Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:22

Dat riet verwijderen in de sloot uiteindelijk doodeng toen ik vast kwam te zitten in de zuigende modder. Waadpak is dan wel leuk, maar niet als je muurvast zit en steeds dieper weg zakt. -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:33

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:37

Klanten... echt hoe vaak ik vandaag ben uitgescholden :\

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:48

Ik erger me aan al die simpele reacties van mensen onder de corona nieuwsberichten die alles niet zo nauw nemen...

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:51

Nayomie schreef:
chanicha schreef:

Ja insgelijks. Niks tegen het geloof, maar ugh. Zijn tegenwoordig genoeg opties om het online te volgen. :x

Inderdaad dit... ik ben christelijk en ga naar de kerk maar mijn kerk heeft zelf twee weken terug al besloten om niet meer te zingen en het aantal mensen te beperken halveren. In mijn kerk zouden volgens de berekeningen em voorschriften 100 mensen kunnen zitten en met goede ventilatie maar we durfde het toch niet aan. Nu mogen er 50 mensen komen zonder zingen en of koor oid.

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 17:57

Mijn auto die erg raar doet. Automaat hapert en raar geluid. Echt aan het rijden, niks aan de hand, 2 lampjes sprongen aan en hij ging raar doen. Ben erg bang dat er iets groots stuk is en ik dan geen auto meer heb. Grote reparaties is die niet waard en nieuwe kan ik niet betalen. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 18:40

Dat iemand met muziek aan het klooien is , met de meest irritante bas die ik ooit gehoord hebt. Het dreunt als een gek.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 18:45

Eind juni iets besteld via etsy, ken meerdere mensen die heel blij zijn met hun producten van haar, best zeker dus dat het geen oplichter is. Eind juni een vraag naar mijn maten gekregen, die netjes doorgegeven. Daarvoor kreeg ik een design doorgestuurd. Inmiddels is het radiostil, ook na meerdere berichtjes van mij, zowel via etsy als haar Facebook pagina, waar ze actief voltooide producten toont. Waaronder precies datgene wat ik besteld heb, best wel lijkend op het design wat ze me gestuurd heeft. Volgens mij is het die van mij. Dit was begin september. Ze gebruikt die foto's ook op etsy, is nu de eerste foto die je van betreffend product ziet. Maar intussen heb ik het nog steeds niet binnen, en worden mijn berichten nog steeds genegeerd. En ben ik steeds geïrriteerder eigenlijk.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 18:51

chanicha schreef:

'Maar met een mondkapje kunnen we niet zingen.' Guess what Henk, je hoort ook helemaal niet te zingen. Genoeg kerken die het zonder doen, of een andere oplossing gevonden hebben, want hoe graag je dat in Staphorst ook denkt, je bent echt niet de enige kerkgemeenschap in Nederland 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 19:23

Merileth schreef:
Eind juni iets besteld via etsy, ken meerdere mensen die heel blij zijn met hun producten van haar, best zeker dus dat het geen oplichter is. Eind juni een vraag naar mijn maten gekregen, die netjes doorgegeven. Daarvoor kreeg ik een design doorgestuurd. Inmiddels is het radiostil, ook na meerdere berichtjes van mij, zowel via etsy als haar Facebook pagina, waar ze actief voltooide producten toont. Waaronder precies datgene wat ik besteld heb, best wel lijkend op het design wat ze me gestuurd heeft. Volgens mij is het die van mij. Dit was begin september. Ze gebruikt die foto's ook op etsy, is nu de eerste foto die je van betreffend product ziet. Maar intussen heb ik het nog steeds niet binnen, en worden mijn berichten nog steeds genegeerd. En ben ik steeds geïrriteerder eigenlijk.

Negatieve feedback op Facebook en Etsy plaatsen. Dan kunnen ze ineens rennen.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 20:00

Jorex schreef:
Dat ze niet zo'n dingetje om het sleufje te openen leveren bij smartphones, nu kan ik nog niks met mijn nieuwe telefoon... Erg frustrerend na 2 dagen geen telefoon, heb al verscheidene dingen geprobeerd met mijn oude. Een ijzerdraadje, veel dingen die te groot zijn. Het is zo frustrerend, zo meteen na de lunch maar naar de Mediamarkt..

Ik doe dit altijd met de achterkant van m'n oorbel :)

FV_Whisper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 20:12

_San87_ schreef:
Merileth schreef:

Negatieve feedback op Facebook en Etsy plaatsen. Dan kunnen ze ineens rennen.

En melding doen/contact opnemen met Etsy zelf. Die schijnen ook nog wel eens wat te kunnen doen.

Zo is een kennis van mij daardoor ook behoorlijk in de problemen gekomen, zelfs met dreiging dat Etsy haar shop zou sluiten. Zij kon een tijdje geen pakketten naar Amerika verzenden, stond ook in haar shop, mensen daar bestelden toch en dienden vervolgens een klacht in dat hun bestelling niet geleverd kon worden. In dit geval dus niet terecht en ze heeft het kunnen oplossen met geld terugstorten, maar misschien kan Etsy ook iets voor jouw zaak betekenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 20:15

Mondkapjes.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 20:37

Ik voel me een slecht baasje.
Pony heeft ineens zo'n wond in z'n nek door het schuren. Had echt niet verwacht dat er vandaag eczeemvliegetjes zouden zitten dus geen deken op gehad.
Hij staat al ruim een week weer stil omdat ik geen tijd heb (als het goed is wel een verzorgster gevonden). Wil de stal repareren zodat we de winter optimaal doorkomen maar hier heb ik m'n vader voor nodig die geen tijd of zin heeft.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 20:41

