Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nayomie schreef:chanicha schreef:
Ja insgelijks. Niks tegen het geloof, maar ugh. Zijn tegenwoordig genoeg opties om het online te volgen.
Merileth schreef:Eind juni iets besteld via etsy, ken meerdere mensen die heel blij zijn met hun producten van haar, best zeker dus dat het geen oplichter is. Eind juni een vraag naar mijn maten gekregen, die netjes doorgegeven. Daarvoor kreeg ik een design doorgestuurd. Inmiddels is het radiostil, ook na meerdere berichtjes van mij, zowel via etsy als haar Facebook pagina, waar ze actief voltooide producten toont. Waaronder precies datgene wat ik besteld heb, best wel lijkend op het design wat ze me gestuurd heeft. Volgens mij is het die van mij. Dit was begin september. Ze gebruikt die foto's ook op etsy, is nu de eerste foto die je van betreffend product ziet. Maar intussen heb ik het nog steeds niet binnen, en worden mijn berichten nog steeds genegeerd. En ben ik steeds geïrriteerder eigenlijk.
Jorex schreef:Dat ze niet zo'n dingetje om het sleufje te openen leveren bij smartphones, nu kan ik nog niks met mijn nieuwe telefoon... Erg frustrerend na 2 dagen geen telefoon, heb al verscheidene dingen geprobeerd met mijn oude. Een ijzerdraadje, veel dingen die te groot zijn. Het is zo frustrerend, zo meteen na de lunch maar naar de Mediamarkt..
_San87_ schreef:Merileth schreef:Eind juni iets besteld via etsy, ken meerdere mensen die heel blij zijn met hun producten van haar, best zeker dus dat het geen oplichter is. Eind juni een vraag naar mijn maten gekregen, die netjes doorgegeven. Daarvoor kreeg ik een design doorgestuurd. Inmiddels is het radiostil, ook na meerdere berichtjes van mij, zowel via etsy als haar Facebook pagina, waar ze actief voltooide producten toont. Waaronder precies datgene wat ik besteld heb, best wel lijkend op het design wat ze me gestuurd heeft. Volgens mij is het die van mij. Dit was begin september. Ze gebruikt die foto's ook op etsy, is nu de eerste foto die je van betreffend product ziet. Maar intussen heb ik het nog steeds niet binnen, en worden mijn berichten nog steeds genegeerd. En ben ik steeds geïrriteerder eigenlijk.
Negatieve feedback op Facebook en Etsy plaatsen. Dan kunnen ze ineens rennen.
Telpeva schreef:Niet goed opgelet met het vullen van de wasmachine, en per ongeluk 2 goede shirts en een bh mee gewassen in de 60 graden washet hangt nu te drogen, hoop zo dat ik er nog in pas... een van die shirts is al jaren echt mijn favoriete shirt, ik baal zo keihard
Tigress schreef:Dat ik moet betalen voor een schooljaar die ik niet eens ga volgen1025 euro down the drain.
En dat alles omdat dingen verkeerd zijn uitgelegd, en ik dus begreep dat ik via school een werk/leer traject kon krijgen (er van uit gaande dat zij de nodige connecties hadden. Ik bedoel, stage kan ik zelf wel vinden). Bleek niet om werk/leer, maar toch om stage te gaan. Ik als een malle nog geprobeerd hoe ik het dan wel rond kon krijgen. Gemeente kon niks voor mij betekenen qua financiele hulp,en dus heb ik me moeten afmelden.
Tijdlijn was:
24 augustus offerte opgestuurd en bevestiging gekregen. Een week later pas contact met school gehad (ivm hun vakantie kon dat niet eerder) waaruit bleek dat het enkel om stage zou gaan.
Contact gehad met de gemeente, gesprek gehad (kon pas 2 weken later langs komen daar), en daar bleek dat werk voor ging op leren en ik dus maar een baan moest zoeken voor 3 dagen in de week naast m'n leren.
Hierdoor dus me afgemeld voor de opleiding met uitleg dat het financieel niet rondgebreid kon worden, maar omdat het minder dan een week voor het starten van de opleiding was, moet ik het volle bedrag betalen