Geen land mee te bezeilen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
michelle___ schreef:Heb die reclame nog nooit gezien/gehoord en ik mis niks denk ik![]()
Ik ben op zoek naar een boek over het rouwproces. Eentje die mijn vriend een keer op zijn gemak kan lezen. Hij voelt zich zo onbegrepen.![]()
Maar wat is hier een geschikt boek voor?
Anoeska27 schreef:Ik weet niet hoeveel je van bakken houdt, maar ik denk dat het ook wel een leuk ding is om zelf te maken met je kinderen!Danielleeee_ schreef:Nog even terugkomend op het plukbrood: ik zie net op de reclame dat het sticky plukbrood heet. Dat klinkt nog viezer dan enkel het woord plukbrood![]()
Iemand het al geproefd?
Nee, ze hadden het bij onze Jumbo niet. Balen, want de kinderen hadden er echt zin in.
Mkango schreef:Ik weet niet hoeveel je van bakken houdt, maar ik denk dat het wel een leuk ding is om zelf te maken met je kinderen!
Anoeska27 schreef:Danielleeee_ schreef:Nog even terugkomend op het plukbrood: ik zie net op de reclame dat het sticky plukbrood heet. Dat klinkt nog viezer dan enkel het woord plukbrood![]()
Iemand het al geproefd?
Nee, ze hadden het bij onze Jumbo niet. Balen, want de kinderen hadden er echt zin in.
Anoeska27 schreef:Mkango schreef:Ik weet niet hoeveel je van bakken houdt, maar ik denk dat het wel een leuk ding is om zelf te maken met je kinderen!
Lijkt me inderdaad super leuk, maar nadat ik 20 jaar geleden de keuken in de fik stak heb ik niet meer mogen bakken of koken van mijn man. Ik ga wel het recept opzoeken zodat hij dat met ze kan doen dit weekend.
Niobe schreef:Ik ga stuk.Ik heb weleens stukbrood. Dat is stokbrood dat onderweg naar huis geknakt is