Maar wat ik met de rest aan moet? Ik kreeg van de familie al tips voor krultang/stijltang en weet ik het wat voor gekkigheid. Maar ik heb die dingen nog nooit gebruikt of überhaupt aangeschaft.

Het haar hangt nu boven de schouders.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Schuifspeldjes zijn je beste vrienden.Een knotje boven op mijn hoofd zo gezegd (geen idee hoe het officieel heet) gaat gelukkig nog wel.
Maar wat ik met de rest aan moet? Ik kreeg van de familie al tips voor krultang/stijltang en weet ik het wat voor gekkigheid. Maar ik heb die dingen nog nooit gebruikt of überhaupt aangeschaft.![]()
Het haar hangt nu boven de schouders.
CupCakes_ schreef:Ik ben mijn haar gaan doneren vandaag voor een haarstuk voor mijn moeder.
Maar nu heeft die beste kapper heeft het in plaats van t/m mijn schouders, ruim daar boven afgeknipt.
Ik vind dit echt niet zo tof, heb ik ook eerlijk gezegd. Mijn haar was namelijk lang genoeg om nog genoeg over te houden voor t/m de schouders.
En nu weet ik dus letterlijk niet wat ik met mijn haar aan moet. Een staart kan dus niet, dus dat gaat al een drama zijn morgen met het werken. Jongens, ik baal hier echt van.![]()
Ja, ik weet dat dit zo aangegroeid is. Maar ik kom van heel lang haar naar extreem kort nu.
Ineke2 schreef:Had je van tevoren wel gezegd op welke lengte je het wilde hebben?
Valt nu niks meer aan te doen, maar als dat is, is het wel extra zuur.
Goede elastiekjes en schuifspelden doen wonderen.
Ineke2 schreef:Dan snap ik helemaal dat je enorm ervan baalt. De reden waarom is wel ontzettend lief![]()
Mijn ergernis is dat revalideren enorm confronterend is.
Ik dacht dat ik “ gewoon “ heel onhandig was en daardoor vaak dingen uit mijn handen laat vallen. Zal vast mee spelen, maar vandaag is de kracht in mijn handen gemeten en die is erg laag. Daarom niet zo raar dat ik veel dingen laat vallen.
Citaat:[l
Klopt... Na een heel jaar nog geen vakantie te hebben gehad.
Ik heb een goed hart, jammer dat t klopt.
friendly schreef:saskiaojan schreef:De wereld is echt kapot, ze gaan de schapenboer die aangevallen is door een wolf aanklagen omdat hij de wolf aanviel…. Die op zijn land zijn schapen aanviel. En wrs ook de burgemeester die opdracht gaf tot afschieten
Dit vind ik dus ook zo bizar. Je mag toch je eigen dieren wel verdedigen? Dus dat hij de wolf aangevallen heeft snap ik wel. Of de juiste keuze was van de burgemeester om die wolf af te laten maken weet ik dan weer niet en vind ik lastiger te beantwoorden. Maar vanuit die boer: top! Zou ik, als ik de ballen ervoor had en mijn dieren waren in gevaar, ook willen doen.
Avalanche schreef:purny schreef:Mijn ergernis over het ov: dat het zoveel geld kost.
Hier in oktober pas 3 weken vrij maar dan ook mijn verre bestemming. Marokko
Dit roepen echt heel veel mensen, maar als je het vergelijkt met wegenbelasting. autoverzekering en brandstofkosten is het echt goedkoop. Een auto is veel duurder, en dat is je alternatief.
Ineke2 schreef:San en Telpeva: Of het (iets) verbeteren kan, daar ga ik de komende paar maanden achter komen
Het verklaart wel waarom ik het erg moeilijk vind om blikken en flessen enzo open te draaien en ook verpakkingen met vleeswaren met zo’n hersluitbare verpakking open maken is een uitdaging.
CupCakes_ schreef:Aaah wat klote! Bij mij hielp het enorm om Biotine te slikken om het haar wat sneller te laten groeien. Het enige vervelende is dat de nagels dat ook gaan doen.Ja, ik weet dat dit zo aangegroeid is. Maar ik kom van heel lang haar naar extreem kort nu.