Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik zit er zo doorheen en sleep me echt door de dag. Nergens zin in of puf voor, wat ik wil doen kan ik niet door de pijn. Verdomme klaar mee.
Heb ook weinig wat me vreugde geeft. Geen paarden meer die je dag op vrolijken en waar altijd wel wat te prullen valt, kan niet fitnessen want pijn, hond kan je niet lekker ver mee wandelen want is een bange poeperd.
Oké, nieuwe hobby bedenken dan maar. Wil graag weer gaan drummen of gitaar leren spelen maar kan me die kosten niet veroorloven en, je raad het al, kan niet door de pijn.
Echt, morgen weer een nieuwe dag nieuwe kansen maar voor nu: raap me op alsjeblieft.
Nyaleti schreef:Ik zit er zo doorheen en sleep me echt door de dag. Nergens zin in of puf voor, wat ik wil doen kan ik niet door de pijn. Verdomme klaar mee.
Heb ook weinig wat me vreugde geeft. Geen paarden meer die je dag op vrolijken en waar altijd wel wat te prullen valt, kan niet fitnessen want pijn, hond kan je niet lekker ver mee wandelen want is een bange poeperd.
Oké, nieuwe hobby bedenken dan maar. Wil graag weer gaan drummen of gitaar leren spelen maar kan me die kosten niet veroorloven en, je raad het al, kan niet door de pijn.
Echt, morgen weer een nieuwe dag nieuwe kansen maar voor nu: raap me op alsjeblieft.
Merlen schreef:Schoonzus die me een vriendschapsverzoek had gestuurd.Diegene van het testament en luilekkerleven van nooit nog een cent huur/hypotheek te moeten betalen.Heeft ze
trouwens de voorbije 26 jaar ook nooit moeten doen net zo min als vaste lasten en voeding want moeder betaalde alles.
xPabloBokt schreef:Merlen schreef:Schoonzus die me een vriendschapsverzoek had gestuurd.Diegene van het testament en luilekkerleven van nooit nog een cent huur/hypotheek te moeten betalen.Heeft ze
trouwens de voorbije 26 jaar ook nooit moeten doen net zo min als vaste lasten en voeding want moeder betaalde alles.
Lekker blokkeren.
Zebrastreep schreef:Nyaleti schreef:Ik zit er zo doorheen en sleep me echt door de dag. Nergens zin in of puf voor, wat ik wil doen kan ik niet door de pijn. Verdomme klaar mee.
Een gitaar hoeft niet duur te zijn. Misschien kan ik je mogelijk nog helpen met goedkoop aan een derdehands zover ik weet akoestische gitaar. Woon je toevallig in de buurt van Drenthe? Ik heb namelijk 1 gitaar liggen waar ik niks mee doe ligt op zolder. Nieuwe snaren Misschien maar ook dat kan ik voor je regelen en erop zetten.
Vindt het wel zonde dat die nu op zolder maar een beetje staat en niet wordt gebruikt.
PineApple schreef:Zebrastreep schreef:
Een gitaar hoeft niet duur te zijn. Misschien kan ik je mogelijk nog helpen met goedkoop aan een derdehands zover ik weet akoestische gitaar. Woon je toevallig in de buurt van Drenthe? Ik heb namelijk 1 gitaar liggen waar ik niks mee doe ligt op zolder. Nieuwe snaren Misschien maar ook dat kan ik voor je regelen en erop zetten.
Vindt het wel zonde dat die nu op zolder maar een beetje staat en niet wordt gebruikt.
Mijn man leert zichzelf gitaar spelen met behulp van een appje. Je kan per dag 10 minuten gratis spelen, en uiteraard kun je hem kopen. Maar dat hoeft niet. Ik moet zeggen dat ik echt wel veel verschil hoor met een paar weken geleden. Hij begon met niks en nu worden er al simpele liedjes gespeeld. En dat met 10 minuutjes per dag. De app heet yousician.
Shenavallie schreef:Vanaf morgen ga ik officieel de tiende week in met een bijholteontsteking... Niets helpt (en ik mag helaas geen AB). Normaal gesproken zeur ik niet, maar ik ben er inmiddels echt zó klaar mee.