Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Astorga schreef:NatasjavE schreef:IMANDRA schreef:Ik dacht dit ook idd? Ook omdat ze bij rijlessen de airco zo veel mogelijk uit willen hebben ivm luchtcirculatie?
Dit is wat ik er over gelezen heb.
https://www.blikopnieuws.nl/nieuws/2814 ... ilter.html
Voor mij geeft dat stuk meer vragen dan antwoorden. Zijn de feiten zoals ze worden gebracht ook wetenschappelijk bewezen, of is het een eigen beredenering van KLM? Zijn alle vliegtuigen die wereldwijd gebruikt worden de 'moderne' vliegtuigen waarover wordt geschreven? Ik zou zelf niet direct een vlucht boeken na het lezen van dit bericht.
lenaa_tje schreef:Dit is wel heel overdreven. Verslikken is snel gebeurd hoor en hoesten is niet direct Corona.
Ik hoest in bepaalde omstandigheden het hele jaar met mijn astma.
En niet willen hoesten zorgt voor hoesten.
LadyMadonna schreef:speurneusc schreef:kappers aan klanten geen gebrek nu, dus verhogen ze de prijzen
Zie collega's dit ook doen, en ik heb ook echt wel extra kosten. Mondkapjes zijn 10x over de kop,handschoenen 5x, desinfectie meuk 5x....
Vind het lastig....
LadyMadonna schreef:speurneusc schreef:kappers aan klanten geen gebrek nu, dus verhogen ze de prijzen
Zie collega's dit ook doen, en ik heb ook echt wel extra kosten. Mondkapjes zijn 10x over de kop,handschoenen 5x, desinfectie meuk 5x....
Vind het lastig....
elnienjo schreef:lenaa_tje schreef:Dit is wel heel overdreven. Verslikken is snel gebeurd hoor en hoesten is niet direct Corona.
Ik hoest in bepaalde omstandigheden het hele jaar met mijn astma.
En niet willen hoesten zorgt voor hoesten.
Hij hoeste niet als verslikken en hij hoeste behoorlijk door. En ook niet met z'n mond voor z'n elleboog.
Draag dan een mondkapje om het goede voorbeeld te geven als winkeleigenaar.
LadyMadonna schreef:Popstra schreef:Zou zeker een verhoging doen hoor Ladymadonna! Voor niks gaat de zon op.
Voelt niet fair. Ik heb klanten die financieel ook serieus geraakt zijn, er komt een crisis aan....
mvdende schreef:MoniqueT schreef:Ik heb een bloedhekel aan buffetten, sowieso vind ik het helemaal niks, al die mensen die boven het eten hangen. Wat dat betreft vind ik dat ze helemaal wel afgeschaft mogen worden. Ha, ik kan sowieso niet zo veel met van die hele moeilijke eters, mijn moeder was er ook zo een. Er is in ieder restaurant wel iets te vinden wat je wel lekker vind, denk ik dan.
Maar no way dat ze mij voorlopig in een vliegtuig of hotel krijgen, laat staan in een kroeg ...
Ik vermoed dat mijn oma wel iets erger is dan jouw moeder.
Oma lust echt werkelijk helemaal niets!
Alleen oud Hollandse prak. Spruitjes, witlof, rode kool....
En ze eet heel weinig. Bij de all you can eat Chinees neemt ze 2 stokjes saté en 2 eetlepels rijst. 2 uur later als wij aan het toetje beginnen neemt ze nog 1 of 2 soesjes.
Of één kinderpannenkoek in het pannenkoeken restaurant. De buffet Chinees en het pannenkoeken restaurant zijn eigenlijk ook de enigste 2 restaurants waar we oma mee naar toe nemen. Heel soms een ander restaurant als we weten dat er saté te krijgen is, of poffertjes ofzo. Maar bijvoorbeeld naar een Griek of zo gaan we echt niet want dan eet oma werkelijk geen hap.
Ze is super lief, maar moeilijke eter xxxl!
rien10 schreef:Cookies schreef:Nou hier breken de rellen uit. Ze hebben het koffiezetapparaat afgesloten vanwege nieuwe coronaregels.
Ik zou de eerste zijn die gaat rellen. Geen koffie? AAAAAHHHHHHH