Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Ik weet niet precies hoe het zit, maar in de vorige lockdown moest dan een bepaald percentage van je vaste assortiment uit essentiële artikelen bestaan geloof ik?
Blue_Eyes schreef:Ik weet niet precies hoe het zit, maar in de vorige lockdown moest dan een bepaald percentage van je vaste assortiment uit essentiële artikelen bestaan geloof ik?
bigone schreef:Dierenwinkels mochten toen alleen voeding en bvb kattenbakvulling verkopen. Onze welkoop had toen de kleding afgezet, vandaag kon je gewoon alles kopen dus wel degelijk een verschil.
Huertecilla schreef:Israel overweegt om omicron vrij spel te geven om een snellere resistentie bij de bevolking te verkrijgen. Zegt Naftali Benet, premier van Israel.
Zebrastreep schreef:Huertecilla schreef:Israel overweegt om omicron vrij spel te geven om een snellere resistentie bij de bevolking te verkrijgen. Zegt Naftali Benet, premier van Israel.
Israël gaat juist de vierde booster geven , dus ik vraag mij af of je berichtgeving wel klopt. Lijkt er meer op dat ze iedereen weer gaan boosteren.
MyWishMax schreef:bigone schreef:Dierenwinkels mochten toen alleen voeding en bvb kattenbakvulling verkopen. Onze welkoop had toen de kleding afgezet, vandaag kon je gewoon alles kopen dus wel degelijk een verschil.
Welkoop is ook niet alleen een dierenwinkel, net zoals de intratuin. De echte dierenwinkels, die dus alleen spullen voor dieren verkopen, waren hier vorige keren allemaal gewoon open en mochten ook volledig open. Essentiële winkels.
Spenk schreef:Blue_Eyes schreef:Ik zie net dat Ernst Kuipers de nieuwe minister van VWS wordt! Dat is een interessante switch.
Ik denk een hele goeie zet! Hij heeft verstand van zaken.
Citaat:Het gebeurt zelden dat de activiteit van één onderneming een grote impact heeft op de economische statistieken van een sector en al helemaal niet op de prestaties van de hele economie. Pfizer België is een uitzondering, want de impact van de productie van coronavaccins is duidelijk zichtbaar: die levert België 1 miljard euro extra aan welvaart op.
Huertecilla schreef:Míjn idee is ze gewoon van start te laten gaan. Iedereen is volledig gevaccineerd, dûh...
BigBen schreef:Huertecilla schreef:Míjn idee is ze gewoon van start te laten gaan. Iedereen is volledig gevaccineerd, dûh...
Wat ben jij soms toch een idioot, HC.
Iedereen is volledig gevaccineerd, jawel, maar dan tegen de originele Wuhan variant, een virus dat nergens meer voorkomt. Omikron is een heel ander beestje. Vandaar de vele herbesmettingen, zowel in Zuid-Afrika als nu in Engeland.