DuoPenotti schreef:

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Fly_high schreef:Wat voor school is het dat er volwassenen van 20+ bij kinderen in de klas zitten
Ja ben ik ook benieuwd naar. Ik ken geen school waar 20 plus bij tieners zitten. 6 VWO zijn de oudsten en die zijn meestal 18. Hooguit 19 als je bent blijven zitten.
BeritSor schreef:Ik zag vandaag dat je 10% korting hebt bij Epplejeck op de wintercollectie van 2022. Dus heb gelijk een heel setje gekocht voor mijzelf.Moest sowieso een nieuwe jas hebben want met die buien van vanochtend kwam ik erachter dat mijn oude helaas niet meer waterdicht is
tita schreef:Als DE vmbo’ers vind ik dan weer denigrerend
Weet je maralyn eerst schrijf je dat het heerlijk is en later schrijf je dat zijn eigen schuld is want is een vervelend kind
Maar zit jij bij hem in de klas zo nee dan weet je niet wat er precies is voor gevallen
Hoe je went of keert is gewoon niet fair wat je deed en ik ga er vanuit dat je het kereltje ook niet van binnen en buiten kent
Misschien had je beter voor je kunnen houden maar hè gefeliciteerd….. je kan dus ook pesten
Urbanus schreef:Wat in deze context semantisch ook correcter is dan vmbo'ers/havisten/vwo'ers zonder lidwoord.Ja hoor, ik heb op een scholencomplex gewerkt met verschillende afdelingen in verschillende gebouwen dus we spraken over de vmbo'ers, de havisten en de vwo'ers.
Maak er geen punt van.