Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Niet geërgerd, maar een vriend van onze dochter die haar vannacht thuisbracht is bij ons in de straat gevallen met de fiets en heeft zijn sleutelbeen gebroken.
Telpeva schreef:Ik geef de hitte de schuld!!!
DuoPenotti schreef:oomens schreef:Oké, niet de plek om te relativeren misschien, maar het valt mij wel op dat sommige bokkers af en toe een ergernis hebben, terwijl anderen echt de hele tijd wat te klagen, zagen of zaniken hebben en zichzelf continu in een slachtofferrol plaatsen.
Niet alleen in dit topic hoor, er zijn er ook genoeg hierbuiten.
Meer een algemene ergernis dus.
Daar val ik ook onder.
Maar schaam me daar niet voor of zo.
Mensen die het niet willen lezen scrollen maar door of zetten me maar op foei.
Voor diverse mensen, ja ook voor mij, is internet mijn uitlaatklep.
Overdag zijn andere werken, dus die hebben logisch geen tijd. Hebben ze wel tijd heb ik geen zin ze lastig te vallen met mijn gedoetje.
Zeker juist de mensen dichtbij niet, die moeten al te vaak rekening met me houden.
Dus die wil ik niet overladen met mijn gezeur omdat sommige dingen gewoon erg hoog zitten soms.
Dus bokt is de pineut
Waar iedereen fijn door kan scrollen
En ik ook besef dat ik hier vast een ander beeld creëer met wie ik irl ben. Maar dat is ook prima, is maar bokt.
DuoPenotti schreef:Misschien kun je even familie naam doorgeven om de stamboom in te duiken
Telpeva
Precies mijn gedachte.
Doe wat anders zoals met water spelen
Shenavallie schreef:Britta31 schreef:Niet geërgerd, maar een vriend van onze dochter die haar vannacht thuisbracht is bij ons in de straat gevallen met de fiets en heeft zijn sleutelbeen gebroken.
Dat vind ik nu echt sneu. Voel ook oprecht medelijden met die jongen: doet hij iets goed, komt hij er zelf bekaaid van af.Ook een rot plek om iets te breken. Mijn broer heeft dat ook ooit gehad (motor ongeluk) en dat is altijd een zwakke plek gebleven, die je ook goed kunt voelen.
Suliko schreef:chanicha schreef:Omdat er nu de eerste zes weken de woningen naar statushouders gaan
Ooh komt het daardoor? Dat heb ik helemaal gemist. Lastig allemaal.
chanicha schreef:Suliko schreef:
Ooh komt het daardoor? Dat heb ik helemaal gemist. Lastig allemaal.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2135735 ... tushouders
[***] schreef:chanicha schreef:Omdat er nu de eerste zes weken de woningen naar statushouders gaan
Is helaas al langer, het komt niet door de huidige regel dat woningen nu naar statushouders gaan. In die omgeving is sowieso een groter tekort aan woningen.