester om die wolf af te laten maken weet ik dan weer niet en vind ik lastiger te beantwoorden. Maar vanuit die boer: top! Zou ik, als ik de ballen ervoor had en mijn dieren waren in gevaar, ook willen doen.

Ach als hij had staan toekijken hoe zijn schapen opgegeten werden, was het een domme boer en had hij zijn schapen maar beter moeten verdedigen. Je kunt toch niet goed doen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:50

San en Telpeva: Of het (iets) verbeteren kan, daar ga ik de komende paar maanden achter komen :)
Het verklaart wel waarom ik het erg moeilijk vind om blikken en flessen enzo open te draaien en ook verpakkingen met vleeswaren met zo’n hersluitbare verpakking open maken is een uitdaging.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:52

Avalanche schreef:
purny schreef:
Mijn ergernis over het ov: dat het zoveel geld kost.

Hier in oktober pas 3 weken vrij maar dan ook mijn verre bestemming. Marokko

Dit roepen echt heel veel mensen, maar als je het vergelijkt met wegenbelasting. autoverzekering en brandstofkosten is het echt goedkoop. Een auto is veel duurder, en dat is je alternatief.

Bij mij is met de auto, alleen al naar werk, op jaarbasis veel goedkoper. Maar ik heb dan ook een kleintje die zuinig is en tot nu toe, afkloppen, weinig grote reparaties heeft gehad. Mijn werkgever stimuleert ov gangers maar dat zou ze 3x zo veel kosten en mij 3x zoveel reistijd. Ov is hier gewoon echt slecht geregeld. :(

Ergernis; ik ben het zat om rust te houden met mijn pootje omhoog. Nu al bijna een week en mijn handen jeuken en mijn lijf trekt dat stil zitten niet. Mag ook al niet in de zon... Doe ik te veel dan heb ik kenkels en doet mijn been zeer. Maar mijn tuin heeft echt wat liefde en werk nodig >;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:56

Beterschap Rytir :(:)
Is er niemand in je omgeving die je wat uurtjes gezelschap kan houden en tegelijkertijd het hoognodige in je tuin wil / kan doen? Als je straks weer op de been bent is meteen hard werken ermee ook niet zo aan te raden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:58

Wat klote Ineke! hopelijk is er herstel mogelijk :knuffel:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 22:09

Ineke2 schreef:
San en Telpeva: Of het (iets) verbeteren kan, daar ga ik de komende paar maanden achter komen :)
Het verklaart wel waarom ik het erg moeilijk vind om blikken en flessen enzo open te draaien en ook verpakkingen met vleeswaren met zo’n hersluitbare verpakking open maken is een uitdaging.

Vervelend. Hopelijk merk je verschil de komende maanden +:)+.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 23:22

CupCakes_ schreef:
Ja, ik weet dat dit zo aangegroeid is. Maar ik kom van heel lang haar naar extreem kort nu.
Aaah wat klote! Bij mij hielp het enorm om Biotine te slikken om het haar wat sneller te laten groeien. Het enige vervelende is dat de nagels dat ook gaan doen.

Mijn ergernis vandaag was een rekening van m'n zorgverzekeraar... het eigen risico van vorig jaar en dit jaar er maar vast bij. Dat ze zouden komen wist ik maar het blijft zuur. :(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 23:59

Snurkende buurman op de camping. Ik kan niet tegen snurkende mensen _-:(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 06:09

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 06:10

En ze krijgen nog een podium ook in de krant....

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 06:25

Ik vind het nog best vreemd dat een wolf als afweer doorbijt. Dacht dat ze bij angst vaak meteen weer loslaten (snappen). Toch wat meer gedomesticeerd als we dachten?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 06:32

prompter schreef:
En ze krijgen nog een podium ook in de krant....

Nou dit vooral. Er zijn al zoveel hondenbezitters die hun honden overal en nergens loslaten en schijt hebben aan alles en iedereen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 07:24

Pas rond 04.30 uur in slaap gevallen vanwege de pijn en nu alweer wakker.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 07:31

Last van m’n schouder terwijl het al 1,5 jaar geleden is dat ik met een paard viel… lekker de hele dag mee typen enzo. :+