LWDaisy schreef:Ik ben even helemaal van de kaart en over mijn toeren.
Eén van mijn klantjes is gestorven. Ik heb die man dagen proberen bellen, ben zelfs naar hem thuis gewandeld, het voelde niet goed. Het huis was volledig afgesloten, ik kreeg er een naar gevoel van, ik dacht dat hij sliep. Ik ben naar huis gegaan zonder aan te bellen.
Gisteren ging hier de bel - het was de buurman. Hij had me daar zien draaien en keren bij mijn klant voor de deur, en besefte toen dat het huis idd volledig afgesloten was en dat hij de buurman al een paar dagen niet gezien had. Hij heeft de politie gebeld, die hebben de deur ingetrapt en mijn klantje dood in de badkamer aangetroffen. Hij zal toen al 4 dagen dood zijn geweest. Zijn hondje leefde nog.
Ik voel me zo.. ik weet het niet. Ik had moeten aanbellen. Dan had ik zijn hondje horen blaffen, dan had ik misschien doorgezet en zelf de politie durven bellen. Het had niets meer uitgemaakt, hij was al gestorven, maar het voelt alsof ik tekort ben geschoten. Ik heb niet durven handelen.
Er staan maar 2 regels bij het "in memoriam" vermeld. Die man was zo eenzaam, zo alleen. En ik heb niet durven aanbellen, niet durven handelen.
Het spijt me, M. Ik zal je niet vergeten.
Jeetje wat heftig om mee te maken. Weet dat jij hier niets in fout heb gedaan, juist mooi dat je het controleerde en dat de buurman daarop ook actie heeft ondernomen. Sterkte
M_D_H schreef:Secret Santa Beheer MededelingCitaat:
Gisterochtend is mijn oma overleden.
Hierdoor trek ik mij even tijdelijk terug onder een steen.
Ik zal mijn medebeheerders vragen om de gestelde vragen in dit topic te vermelden. De onbeantwoorde pb's zal ik ook doorsturen.
Bedankt voor jullie begrip!
Gecondoleerd en sterkte