Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 21:43

Ik ging vandaag mijn herhaalprik tegen corona halen. Ik had om 13.05 een afspraak maar ze konden pas om 13.30 beginnen omdat ze het een en ander waren vergeten...
Niemand zat met een mondkapje op, zelfs de mensen die daar werkten hadden er geen op..
Afijn toen ze begonnen met registreren en vaccineren ging dat ding op en moesten we ook allemaal een mondkapje op...
Ik kreeg een lekker pfizertje zei die man..

Lekker professioneel en ergerde mij aan het feit dat ze te laat waren begonnen.. schijnbaar ben ik dus ook een mens van de tijd.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 21:44

hagelslag schreef:
Mijn darmen inclusief wc bezoeken...

Beterschap... niet fijn. Ik ken het

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 00:07

Tip van de dag: ga niet op een renpaardsimulator zitten met een 7/8 broek aan zonder sokken. De resulterende schuurplek op je enkel is niet lekker. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 00:33

Ik zit er zo doorheen en sleep me echt door de dag. Nergens zin in of puf voor, wat ik wil doen kan ik niet door de pijn. Verdomme klaar mee.

Heb ook weinig wat me vreugde geeft. Geen paarden meer die je dag op vrolijken en waar altijd wel wat te prullen valt, kan niet fitnessen want pijn, hond kan je niet lekker ver mee wandelen want is een bange poeperd.
Oké, nieuwe hobby bedenken dan maar. Wil graag weer gaan drummen of gitaar leren spelen maar kan me die kosten niet veroorloven en, je raad het al, kan niet door de pijn.

Echt, morgen weer een nieuwe dag nieuwe kansen maar voor nu: raap me op alsjeblieft.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 00:54

Nyaleti schreef:
Ik zit er zo doorheen en sleep me echt door de dag. Nergens zin in of puf voor, wat ik wil doen kan ik niet door de pijn. Verdomme klaar mee.

Heb ook weinig wat me vreugde geeft. Geen paarden meer die je dag op vrolijken en waar altijd wel wat te prullen valt, kan niet fitnessen want pijn, hond kan je niet lekker ver mee wandelen want is een bange poeperd.
Oké, nieuwe hobby bedenken dan maar. Wil graag weer gaan drummen of gitaar leren spelen maar kan me die kosten niet veroorloven en, je raad het al, kan niet door de pijn.

Echt, morgen weer een nieuwe dag nieuwe kansen maar voor nu: raap me op alsjeblieft.

Een gitaar hoeft niet duur te zijn. Misschien kan ik je mogelijk nog helpen met goedkoop aan een derdehands zover ik weet akoestische gitaar. Woon je toevallig in de buurt van Drenthe? Ik heb namelijk 1 gitaar liggen waar ik niks mee doe ligt op zolder. Nieuwe snaren Misschien maar ook dat kan ik voor je regelen en erop zetten.

Vindt het wel zonde dat die nu op zolder maar een beetje staat en niet wordt gebruikt.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 01:04

Nyaleti schreef:

Hier in zuid Holland ook nog een simpele gitaar liggen, mits hij oke van zolder afkomt mag je hem zo hebben.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 01:19

Schoonzus die me een vriendschapsverzoek had gestuurd.Diegene van het testament en luilekkerleven van nooit nog een cent huur/hypotheek te moeten betalen.Heeft ze
trouwens de voorbije 26 jaar ook nooit moeten doen net zo min als vaste lasten en voeding want moeder betaalde alles.

Ze heeft alleen maar nepprofielen trouwens.Nergens vind je haar onder haar eigen naam.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 22-01-23 01:24, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-23 01:23

Merlen schreef:
Schoonzus die me een vriendschapsverzoek had gestuurd.Diegene van het testament en luilekkerleven van nooit nog een cent huur/hypotheek te moeten betalen.Heeft ze
trouwens de voorbije 26 jaar ook nooit moeten doen net zo min als vaste lasten en voeding want moeder betaalde alles.

Lekker blokkeren.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 01:31

xPabloBokt schreef:
Merlen schreef:

Lekker blokkeren.

Ik heb het verwijderd maar niet geblokkeerd.Het was een zoveelste nepprofiel.Kan ik stiekem volgen wat ze aan het doen is.
Zo weet ik nu dat ze na de dood van haar moeder weer 2 honden erbij heeft bovenop de 6 die er al in het huis zaten en er zullen er nog veel meer volgen.Ze blijkt ook een eigen pagina i.v.m adoptie dierenliefhebbers te hebben.
Claimt naar de buitenwereld een op en top dierenvriend te zijn maar men moest eens weten wat ze haar dieren ooit heeft aangedaan.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 08:20

Zebrastreep schreef:
Nyaleti schreef:

Een gitaar hoeft niet duur te zijn. Misschien kan ik je mogelijk nog helpen met goedkoop aan een derdehands zover ik weet akoestische gitaar. Woon je toevallig in de buurt van Drenthe? Ik heb namelijk 1 gitaar liggen waar ik niks mee doe ligt op zolder. Nieuwe snaren Misschien maar ook dat kan ik voor je regelen en erop zetten.

