Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Nee ik geef geen antwoord want jij bent te lui om je zelf te verdiepen in hoe sommige zaken in elkaar zitten en blaat anderen na zonder je ook maar ergens in te verdiepen.
loriene schreef:bigone schreef:Loriene, wanneer je het echt zo leuk vind om onzin uit te kramen ga dan in de telegram of twitterend Facebook groepen, die zullen je met open armen ontvangen waarbij je heel veel duimpjes krijgt.
Geen onzin kraam ik uit.
Geef eens antwoord op mijn vraag?
Ben daar oprecht nieuwsgierig naar
Die van de leefwereld van de wilde dieren?
loriene schreef:Wat raar want iedereen zegt dat het virus uit china komt.
Ook via dieren hierheen dan?
Focussed schreef:loriene schreef:Wat raar want iedereen zegt dat het virus uit china komt.
Ook via dieren hierheen dan?
Wil je het niet snappen of snap je het gewoon echt niet?
Het is allang en breed bekend dat het virus vleermuizen als reservoir kent en al voor 2017 in een vleermuizenpopulatie in Wuhan is aangetroffen.
Ergens is het via een vleermuis door een mens opgepikt, bijv. door in contact te komen met vleermuizenontlasting. Een andere mogelijkheid is dat het virus via een vleermuis over is gegaan op een van de exotische dieren op een wet market en zo op een mens is gekomen.
Vervolgens verspreidt het zich van mens op mens verder de wereld over.
loriene schreef:bigone schreef:Je bent nu echt aan het rellen, in beide topics. Misschien moet je maar eens snel gaan slapen want Carona is je echt naar het hoofd gestegen.
Kan van jou hetzelfde zeggen.
Heb nachtdienst dus soms wel even tijd.
loriene schreef:bigone schreef:Je bent nu echt aan het rellen, in beide topics. Misschien moet je maar eens snel gaan slapen want Carona is je echt naar het hoofd gestegen.
Kan van jou hetzelfde zeggen.
Heb nachtdienst dus soms wel even tijd.
loriene schreef:Citaat:Bijzonder dat je tijdens je nachtdienst gewoon komt trollen.
Wat zijn deskundigen?
Ik zit niet eens op twitter .
Wat jij deskundigen noemt hoeft niet te betekenen dat iemand anders dat ook vindt en dat heb ik hier ook meerdere keren aangekaart.
Jullie hebben niet het alleenrecht hier.
Jullie beslissen niet wie hier mag reageren.
Leven nog niet in een dictatuur.