Niet goed opgelet met het vullen van de wasmachine, en per ongeluk 2 goede shirts en een bh mee gewassen in de 60 graden was ;( het hangt nu te drogen, hoop zo dat ik er nog in pas... een van die shirts is al jaren echt mijn favoriete shirt, ik baal zo keihard

Nyaleti inschattingsfouten maken we allemaal, dat maakt je imo nog geen slecht baasje! de plannen zijn er al, je hebt zelfs al een verzorgster en je bent er mee bezig, dat zegt eigenlijk toch al genoeg hoe begaan je bent met je dier <3

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 20:52

De muziek smaak van de buurman en dat het altijd zo hard moet.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 21:22

Misselijk door alle rotondes die Peggy extra nam in WIDM

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 21:41

Loeky01 schreef:
Misselijk door alle rotondes die Peggy extra nam in WIDM

_/-\o_ :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 21:47

Telpeva schreef:
Niet goed opgelet met het vullen van de wasmachine, en per ongeluk 2 goede shirts en een bh mee gewassen in de 60 graden was ;( het hangt nu te drogen, hoop zo dat ik er nog in pas... een van die shirts is al jaren echt mijn favoriete shirt, ik baal zo keihard

Vervolg, ik zit nu te kijken op zalando voor nieuwe shirts. Mijn wachtwoord pakt hij echter niet, en wanneer ik op 'vergeet wachtwoord' klik dan krijg ik een link om het wachtwoord te wijzigen, maar die werkt niet. Fijn :') ik heb een account, maar kom er dus gewoon niet op

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 23:28

Waarom schreeuwen er mensen onder mijn raam als ik probeer te slapen :Z

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 00:49

Dat ik moet betalen voor een schooljaar die ik niet eens ga volgen ;( 1025 euro down the drain.

En dat alles omdat dingen verkeerd zijn uitgelegd, en ik dus begreep dat ik via school een werk/leer traject kon krijgen (er van uit gaande dat zij de nodige connecties hadden. Ik bedoel, stage kan ik zelf wel vinden). Bleek niet om werk/leer, maar toch om stage te gaan. Ik als een malle nog geprobeerd hoe ik het dan wel rond kon krijgen. Gemeente kon niks voor mij betekenen qua financiele hulp,en dus heb ik me moeten afmelden.

Tijdlijn was:
24 augustus offerte opgestuurd en bevestiging gekregen. Een week later pas contact met school gehad (ivm hun vakantie kon dat niet eerder) waaruit bleek dat het enkel om stage zou gaan.
Contact gehad met de gemeente, gesprek gehad (kon pas 2 weken later langs komen daar), en daar bleek dat werk voor ging op leren en ik dus maar een baan moest zoeken voor 3 dagen in de week naast m'n leren.
Hierdoor dus me afgemeld voor de opleiding met uitleg dat het financieel niet rondgebreid kon worden, maar omdat het minder dan een week voor het starten van de opleiding was, moet ik het volle bedrag betalen ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 04:23

Buren hebben een feestje dus wij zijn al 1,5 uur wakker. Ja er is aangebeld en ze hebben de boel zachter staan. Maarja wij zijn wakker. :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 06:42

Tigress schreef:
Dat ik moet betalen voor een schooljaar die ik niet eens ga volgen ;( 1025 euro down the drain.

En dat alles omdat dingen verkeerd zijn uitgelegd, en ik dus begreep dat ik via school een werk/leer traject kon krijgen (er van uit gaande dat zij de nodige connecties hadden. Ik bedoel, stage kan ik zelf wel vinden). Bleek niet om werk/leer, maar toch om stage te gaan. Ik als een malle nog geprobeerd hoe ik het dan wel rond kon krijgen. Gemeente kon niks voor mij betekenen qua financiele hulp,en dus heb ik me moeten afmelden.

Tijdlijn was:
24 augustus offerte opgestuurd en bevestiging gekregen. Een week later pas contact met school gehad (ivm hun vakantie kon dat niet eerder) waaruit bleek dat het enkel om stage zou gaan.
Contact gehad met de gemeente, gesprek gehad (kon pas 2 weken later langs komen daar), en daar bleek dat werk voor ging op leren en ik dus maar een baan moest zoeken voor 3 dagen in de week naast m'n leren.
Hierdoor dus me afgemeld voor de opleiding met uitleg dat het financieel niet rondgebreid kon worden, maar omdat het minder dan een week voor het starten van de opleiding was, moet ik het volle bedrag betalen ;(

Ik weet er niet veel van hoor, maar als ik het goed begrijp heb je recht op teruggave (https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ollegegeld)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 08:35

Hmm, ik zit even verder te zoeken, en ik zie dat ik hier inderdaad tegenin zou kunnen gaan ondanks de algemene voorwaarden. Er zijn meerdere zaken over geweest zelfs. Misschien hoop toch niet helemaal verloren? Ik ga ze morgen sowieso bellen, en dan gaan we zien hoever we komen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 10:11

Gelet op de hoogte van het geld, denk ik dat het een mbo-opleiding betreft? De link van Kairos verwijs naar hbo en wo namelijk; deze pagina is voor jou van belang: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/middelbaar-beroepsonderwijs/vraag-en-antwoord/wanneer-heb-ik-recht-op-vermindering-vrijstelling-of-teruggave-van-het-cursusgeld

Afgaande hierop ("U schrijft zich uit vóór de 1e dag waarop de lessen beginnen."), denk ik dat je gewoon recht hebt op teruggave van je collegegeld, wat je school ook beweert.