Vindt het wel zonde dat die nu op zolder maar een beetje staat en niet wordt gebruikt.

Mijn man leert zichzelf gitaar spelen met behulp van een appje. Je kan per dag 10 minuten gratis spelen, en uiteraard kun je hem kopen. Maar dat hoeft niet. Ik moet zeggen dat ik echt wel veel verschil hoor met een paar weken geleden. Hij begon met niks en nu worden er al simpele liedjes gespeeld. En dat met 10 minuutjes per dag. De app heet yousician.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 10:36

PineApple schreef:
Zebrastreep schreef:

Mijn man leert zichzelf gitaar spelen met behulp van een appje. Je kan per dag 10 minuten gratis spelen, en uiteraard kun je hem kopen. Maar dat hoeft niet. Ik moet zeggen dat ik echt wel veel verschil hoor met een paar weken geleden. Hij begon met niks en nu worden er al simpele liedjes gespeeld. En dat met 10 minuutjes per dag. De app heet yousician.

Klopt tegenwoordig kun je online eigenlijk elk instrument leren spelen. Ik heb het nog geleerd uit boekjes en kon noten lezen maar ben nu ook al jaren over op tabs.

Het is inderdaad een kwestie van oefenen , oefenen en nog eens oefenen. Ik ben op mijn 7de begonnen en nu 18 jaar later echt nog niet uit geleerd maar dat vindt ik ook het leuke ervan het is zeer uitdagend.

Enige pijn is natuurlijk de snaren, maar je hebt ook wel snaren van ander materiaal die wat zachter zijn.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 12:21

Van alles moeten regelen om naar het buitenland te kunnen gaan, wat een gezeik toch af en toe -O-

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 13:02

Kaartenplatform voor concert waarschijnlijk gehackt, waardoor er kaarten geblokkeerd worden |(

Had zoveel zin om vanavond te gaan. Nu krijgen we kaartjes voor een andere dag, maar baal ontzettend dat het vanavond niet doorgaat...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 13:16

Afbeelding

Poging tot het verder van de muur afkrijgen mislukt. De baal hooi staat nu dichter tegen de muur. En ja, die spanband heb ik er inderdaad niet meer afgekregen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 13:44

Ging ik maar op vakantie -O-

Maar met dit weer is een zonnebril best lekker:
Afbeelding

Mijn vriend en ik willen beiden Last of Us spelen, en er is 1 PlayStation. Dus nu wisselen we elkaar vet lame af -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 14:08

Koud :brr:

Lekker gewandeld vanochtend maar nu ontzettend koud :brr:

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 15:10

Dat ik net met nat haar vanuit de sportschool naar huis moest. Koud! :+

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 16:16

Dat het WEER sneeuwt, bah!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 16:17

Goed dat je t zegt, even m'n lap voor de voorruit opsnorren.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 16:47

Vanaf morgen ga ik officieel de tiende week in met een bijholteontsteking... Niets helpt (en ik mag helaas geen AB). Normaal gesproken zeur ik niet, maar ik ben er inmiddels echt zó klaar mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 17:03

Onwijze brain fog ineens. Was onderweg naar stal nog even gestopt bij de supermarkt, maar ben weer terug naar huis gegaan. Voelde me heel naar worden opeens. :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 17:06

Dan mijn vriend al de hele ducking dag aan het gamen is en gister ook. En hij maar denkt dat ik mij vermaak. Nee banketstaaf ik wacht op het moment dat je een keer aandacht voor mij hebt. Ik verveel me al de hele dag maar als ik dan zeg van hee zullen we naar de bios. Jij dan half reageert en ik dan zeg oh alle goede plekken zijn weg en je niet eens moeite doet of de film later nog draait nou laat maar dan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:59

Shenavallie schreef:
Vanaf morgen ga ik officieel de tiende week in met een bijholteontsteking... Niets helpt (en ik mag helaas geen AB). Normaal gesproken zeur ik niet, maar ik ben er inmiddels echt zó klaar mee.

Doe je al met zout water spoelen?
Dat is mijn redding altijd :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 19:22

Shenavallie schreef:

AB bij bijholten ontsteking werk niet. Ontstekingsremmende neusspray zoals avamys werk wel.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 19:47

De stress die ik heb van de verbouwing van de keuken, gewoon niet leuk meer. En dat allemaal voor een huurwoning. Vreselijk -O- |(